KOMUNIKACJA W ERZE ALGORYTMÓW

Jak zwiększyć efektywność działań marketingowych

Data rozpoczęcia:
11.06.2019
Data zakończenia:
11.06.2019

Program

Dzień I
Wtorek
11 czerwca 2019
09:00

Rejestracja uczestników, powitalna kawa i herbata

09:30

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów

Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"

09:35

Ewolucja treści w internecie

Wiktor Orzeł, Specjalista ds. Content Marketingu, Semahead

  • Symbioza człowieka i algorytmów. Czy wiesz jakie narzędzia skutecznie wspomagają tworzenie dobrych treści
  • Automated Journalism w praktyce, czyli wyższy poziom rozwoju. Analiza wybranych case studies
  • Marketing i sztuczna inteligencja. X obszarów, gdzie rozwiązania SI będą zyskiwać na znaczeniu
10:15

Jak algorytm ocenia jakość tekstu? - content marketing oparty na liczbach

Agnieszka Zawadzka, Head of Research and Analysis Whites

  • Jakie czynniki liczbowe pozwalające ocenić jakość treści
    • semantyczne
    • ilościowe
    • częstotliwościowe
  • Metody planowania i weryfikacji artykułów pozyskujących ruch organiczny
11:00

Przerwa na kawę i herbatę

11:15

Jak pozycjonować stronę www – treści i algorytmy w Google

Paweł Gontarek, SEO Director, FABRYKA MARKETINGU

  • Narzędzia, które ułatwiają procesy tworzenia treści oraz ich optymalizacje
  • Skuteczne pozycjonowanie poprzez algorytmy Googla
12:00

Analiza zachować użytkowników na stronie dzięki takim narzędziom jak Google Analytics, Yandex Metrica i Hotjar

Krzysztof Krawczuk, Google Ads i Analytics Manager, Agencja 4DL.pl

  • Model zachowań użytkowników
  • Praktyczne funkcje narzędzi w interpretowaniu danych
    • Google Analytics
    • Yandex Metrica
    • Hotjar
  • Segmentacja danych i konfiguracja celi
  • UTM Builder - czym są tajemnicze UTM i dlaczego warto je wykorzystywać
  • W jaki sposób zmniejszyć współczynnik odrzuceń na stronie
12:45

Przerwa na lunch

13:15

Wyzwania w marketingu opartym o consumer lifetime value

Oskar Braszczyński, Head Strategist, Google EMEA HQ

  • Dlaczego consumer lifetime value (CLTV) zyskuje na znaczeniu w procesie marketingowym
  • Przegląd dobrych praktyk w wykorzystaniu CLTV do analizy biznesów e-commerce
  • Technologia, która wspiera segmentację i komunikację podług segmentów CLTV
14:00

Algorytmy reklamowe Google i Facebook - jak dbać o jakość wyświetlanych reklam?

Marek Tarasiuk, SEM & Analytics Manager, Fabryka Marketingu

  • Content płatny czy bezpłatny – efektywne budowanie wizerunku i świadomości marki
  • Stopień dostosowania się do zaawansowanych algorytmów
  • Jak odpowiednio dbać o jakość reklam w celu dopasowania się do ich algorytmów
14:45

Przerwa na kawę i herbatę

15:00

Jak sztuczna inteligencja miesza nam w głowach - o manipulacji słów kilka

Paweł Rzeszuciński, Chief Data Scientist, Codewise

  • Czy ludzie to jedyni mieszkańcy internetu? Kilka słów o botach w social media
  • Jak ludzka działalność żywi boty i co dostajemy w zamian? Sztuczna inteligencja zwierciadłem ludzkich uprzedzeń
  • Kilka słów o Cambridge Analytica - czego się nauczyliśmy i czy faktycznie jest się czego obawiać
16:00

Zakończenie szkolenia