SHARED & BUSINESS SERVICES CONGRESS 2018

Data rozpoczęcia:
26.09.2018
Data zakończenia:
27.09.2018

Program

Dzień I
Środa
26 września 2018
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

The future of the modern business services industry – digitalization

Satish Nair, Vice President, Infosys BPM, Bangalore, India

  • AI / IA in Business Processes – A journey
  • A journey through the re-imagination of business process landscape and solution development in the age of Artificial Intelligence & Intelligent Automation – Learnings and Approach in complex services environments
10:20

Standaryzacja i doskonalenie procesów biznesowych

Mariusz Szałaj, 4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO

  • Kultura, struktura, narzędzia jako główne czynniki transformacji
  • Jak i kiedy wdrożyć program ciągłego doskonalenia – analiza studium przypadku
  • Jak zdeterminować efektywne kryteria oceny dla programu doskonalenia procesów/transformacji biznesowej
11:10

Przerwa na kawę

11:40

Robotic Process Automation – automatyzacja i robotyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych – przykład wdrożenia

Michał Targiel, Senior Manager | Robotic Process Automation, PwC

  • Jak przeanalizować opłacalność inwestycji w automatyzację procesów
  • Jak wybrać odpowiedni model robotyzacji odpowiadający potrzebom naszej organizacji
  • Wnioski powdrożeniowe – z jakimi problemami możemy się spotkać, jak ich uniknąć i na co zwrócić szczególną uwagę
12:30

Lunch

13:20

Dlaczego i w jaki sposób Start-up’y mogą pomóc w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań we współpracy z organizacjami SSC/BPO

Tomasz Rudolf, Współtwórca i CEO The Heart, korporacyjnego centrum innowacji

  • Dlaczego warto zainteresować się rynkiem Start-up’ów?
  • Jak znaleźć innowacyjne organizacje, które mogą wspomóc nas we wdrażaniu nowych rozwiązań
14:10

Metody i narzędzia rekrutacji ułatwiające pozyskanie odpowiednich kandydatów w rzeczywistości rynku pracownika

Agnieszka Marciniak, Executive Manager SSC Wrocław, Michael Page , Kacper Grabowski, Executive Manager, Michael Page

  • O czym należy pamiętać prowadząc działania rekrutacyjne w obecnej sytuacji na rynku pracy
  • Najskuteczniejsze metody pozyskiwania kandydatów do pracy w SSC/BPO
15:00

Przerwa networkingowa

Blok sesji równoległych

15:20

Data Protection/Data Security – dlaczego dbałość o jakość i bezpieczeństwo danych jest kluczowym elementem działalności nowoczesnej organizacji SSC/BPO

Łukasz Janowski, Head of Shared Services Center IT Poland, Wienerberger AG

  • Elementy organizacyjne i narzędzia niezbędne do zachowania bezpieczeństwa danych  w strukturach SSC – na co zwrócić szczególną uwagę
  • Mechanizmy usprawniające działania mające na celu ochronę danych w naszej organizacji – jak uchronić się przed groźnymi atakami?
16:00

Przerwa na zmianę sal

16:05

Efektywne zarządzanie migracją procesów biznesowych

Mariusz Szałaj, 4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO

  • Najczęstsze błędy popełniane w fazie centralizacji usług/operacji
  • Projektowanie efektywnej metodologii, nadzoru oraz zarządzania migracją
  • Zarządzanie wiedzą podczas projektów migracyjnych
  • Zarządzanie komunikacją i oczekiwaniami
16:05

Mierniki badania efektywności procesów w Centrach Usług Wspólnych

Michał Wierzbowski, Director of Shared Service Center, Orange

  • Jakich mierników używać w analizie efektywności procesów w naszej organizacji
  • Co zyskamy na odpowiednim doborze i analizie KPI
  • Jakie kroki podjąć, aby najefektywniej skorzystać z uzyskanej wiedzy, którą przyniosą nam dobrze dobrane mierniki efektywności
16:50

Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

Dzień II
Czwartek
27 września 2018
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

Filozofia Continuous Improvement – podejście Lean i Six Sigma w zarządzaniu zespołami operacyjnymi w SSC

Andrzej Kinastowski, Head of Training & Solution Delivery w Office Samurai

  • Lean i Six Sigma – co możemy zyskać wprowadzając te metodyki do procesów biznesowych
  • Ciągłe doskonalenie procesów zaczyna się od ludzi, czyli jak przekonać pracowników do podejmowania działań poprawiających efektywność naszej organizacji
  • Jakich mierników użyć, aby odpowiednio kontrolować wprowadzane usprawnienia
10:20

Blockchain – jak technologia, która ma zrewolucjonizować świat zostanie wykorzystana w branży nowoczesnych usług biznesowych

Piotr Szczepanik, Associate Vice President, Coinfirm

  • Czym jest Blockchain i kiedy możemy spodziewać się rozwoju i popularyzacji tej technologii?
  • Jak będziemy mogli wykorzystać Łańcuchy Bloków w działalności firm sektora SSC/BPO?
11:10

Przerwa na kawę

11:40

RODO – czego dowiedzieliśmy się o nowych zasadach ochrony danych osobowych po pierwszych miesiącach stosowania

Michał Kluska, adwokat, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych

  • W jaki sposób przedsiębiorcy poradzili sobie w pierwszych etapach wchodzących zmian rozporządzenia RODO
  • Jak układają się relacje między administratorem a procesorem przepisów
  • Działanie i zasady kontroli – czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie
12:30

Lunch

13:20

Big Data i AI – jak zaawansowana technologicznie analityka dużych zbiorów danych może sprawdzić się w rozwiązaniach dla sektora SSC/BPO

Łukasz Grala, Architekt Platform danych i rozwiązań Business Intelligence, TIDK

  • Big Data – od czego zacząć planując wdrożenie zaawansowanych narzędzi analitycznych
  • O czym należy pamiętać wprowadzając rozwiązania chmurowe w organizacji
  • Praktyczne przykłady wdrożeń narzędzi opartych o Big Data i AI
14:05

Przerwa na zmianę sal

Blok sesji równoległych

14:10

Talent Management w nowoczesnej organizacji SSC/BPO

Aneta Maćkowiak, HR Manager, ROCKWOOL Global Business Service Center

  • W jaki sposób i jakie korzyści możemy zapewnić naszej organizacji poprzez budowanie odpowiedniej strategii rozwoju talentów
  • Jak zarządzać polityką benefitów, aby utrzymać wysoki poziom zaangażowania pracowników i zatrzymać ich w organizacji jak najdłużej
14:10

Podejście Client Centric – jak zarządzać relacjami z klientem, aby maksymalizować efektywność współpracy na konkurencyjnym rynku

Jakub Olik, Head of GSS HR Service Delivery Management, DNV GL

  • Co zyskamy dzięki nakierowaniu naszych działań na klienta
  • Jakich mierników należy użyć do badania efektywności Client Service
  • Co możemy zrobić, aby nieustannie doskonalić procesy komunikacji i podnosić jakość dostarczanych przez naszą organizację usług
15:20

Przerwa networkingowa

15:20

Sesja warsztatowa: Gry biznesowe, a onboarding – jakie narzędzia możemy wykorzystać, aby w ciekawy i w efektywny sposób wdrożyć nowego pracownika do naszego zespołu

Mariusz Kapusta, Ekspert Zarządzania Projektami CEO & Founder, Leadership Center

  • Gamifikacja w procesach onboardingowych – nowe pomysły i dobre praktyki
  • Interaktywny warsztat wykorzystania gry biznesowej w procesie wdrożeniowym nowego pracownika
15:20

Sesja warsztatowa: Mapowanie procesów biznesowych – praktyczny warsztat VSM

Andrzej Kinastowski, Head of Training & Solution Delivery w Office Samurai

  • Wartość i jej przepływ w procesach
  • Różnice w mapowaniu procesów produkcyjnych i biurowych
  • Tworzenie map krok po kroku
  • Czego mogą nauczyć nas mapy naszych procesów, a czego sam proces mapowania?
17:00

Zakończenie kongresu i wręczenie certyfikatów