SHARED & BUSINESS SERVICES CONGRESS 2018

Data rozpoczęcia:
26.09.2018
Data zakończenia:
27.09.2018

Prelegenci

Kacper Grabowski

Executive Manager, Michael Page

Kacper jest Executive Managerem praktyki SSC/BPO wrocławskiego biura Michael Page skoncentrowanej na rynku południowo-zachodniej Polski. Od ponad 5 lat, wraz z zespołem rekrutuje na stanowiska dyrektorskie, menedżerskie i specjalistyczne w ramach obszarów Finance & Accounting, payroll, HR czy banking. Dzięki wykształceniu prawniczemu i byłemu doświadczeniu w branży rekrutuje również do AML, compliance i departamentów prawnych.

Łukasz Grala

Architekt Platform danych i rozwiązań Business Intelligence, TIDK

Architekt danych w TIDK – Data Scientist as a Service. Doktorant Wydziału informatyki Politechniki Poznańskiej w obszarze data minigu i uczenia maszynowego. Od 2010 roku Microsoft Most Valuable Professional (MVP) w kategorii Data Platform. Certyfikowany trener Microsoft, posiada od lat wszystkie certyfikaty Microsoft w zakresie danych, analizy, BI i Big Data. Prelegent na licznych konferencjach w kraju i na świecie. Lider Data Community (dawniej PLSSUG), członek zarządu PTI oddział Wielkopolski.

Łukasz Janowski

Head of Shared Services Center IT Poland, Wienerberger AG

Corporate Production IoT Manager, Shared Service Center Manager & Consultant, Security Officer. Absolwent MBA-IT Akademii Leona Koźmińskiego oraz Informatyki Polsko – Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Posiadacz certyfikatów m.in.: PMP, Lean IT, DevOps, ITIL. Twórca i manager projektu otwarcia Centrum Usług Wspólnych (SSC) zapewniającego wsparcie funkcji IT dla 4 spółek Grupy Wienerberger. Ekspert w budowaniu i optymalizacji funkcji IT w organizacji. Jako „Head of SSC” współodpowiedzialny za globalną strategię IT. Manager strategicznych projektów międzynarodowych, odpowiedzialny m.in. za akwizycje i integracje funkcji IT w przejmowanych przez Grupę spółkach w Polsce, Czechach, Szwecji, Finlandii i Norwegii. Tworzy strategie i standardy IT dla ponad 300 zakładów produkcyjnych Grupy. Security Officer odpowiadający za strategię bezpieczeństwa.

Mariusz Kapusta

Ekspert Zarządzania Projektami CEO & Founder, Leadership Center

Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Na jego ponad 17 lat doświadczenia składa się prowadzenie międzynarodowych projektów dla Procter & Gamble, szkolenie managerów globalnych korporacji oraz prowadzenie projektów łączących IT, a także wykorzystanie gier w biznesie i zarządzanie firmą. Wykłada zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz prowadzi program „Zarządzanie Projektami w Praktyce” dla studentów MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jako członek zarządu Fundacji Spartanie Dzieciom realizuje projekty charytatywne i pełni rolę mentora dla wolontariuszy. Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Twórca metody 12 pytań KISS PM ™, dzięki której zarządzanie projektami nie jest trudne. Poznaj metodę na www.12pytan.pl.

Andrzej Kinastowski

Head of Training & Solution Delivery w Office Samurai

Andrzej od ponad 10 lat pomaga firmom SSC i BPO usprawniać dostarczane procesy przez wdrażanie ciągłego doskonalenia, automatyzacji, robotyzacji, analityki, pracę nad strategią i kadrą zarządczą. Analityk, programista, developer robotów. Uważa, że najlepsze procesy i projekty opierają się na zaangażowaniu liderów i odpowiedzialności pracowników. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, doświadczony trener, wykładowca uniwersytecki. Członek-założyciel Stowarzyszenia Service Process Improvement Network. Współzałożyciel i partner zarządzający w Office Samurai. Autor książki "Office Samurai: Lean w biurze".

Office Samurai oferuje usługi wsparcia w usprawnianiu i automatyzacji procesów biurowych. Pomagamy naszym klientom wdrażać i osiągać maksymalne korzyści z Robotic Process Automation oraz Lean Management. Prowadzimy szkolenia, doradzamy, piszemy roboty w technologiach UiPath, Automation Anywhere oraz Winshuttle oraz Softomotive, pomagamy przeprowadzać projekty pilotażowe oraz budować struktury organizacyjne odpowiedzialne za automatyzację procesów (Robotic Center of Excellence). Można nas również spotkać na konferencjach lub przeczytać wydawane przez nas książki (Office Samurai: Lean w Biurze).

Michał Kluska

adwokat, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych

Adwokat i doradca, Prezes Zarządu i jeden z założycieli Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych.

Specjalizuje się w obszarze ochrony danych osobowych, prywatności, nowych technologii, Internetu, usług online, reklamy i e-commerce. Doradza przede wszystkim branży finansowej, FMCG, online i produkcja/przemysł, a także healthcare.

Wielokrotnie uczestniczył podczas kontroli organu nadzoru (ostatni raz w sierpniu 2021 r.) w zakresie danych osobowych, jak również przy analizach naruszeń bezpieczeństwa, a także reprezentował Klientów w postępowaniach administracyjnych i sądowych związanych z obszarem ochrony danych osobowych.
Często wspiera Klientów na styku RODO i ustaw sektorowych jak np. UŚUDE. Pomaga i przeprowadza z Klientami analizy ryzyka / DPIA oraz audyty podmiotów przetwarzających.
Ma doświadczenie w projektach związanych z ułożeniem międzynarodowego transferu danych osobowych w grupach kapitałowych.

Uczestniczy w pracach legislacyjnych (m.in. Ustawa o prawach konsumenta) oraz konsultacyjnych. Jest prelegentem realizującym liczne wystąpienia / warsztaty np. podczas konferencji (m.in. InternetBeta, SECURE) i szkolenia (m.in. „Ochrona danych osobowych w Grupach Kapitałowych”, „Przygotowanie do RODO”).

Wykłada na licznych uczelniach wyższych. Jest współautorem komentarza do ustawy o ochronie danych osobowych.

Aneta Maćkowiak

HR Manager, ROCKWOOL Global Business Service Center

Ponad 9 lat związana z branżą SSC/BPO w różnych obszarach (finanse, zarządzanie ludźmi, zarządzanie zmianą, program management). W ROCKWOOL Global Business Service Center (RGBS) na stanowisku HR Managera zaangażowana była w budowę centrum. Odpowiedzialna za ponad 200 rekrutacji, zbudowanie programu adaptacyjnego, ścieżek rozwojowych dla pracowników, systemu wynagradzania oraz benefitów. Obecnie odpowiada również za szkolenia, komunikacją wewnętrzną oraz projekty związane z budowaniem wizerunku pracodawcy. Pasjonują ją ludzie i podróże.
Absolwentka Uppsala Universitet w Szwecji, ukończyła studia podyplomowe „Psychologia Zarządzania” na Wyższej Szkole Bankowej oraz „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Biegle władająca językiem angielskim oraz szwedzkim.

Agnieszka Marciniak

Executive Manager SSC Wrocław, Michael Page

Pracuje jako Executive Manager w firmie doradztwa personalnego Michael Page, zarządzając zespołem specjalizującym się w rekrutacji na stanowiska związane z finansami, HR i IT w centrach usług wspólnych. Agnieszka ma 12 lat doświadczenia w branży. Zanim dołączyła do Michael Page, przez 7 lat pracowała jako menedżer ds. rekrutacji w globalnych firmach, odpowiadając za poszukiwanie, selekcję, zatrudnienie i wdrażanie pracowników. Ma liczne sukcesy w rekrutacji menedżerów, rekrutacji masowej oraz tworzeniu strategii rekrutacyjnych dla centrów usług wspólnych.

Satish Nair

Vice President, Infosys BPM, Bangalore, India

Satish Nair is responsible for Re-imagination and renewal of existing business process services and creation of solutions / new services in the Digital economy leveraging a combination of Analytics / AI / ML / Automation. Prior to this role – he headed the Retail, CPG, Insurance and Life Sciences businesses at Infosys BPM managing a portfolio of 40+ clients. Satish has over 20 years of experience in business and technology operations, solution development and commodity supply chain operations – he has helped global organizations successfully transition, manage and transform global shared service operations. Satish earned a Masters in Business Administration with a specialization in commodity trading and a degree in Electrical Engineering.

Jakub Olik

Head of GSS HR Service Delivery Management, DNV GL

Jakub jest menedżerem posiadającym doświadczenie w budowaniu i usprawnianiu organizacji z sektorów SSC/BPO oraz jedną z pierwszych w Polsce osób certyfikowanych w ramach Advanced Diploma in GBS (Cima, The Hackett Group).
Specjalizuje się w zarządzaniu tranzycjami procesów, wdrażaniu struktur Continuous Improvement i prowadzeniu globalnych projektów. Obecnie jest odpowiedzialny za Service Performance Management i umożliwia liderom (zwłaszcza w środowisku HR) zarządzanie procesami w oparciu o najnowsze technologie (Service Management, HRMS, Power BI).
Chętnie dzieli się wiedzą poprzez pisanie artykułów HR-owych na temat zarządzania zespołami oraz uczenie innych skutecznego zarządzania projektami.

Tomasz Rudolf

Współtwórca i CEO The Heart, korporacyjnego centrum innowacji

Swój pierwszy biznes otworzył mając 19 lat. W wieku 22 lat zarządzał Firmą Konsultingową złożoną z grupy 40 studentów w Kolonii. Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z partnerami takimi jak Alior Bank, Ghelamco, EY, Mastercard, PKO BP oraz innymi. Bazując na tym doświadczeniu stworzył miejsce, w którym korporacje otrzymują kompleksowe wsparcie we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane startupy z całej Europy i Izraela.

Mariusz Szałaj

4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO

Mariusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu i standaryzacji procesów biznesowych, zwiększaniu ich wydajności oraz efektywności kosztowej w obszarach globalnych operacji finansowych, HR oraz IT.
Zarządzał projektami transformacji biznesowej na poziomie regionalnym i globalnym w ponad 50 krajach w Ameryce Południowej i Północnej, Azji, Afryce, Australii i Europie.
Jest też wieloletnim praktykiem w zakresie implementacji strategii oraz wdrażania koncepcji CUW (SSC) (Centra Usług Wspólnych / Shared Service Centres) oraz programów optymalizacyjnych w tym obszarze.
Tworzył i zarządzał Centrami Usług (SSC) w Polsce, Rosji, Argentynie, Indiach, Chinach.
Mariusz posiada praktyczną wiedzę w zakresie finansów, zarządzania projektami oraz zarządzania zmianą.

Piotr Szczepanik

Associate Vice President, Coinfirm

W zespole Coinfirm Piotr pełni funkcję Associate Vice Presidenta. Jako Business Product Owner, odpowiada za tworzenie strategii biznesowej i pozyskiwanie klientów dla platformy Trudatum - rozwiązania typu blockchain pozwalającego na szybką weryfikację autentyczności dokumentów za pomocą technologii blockchain. Obecnie do klientów Trudatum należą takie marki jak PKO BP, największy polski bank oraz platforma ubezpieczeniowa Bacca. Piotr posiada ponad 20-letnie doświadczenie, które zdobył pracując w różnych obszarach i odpowiadając za sprzedaż i dostarczanie rozwiązań z zakresu systemów CRM, e-commerce, BI & Big Data oraz digital transformation platform.

Michał Wierzbowski

Director of Shared Service Center, Orange

Michał od ponad 15 lat pracuje w sektorze SSC/BPO, zarówno w centrach usług wspólnych (Thomson, Technicolor, Orange) jak i dostawców usług BPO (Accenture). Zajmował się zarówno tworzeniem nowych centrów jak i zarządzaniem i rozwojem istniejących organizacji. Był inicjatorem lub odpowiadał za realizację transferów zadań, standaryzację, automatyzację, robotyzację procesów. Jest przekonany że zaangażowanie pracowników w dużej mierzę i na dłuższą metę wynika z istniejącego zaufania w zespole. Obecnie zarządza SSC w Orange Polska z blisko 300 osobami odpowiedzialnymi głównie za procesy F&A i wsparcia biznesu. Żonaty, ojciec 3 dzieci.

Michał Targiel

Senior Manager | Robotic Process Automation, PwC

Lider praktyki Robotic Process Automation (RPA)/Intelligent Process Automation (IPA) w PwC CEE, zajmującej się automatyzacją procesów biznesowych w ramach PwC oraz u klientów. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w obszarze budowy, zarządzania i usprawniania organizacji SSC/BPO/ITO oraz optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. W trakcie całej swojej kariery zawodowej pełnił funkcje na styku biznesu i technologii prowadząc projekty o zakresie regionalnym i globalnym. Obecnie odpowiada za projekty w zakresie: strategii RPA (blueprint) oraz change management, oceny i optymalizacji procesów w kontekście RPA, wdrażania botów end-to-end, oceny oprogramowania RPA, tworzenia u klientów kompetencji RPA (Centre of Excellence). Pracuje również nad łączeniem RPA z technologiami opartymi na sztucznej inteligencji.