Powered by chatwoo.com

SHARED & BUSINESS SERVICES CONGRES 2019

Data rozpoczęcia:
22.10.2019
Data zakończenia:
23.10.2019

2 700 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Program

Dzień I
Wtorek
22 października 2019
09:00

Rejestracja uczestników, powitalna kawa i herbata

09:30

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów

Aneta Biskup, Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń, Dziennik RZECZPOSPOLITA

09:35

PANEL DYSKUSYJNY

Moderator: Mariusz Szałaj – CEO, 4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions

Rola organizacji SSC /GBS w procesie transformacji obszarów operacyjnych przedsiębiorstw /Realny wpływ organizacji SSC /GBS na proces transformacji obszarów operacyjnych przedsiębiorstw  

  1. Jacek Białas – Head of SSC, General Manager, Oerlikon Business Services
  2. Piotr Kulma - Director, Treasury Modelling Hub, Standard Chartered Global Business Services Polska
  3. Wiktor Doktór - Ekspert sektora SSC i BPO, Pro Progressio
  4. Paweł Płocki - Head of SSC, Trumph 
  5. Bartłomiej Zagrodnik - Managing Partner, CEO, Walter Herz

Leadership (Przywództwo) w dobie transformacji cyfrowej – realne wyzwania dla kadry zarządzającej czy kolejny trend

  1. Krzysztof Herdzik - SSC/BPO/GBS senior consultant supporting organizations in digital transformato, Fourpointzero
  2. Tatiana Oszmiańska - SSC Sector Head, SpencerStuart
  3. Adrian Marciszewski - GBS Director QVC
11:00

NETWORKING porozmawiajmy o …… przy kawie

11:15

Keynote speech: Co będzie decydowało o sukcesie centrów usług wspólnych w przyszłości?

Wystąpienie w języku angielskim

Rowena Everson, Dyrektor Zarządzająca, Standard Chartered Global Business Services Polska

  • Model biznesowy
  • Wyzwania związane z postępem technologicznym
  • Przygotowywanie pracowników na przyszłość
  • Wdrażanie trybu pracy “agile”
  • Liderzy w roli aktywatorów biznesu
     
11:55

Miejsce Polski na globalnej mapie SSC – wczoraj, dziś i jutro

Wiktor Doktór, Ekspert sektora SSC/BPO, Pro Progressio

  • jak zmieniła się pozycja Polski na globalnej mapie lokalizacji dla centrów operacyjnych typu BPO/SSC
  • dlaczego dynamika rozwoju rynku SSC spowalnia
  • kto jest i kto może być największym konkurentem dla Polski
  • czy RPA wpływa na rozwój lub brak rozwoju sektora SSC
     
12:35

NETWORKING porozmawiajmy o ……przy lunchu

13:15

Automatyzacja, analityka i konsulting jako nowe usługi oferowane przez SSC

Dominik Jaskulski, Automation Manager, Office Samurai

  • Czy jest nadal sens tworzyć i utrzymywać Centra Usług Wspólnych w Polsce?
  • W jaki sposób SSC mogą rozszerzać ofertę dla swoich organizacji
  • RPA, Analityka Danych i Ciągłe Doskonalenie jako filary nowoczesnych SSC

CASE STUDY:

  • wdrażania nowych usług biznesowych w 3 międzynarodowych organizacjach
  • budowy Centrów Kompetencji (Center of Excellence) w różnych firmach
     
14:00

Małe rzeczy mają duże znaczenie: nasza historia transformacji BPO w 24 krajach - ludzie, procesy, technologia

CASE STUDY

Tomasz Tuszyński, Head of BPO Global Exellence, Rödl & Partner

  • jak faktycznie taki program wygląda?
    • od budowy do wdrożenia,
    • monitorowanie i realizacja
  • sub-projekty wchodzące w jego skład
    • digitalizacja
    • ai/ml
    • global on-boarding
14:45

NETWORKING porozmawiajmy o …… przy kawie

15:00

Global Service Center - co wykorzystam na przyszłość a co zrobiłabym inaczej?

CASE STUDY

Paulina Bednarczyk, Chief Operating Officer NGL Services Sp. z o.o.

  • Ludzie – struktura organizacyjna / rozwój ludzi / zarządzane talentami / benefity
  • Procesy – tranzycja / mierniki / automatyzacja
  • Klient – feedback 
15:45

Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi w Shared Services – aktualne trendy oraz czynniki, które będą wpływać na kierunek zmian

Magdalena Rodzeń, EMEA HR Lead, Alight Solutions

  • Jaka zdefiniować specyfikę sektora? Trendy globalne wypływające na strukturę i model działania Centrów Usług Wspólnych w Polsce
  • Strategia personalna okiem Pracodawcy i Pracownika – jak pogodzić różnice perspektyw i oczekiwań?
  • Model biznesowy HR w Centrach Usług Wspólnych – kto jest kim?
16:30

Global Talent Trends – perspektywa Mercer

Case Study

Malwina Raducka-Sakwerda, Mercer Services Analytical Solutions | Principal

Raport “2019 Mercer Global Talent Trends” łączy w sobie perspektywę ponad 7300 prezesów, liderów HR oraz pracowników z całego świata. Z badania wynika, że 73% firm spodziewa się znaczących znaczących zmian, a 99% przygotowuje się na tzw. „Future of Work”. 
Prezentacja przedstawiająca najważniejsze odkrycia badania skupi się na: 

  • Potrzebie przeprojektowania stanowisk - przeniesienia pracowników do zadań kreujących prawdziwą wartość
  • Poprawie samej pracy – zadbania by była ona prostsza, bardziej intuicyjna i wirtualnie wspomagana 
  • Konieczności zmian strategii zarządzania ludźmi - po to by uwolnić ludzki potencjał
17:15

Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

Dzień II
Środa
23 października 2019
08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa i herbata

09:00

ROUND TABLE DISCUSSION

FUTURE SHARED & BUSINESS SERVICES

W trakcie sesji Round Tables:

  • wybierzesz najbardziej interesujące Cię tematy
  • przedstawisz swój punkt widzenia i przedyskutujesz go z innymi uczestnikami
  • wymienisz się doświadczeniami i poglądami
  • porozmawiasz o problemach, które zdarzają się w firmie oraz o możliwościach ich rozwiązania
  • nawiążesz kontakty

Wybierz stół i porozmawiaj z Ekspertem:

  • Dominik Jaskulski -  Automation Manager, Office Samurai
  • Krzysztof Herdzik - SSC/BPO/GBS Senior Consultant Supporting organizations in digital transformato, Fourpointzero
  • Magdalena Rodzeń – EMEA HR Lead, Alight Solutions
  • Mariusz Szałaj - CEO, 4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions
  • Paulina Bednarczyk - Group Chief Operating Officer, NGL Services
  • Bartłomiej Zagrodnik - Managing Partner, CEO, Walter Herz
  • Jacek Białas - Head of SSC, General Manager, Oerlikon Business Services
  • Michał Bielawski – Group CFO, Adaptive Solutions Advisory Group
     
11:00

NETWORKING porozmawiajmy o …… przy kawie

11:15

Automatyzacja procesów biznesowych jako klucz do rozwoju SSC – od małego SSC do dużego SSC

Ewelina Stanisz, Digital Development Manager, Amer Sports

  • naturalny cykl życia SSC
  • jak dojść z poziomu SSC do GSC
  • małe kontra duże – z czym mierzy się małe SSC i jak pokonać bariery
     
12:00

Aktualne trendy zmian modeli operacyjnych SSC /GBS

Mariusz Szałaj, 4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO

  • Big data, 
  • Cyfryzacja, 
  • Zarzadzanie wiedzą /rozwojem kompetencji
  • Zarzadzanie komunikacją
12:45

NETWORKING porozmawiajmy o … przy lunchu

13:30

Biuro jako narzędzie tworzenia przewagi konkurencyjnej. Rynek powierzchni biurowych

Bartłomiej Zagrodnik, Prezes Zarządu, Walter Herz

  • Sytuacja na głównych rynkach biurowych Polski
  • Szanse i zagrożenia w rozwoju rynku
  • Przyszłość i wyzwania – jak je najlepiej wykorzystywać
  • Jak planować długofalowe strategie najmu 
14:15

W jakim kierunku rozwijać kompetencje Centrum Usług Wspólnych w dobie transformacji cyfrowej

Krzysztof Herdzik, Ekspert Disruptive Business Models, Fourpointzero

  • Gdzie już dziś powinien lokować uwagę, czas i pieniądze Szef BSS, żeby przygotować się na cyfrową transformację, czyli roadmap dla szefów Centrów Usług Wspólnych na 2020 rok. 
  • Ludzie i technologia w SSC
  • Wyzwania SSC w dobie transformacji cyfrowej
  • Centrum SSC jako business value creator

Case Study

Wyzwania dotyczące transformacji cyfrowej:

  • Skalowanie transformacji cyfrowej na przykładzie globalnej firmy, która przeszła z sukcesem transformację cyfrową w 100 lokalizacjach na świecie, czyli:
  • Kto powinien być odpowiedzialny za transformację cyfrową?
  • Kto powinien być odpowiedzialny za rezultaty biznesowe dostarczane przy użyciu technologii cyfrowej?
  • Jak zarządzać oporem interesariuszy przed wprowadzeniem transformacji cyfrowej?
  • Jak skorzystać z danych, które generuje i przetwarza SSC?
     
15:00

Przygotowanie procesów SSC do automatyzacji

Michał Bielawski, Wiceprezes Zarządu oraz CFO ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

  • Czy warto robić analizę due diligence procesów pod kątem automatyzacji?
  • Jak analizować opłacalność inwestycji w automatyzację/RPA?
  • Automatyzacja to nie tylko RPA, a może wystarczy makro w Excelu lub script w SAP? 
  • Kiedy warto RPA połączyć z AI?
  • Lepiej rozwijać własne „Automation Center of Excellence” czy kupić roboty od specjalistów?
     
15:45

NETWORKING porozmawiajmy o …… przy kawie

16:00

Efektywna migracja procesów biznesowych do CUW

Jacek Białas, Head of SSC, General Manager, Oerlikon Business Services

16:30

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów