Powered by chatwoo.com

IV DIGITAL CUSTOMER CARE

Kierunki transformacji

Data rozpoczęcia:
17.09.2019
Data zakończenia:
18.09.2019

1 500 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 19 lipca

1 850 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 2 września

2 250 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 2 września


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

Jak często zastanawiasz się, dlaczego Twoi klienci wybierają konkurencję lub rezygnują z Twoich usług? Podpowiedź: nie odchodzą z powodu wysokich kosztów, odchodzą, ponieważ Twoja usługa nie dostarczyła im wartości lub nie są tej wartości świadomi. Jeżeli Twój klient nie odniesie sukcesu, Twoja firma również tego nie zrobi. Obsługa klienta ewoluuje w zawrotnym tempie. Zmiany technologiczne, gospodarcze i społeczne wpływają na kształtowanie strategii przedsiębiorstw. Szybkość adopcji technologii oraz przeprowadzania zmian są kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. BĄDŻ KROK PRZED KONKURENCJĄ!

Zdobądź wiedzę na temat najnowszych technologii usprawniających i wspierających dział obsługi klienta!

Poznaj sprawdzone i gotowe do wdrożenia rozwiązania !

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu, w czasie którego uczestnicy będą mieli okazję ugruntować i wzbogacić swoją praktyczną wiedzę w zakresie:

  • sztucznej inteligencji w obsłudze klienta
  • wielokanałowej obsługi klienta
  • cyfryzacji doświadczeń klienta
  • najnowszych technologii do weryfikacji tożsamości klienta
  • tworzenia tzw. SIWZ
  • przepisów prawnych wspomagających wdrożenie i utrzymanie transformacji cyfrowej
  • Mierników KPI w Digtial Customer Care
  • Change Managementu, Workforce Managementu, Paperless

Na szkolenie zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Obsługi Klienta
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Sprzedaży
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Reklamacji
  • Kadra Kierownicza zarządzająca pracownikami kontaktującymi się z Klientem
  • Pracowników mających kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

 

  • 10 praktycznych sesji tematycznych prowadzonych przez doświadczonych specjalistów obsługi klienta w czołowych firmach
  • Case studies
  • Aktualne Trendy
  • Praktyczne rozwiązania
  • Międzysektorowe spojrzenie – odpowiedzi na wyzwania z perspektywy różnych branż
  • Analizy wdrożeń robotyzacji i automatyzacji w Customer Care

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała