ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W PRODUKCJI

Jak podnieść wydajność za pomocą Project Managementu

Data rozpoczęcia:
14.03.2018
Data zakończenia:
15.03.2018

Prelegenci

Aleksander Doliński

Starszy inżynier procesu, LG Chem Energy

Absolwent Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Studiował także zarządzanie i inżynierię Produkcji na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie transferów technologii, organizacji oraz optymalizacji działów i procesów produkcyjnych w międzynarodowych firmach. rozległa wiedza, pasja i zaangażowanie przyczyniły się do osiągniecia przez niego wielu sukcesów w obszarach produkcyjnych przynoszących firmom wymierne korzyści finansowe.

Jerzy Greblicki

Head of IT, R&D Department, Crusar

Grzegorz Kucia

CEO, GetMore Management

Ekspert w dziedzinie projektowania i wdrażania systemów zarządzania. Specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, wdrażania zmian oraz poprawy efektywności organizacji. Restrukturyzator. Były Członek Zarządu spółek giełdowych. Brał udział w ponad 30 projektach zmiany i poprawy efektywności. Współpracował min z: CTL Logistics, Black Red White, Track Tec, Powen-Wafapomp, Grupa Otmuchów, Deante, i wielu innych. Biegły sądowy w zakresie zarządzania i finansów przedsiębiorstw. Trener w zakresie komunikacji i zarządzania – twórca programu rozwoju kompetencji Be a W.A.R.R.I.O.R. Współpracownik UIBS Teamwork – twórcy pierwszego inteligentnego programu informatycznego samodzielnie zarządzającego produkcją IPO System. Założyciel i Prezes GetMore Management - firmy zajmującej się poprawą efektywności organizacji. Autor bloga „zarządzanie na śniadanie” http://getmore.com.pl/index.php/blog/. Publicysta z zakresu zarządzania oraz Przemysłu 4.0. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i Opolu przedmiotów: Nowoczesne Narzędzia Komunikacyjne oraz Gry Logistyczne.

Miłosz Kulawiak

HR Business partner, Grupa Żywiec

Piotr Merks

President, Piktorex

Dr n. farm. Piotr Merks, Prezes Piktorex sp. z.o.o, z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży farmaceutycznej. Ekspert w zakresie wdrażania Dyrektywy Fałszywkowej (FMD), projektów innowacyjnych oraz projektowania nowych usług farmaceutycznych, wykładowca na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Collegium Medicum, w Bydgoszczy, w zakresie opieki farmaceutycznej laureat wielu nagród oraz wyróżnień w Polsce i za granicą. Posiada międzynarodowe doświadczenie w różnych sektorach: placówki naukowe, organy rządowe i pozarządowe, firmy komercyjne, szpitale, apteki. Przez ponad 10 lat pracował w branży farmaceutycznej w Wielkiej Brytanii. Droga kariery zaprowadziła go również do Australii, Kanady i Finlandii, gdzie poznał w praktyce kolejne rynki farmaceutyczne. Należy do wielu branżowych organizacji, takich jak brytyjska Royal Pharmaceutical Society (RPS), Międzynarodowa Federacja Farmaceutyczna (FIP), Europejskie Związki Zawodowe Pracowników Zatrudnionych w Aptekach (EPHEU), Angielskich Związków Zawodowych (PDA). Członek Rady Okręgowej Izby Aptekarskiej w Warszawie oraz Naczelnej Izby Aptekarskiej (Sekcja Współpracy Zagranicznej). Aktywnie działa na rzecz poprawy zdrowia publicznego, bezpieczeństwa stosowania leków i eliminacji leków fałszowanych z obrotu detalicznego. Wynalazca i koordynator narzędzia opieki farmaceutycznej Lekolepki. Autor projektów, publikacji, uczestnik międzynarodowych konferencji.

Grzegorz Skowronek

UIBS Teamwork

Od początku kariery zawodowej związany z działaniami nakierowanymi na sprzedaż i obsługę klienta, głownie w branżach przemysłowych. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, którego wspólnym mianownikiem jest rozwój rynku. W UIBS Teamwork odpowiada za sprzedaż oraz promocję IPOsystem jako nowoczesnego narzędzia dla firm produkcyjnych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Tomasz Wrzesiewski

Project manager, PMO, Trainer Art. Strategy Group

właściciel, konsultant i trener ArtStrategy Group. Ukończył Wydział Zarządzania Uniwerystetu Warszawskiego oraz ICAN (Kanadyjski Instytut Zarządzania). Posiada ponad 18 lat doświadczenia w biznesie i branży szkoleniowej. Jest specjalistą w zakresie zarządzania projektami, zarządzania strategicznego oraz zarządzania sprzedażą. Zanim na trwałe związał swój rozwój zawodowy z obszarem zarządzania projektami i procesami, przez ponad 6 lat był dyrektorem sprzedaży firmy handlowej osiągającej znaczne sukcesy na rynkach europejskich. Koordynował pracę kilkudziesiędziu agentów handlowych I jeszcze liczniejszego zespołu sprzedaży w całej Europie. Posiada bogate doświadczenie w zakresie budowy i zarządzania zespołami o różnej specjalizacji: prowadził projekty związane z restrukturyzacją dużych i małych firm produkcyjnych i usługowych, organizacji publicznych i non-profit. Realizował między innymi projekt sprzedaży agencyjnej w międzynarodowej firmie oraz proces zarządzania projektami w międzynarodowych organizacjach. Współuczestniczył w tworzeniu strategii rynkowej wejścia na rynek południowy firmy z branży FMCG. Współpracował również z Komisją Energetyki Sejmu RP oraz Parlamentem Europejskim. Klienci, współpracujący z Tomaszem Wrzesiewskim, mogą pochwalić się wybitnymi rezultatami. Dla przykładu, jeden z nich, drugi rok z rzędu, zdobył nagrodę za najlepiej prowadzony projekt w Polsce przyznany przez międzynarodową organizację IMPA. Obecnie koordynuje projekty realizowane między innymi w Niemczech, Belgii oraz Polsce.

Wioleta Wąsik

Kierownik ds. Rozwoju Talentów i Rekrutacji Grupa Żywiec