Budowanie strategii e-commerce w oparciu o doświadczenia klientów

Data rozpoczęcia:
29.09.2020
Data zakończenia:
29.09.2020

399 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Program

Dzień I
Wtorek
15 września 2020
08:45

Czas na logowanie

09:00

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy

Agnieszka Spychała, Project Manager Dziennik „Rzeczpospolita”

09:00

Jak Covid-19 wpłynął na preferencje i wartości konsumentów?

Joanna Hirsz, Konsultant CEM, Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl.

•    Kluczowe wnioski z badania konsumentów Customer Experience Institute i GCE Consulting w Q2, 2020.
•    Konsekwencje zmian w postawach konsumentów dla firm i marek.
•    Na co warto zwrócić uwagę projektując obecnie doświadczenia konsumentów?
 

09:35

Przerwa

09:40

Od miłości do nienawiści - trudne relacje w obsłudze klienta

Małgorzata Olszewska, Digital Transformation Consultant, Ecommerce&Omnichannel Expert

•    Jak cienka jest granica pomiędzy miłością a nienawiścią w relacji klient - marka, a raczej klient - konsultant CC?
•    Jak zarządzać komunikacją i relacją z klientem, aby tej granicy nie przekraczać?
•    Jak wspierać zespół CC w dobie pracy zdalnej?
 

10:30

Jak zarządzać doświadczeniami klienta przyszłości w kontekście digitalizacji? Joanna

Joanna Hirsz, Konsultant CEM, Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl.

•    Analiza potrzeb i doświadczeń klientów.
•    Mapowanie podróży klienta.
•    Wykorzystanie wniosków z badań.
•    Jakich błędów uniknąć?
•    Kogo zaangażować?
 

11:15

Przerwa

11:20

Jak przygotować się do zmian?

Natalia Olszewska, Wieloletni praktyk eCommerce

•     Co czeka eCommerce managerów w następnych latach?
o    Trendy zachowań konsumentów w latach 2020-2025.
o    Przedstawienie badań oraz wywiadów dot. szans i zagrożeń na rynku eCommerce, przeprowadzonych wśród polskich eCommerce managerów wiodących marek FMCG (COVID-19, Voice search, zmiany Cookies, giganci eCommerce w akcji)
•     Wyzwania organizacyjne, procesowe, logistyczne i komunikacyjne w budowaniu i działaniu strategii eCommerce’owej w dużych organizacjach. 

12:20

Przerwa

12:30

Dane to nie wszystko - czyli jak wykorzystać posiadane dane do skuteczniejszej komunikacji

Paweł Zybert, Business Development Executive, Persooa

•    Czym są dane i jak je kategoryzujemy?
•    Właściwa komunikacja czyli personalizacja treści 
•    Dlaczego personalizacja 1:1 sprzedaje
•    Odpowiedz na pytanie „e-commerce – czy po nowemu?”
 

13:15

Przerwa

13:20

10 skutecznych taktyk personalizacji do wdrożenia w 30 dni

Michał Szewczyk, Customer Success Executive, Persooa

•    Czym jest personalizacja?
•    Lista 10 taktyk do wdrożenia na poszczególnych etapach ścieżki klienta 
•    Jak wybrać odpowiednie use cases do wdrożenia dla swojego biznesu?
 

14:20

Przerwa

14:25

Regulacje prawne z obszaru e-commerce i planowane zmiany

Monika Hughes, adwokat, Senior Associate w praktyce Commercial kancelarii Bird & Bird

•       Główne założenia zmian w obszarze regulacji konsumenckich i e-commerce po 1 stycznia 2021 r.
•       Z jakich uprawnień konsumenckich skorzysta jednoosobowy przedsiębiorca po 1 stycznia 2021 r.?
•       Przesłanki objęcia jednoosobowych przedsiębiorców dodatkową ochroną
 

15:05

Czy moja strona sprzedaje? - Strona oczywiście w rozumieniu platformy e-commerce.

Mateusz Nowogrodzki, E-commerce Project Manager, MSS Agencja Kreatywna 360

15:35

Zakończenia szkolenia