ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ OPERACYJNĄ W SSC - II EDYCJA

Od funkcji wspierającej po realizację celów strategicznych

Data rozpoczęcia:
22.03.2018
Data zakończenia:
23.03.2018

Prelegenci

Miłosz Aleksander

Vice President, Head of Global Shared Services, Tate & Lyle

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu, zarządzaniu i optymalizacji międzynarodowych Centrów Usług Wspólnych. Posiada kluczowe kompetencje w zarządzaniu dużymi zespołami w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku, zarządzaniu strategicznym, koordynacji programów transformacyjnych oraz metodologiach optymalizacji i ciągłego doskonalenia. Główne obszary doświadczenia w zarządzaniu: Finanse, Zakupy, IT, Kadry, Obsługa Klienta, Zarządanie Projektami. Obecnie posiada całościową odpowiedzialność za między-funkcyjną międzynarodową sieć Centrów Usług Wspólnych (Global Shared Services Organization) dla regionów Europy (EMEA), Ameryki Północnej (NA), Ameryki Południowej (LATAM) oraz Azji (APAC). Wcześniej doświadczenie zdobywał w Sony Pictures, Capgemini Global BPO, Deloitte Consulting i Hewlett-Packard Global BPO.

dr Malwina Bakalarska

Trener międzykulturowy, Konsultant ds. zarządzania różnorodnością kulturową, Europejska Akademia Dyplomacji; Diversity Hub

Trener komunikacji międzykulturowej, zarządzania wielokulturowego i obsługi klienta z rynków afrykańskich, azjatyckich i arabskich. Szkolenia opiera na podstawie autorskich badań (PAN). Mentor w ramach inicjatywy Business Mentoring sieci Business Link; członek Rady Ekspertów Ośrodka Analiz i Dialogu ThinkTank oraz Diversity Hub. Komentuje w polskich mediach wydarzenia z krajów pozaeuropejskich. Autorka publikacji z w/w tematyki. Indeksowana w polskiej bazie kobiet ekspertek ZnaneEkspertki.pl.

Monika Cienkowska

Finance CoE Manager, Zoetis

Karierę rozpoczęła na stanowisku kontrolera finansowego. Biorąc czynny udział w procesie nieustających zmian organizacyjnych, niejednokrotnie wykraczała poza zakres obowiązków typowo przypisywanych funkcjom finansowym. Zdobyte w ten sposób doświadczenie utwierdziło ją w przekonaniu, że nowoczesny finansista jest jednym z kluczowych filarów współczesnych organizacji. Chroni on interesy spółki w momencie istotnych transformacji nie tylko poprzez kontrolę, ale również optymalizację procesów i business partnering. Potencjał dostrzeżony w Center of Excellence skłonił ją do rozpoczęcia pracy dla firmy Zoetis, będącej globalnym leaderem w farmacji dla zwierząt. Od tego czasu wraz z grupą wysoko wykwalifikowanych specjalistów umacnia pozycję nowoutworzonego CoE w strukturze organizacyjnej, dbając by dystans geograficzny nie był przeszkodą dla business partneringu. Jako główne cele na kolejny rok stawiają sobie dalszą poprawę efektywności przejętych procesów poprzez standaryzację i eliminację czynności niekreujących wartości dodanej.

Izabela Galilejczyk – Kłoda

HR Business Partner, DHL Parcel Polska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie
w obszarze HR. Od 8 lat pracuje w firmie DHL Parcel Polska Sp. z o.o. Parcel to młoda i prężnie rozwijająca się marka, korzystająca z 46 lat doświadczeń firmy DHL. Lider polskiego rynku przesyłek krajowych i prekursor innowacyjnych rozwiązań e-commerce dedykowanych klientom w Polsce
i w Europie. Obecnie zajmuje się kreowaniem regionalnej polityki personalnej w podległych jednostkach. Współpracuje z Uczelniami wyższymi w zakresie nowatorskiego systemu nauczania, tzw. studia dualne oraz przekazuje studentom wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi podczas cyklicznych spotkań. Jest twórcą wielu szkoleń, m.inn.: „Zarządzanie zespołami wielopokoleniowymi”. Poza zawodowo współpracuję z Fundacją DHL " Dostrzegamy Innych Ludzi".

Ewelina Janusz

Accessus Consulting

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku międzynarodowym. Przez 14 lat mieszkała w Nowym Jorku. Współpracowała tu z największą i najstarszą firmą szkoleniowo-doradczą w USA, American Management Association, prowadząc projekty dla firm z listy Fortune 500. Odpowiadała za zarządzanie wirtualnymi zespołami, negocjacje, procesy sprzedażowe, planowanie, pisanie programów oraz obszar praw autorskich. Oprócz pracy w AMA, gdzie miała styczność z najnowszymi rozwiązaniami w dziedzinie rozwoju, została wykładowcą na nowojorskiej wyższej uczelni: prowadziła, zajęcia z mikro i makroekonomii oraz zarządzania. Dziś reprezentuje AMA na rynku polskim. Od 2009 roku, nawiązuje międzynarodowe kontrakty: przeprowadza negocjacje, wdraża globalne projekty, łączy firmy z różnych państw, ich produkty i oferty. Zajmuje się też tłumaczeniem tekstów z obszaru zarządzania, psychologii i sprzedaży. Była doradcą kluczowych dyrektorów w PKOBP. Jest partnerem i certyfikowanym trenerem Apple. Przez ostatnie 5 lat pełniła funkcję dyrektora w jednym z największych contact centers w Europie, gdzie odpowiadała za przepływ wiedzy oraz jakość rozwiązań firmy Orange. W ramach współpracy z Call Center Inter Galactica stworzyła nową strukturę, procesy, modele pracy, przedefiniowała istniejące funkcje i stanowiska, zarządzała wirtualnymi zespołami, odpowiadała za wdrożenie kluczowych zmian ofertowych w kanale telesprzedaży. Była liderem wielomiesięcznego projektu definiowania misji, wizji, wartości i strategii firmy. Stworzyła programy rozwoju dla managerów. Bezpośrednio wpływając na rentowność spółki i sprzedaż, odpowiadała za kilkumilionowe budżety, zarządzając 70-osobowym, rozproszonym po całej Polsce, zespołem. Studiowała w Polsce, Nowym Jorku, Paryżu i Londynie. Prowadziła konferencje dla Harvard Business Review, czy Nowoczesnej Firmy. Jest autorem artykułów branżowych, ukończyła kilkadziesiąt szkoleń i posiada certyfikację Mindfulness (MBSR). Jest twórcą autorskiego programu “mini MBA”. Zbudowane na wieloletnim doświadczeniu interaktywne zajęcia odbywają się w języku angielskim. Promuje wolność, równowagę, współpracę, rozwój ludzi, zespołów i firm. Wierzy, że granic działania nie wyznacza fizyczna obecność, ale wspólny cel i szacunek.

Michał Kluska

adwokat, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych

Adwokat i doradca, Prezes Zarządu i jeden z założycieli Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych.

Specjalizuje się w obszarze ochrony danych osobowych, prywatności, nowych technologii, Internetu, usług online, reklamy i e-commerce. Doradza przede wszystkim branży finansowej, FMCG, online i produkcja/przemysł, a także healthcare.

Wielokrotnie uczestniczył podczas kontroli organu nadzoru (ostatni raz w sierpniu 2021 r.) w zakresie danych osobowych, jak również przy analizach naruszeń bezpieczeństwa, a także reprezentował Klientów w postępowaniach administracyjnych i sądowych związanych z obszarem ochrony danych osobowych.
Często wspiera Klientów na styku RODO i ustaw sektorowych jak np. UŚUDE. Pomaga i przeprowadza z Klientami analizy ryzyka / DPIA oraz audyty podmiotów przetwarzających.
Ma doświadczenie w projektach związanych z ułożeniem międzynarodowego transferu danych osobowych w grupach kapitałowych.

Uczestniczy w pracach legislacyjnych (m.in. Ustawa o prawach konsumenta) oraz konsultacyjnych. Jest prelegentem realizującym liczne wystąpienia / warsztaty np. podczas konferencji (m.in. InternetBeta, SECURE) i szkolenia (m.in. „Ochrona danych osobowych w Grupach Kapitałowych”, „Przygotowanie do RODO”).

Wykłada na licznych uczelniach wyższych. Jest współautorem komentarza do ustawy o ochronie danych osobowych.

Wojciech Kozioł

Lean & Change Manager, Intrum Justitia

Pracuje dla jednej z największych firm oferujących zarządzanie należnościami finansowymi na rynku europejskim. Six Sigma Master Black Belt. Specjalizuje się w budowaniu kultury LEAN w organizacjach o profilu usługowym. Realizuje projekty związane z podnoszeniem efektywności operacyjnej zespołów oraz z optymalizacją procesów w obszarze back-office, call center oraz HR. Magister zarządzania i marketingu Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie.

Grzegorz Kuszneruk

Lean & Change Manager, Intrum Justitia

Lean Manager w jednej z największych firm oferujących usługi zarzadzania należnościami finansowymi na rynku europejskim. Lean Black Belt, absolwent studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania UW (Zarzadzanie Projektem), Dyplomowany Trener Grupowy.
Posiada ugruntowane doświadczenie w zakresie m.in.: wdrażania kultury Lean, optymalizacji procesów biznesowych (obszar Litigation, Back office, Administracja), zarzadzania projektami, wdrażania zmian organizacyjnych oraz wdrażania polityk i procesów HRM.

Mariusz Szałaj

4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO

Mariusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu i standaryzacji procesów biznesowych, zwiększaniu ich wydajności oraz efektywności kosztowej w obszarach globalnych operacji finansowych, HR oraz IT.
Zarządzał projektami transformacji biznesowej na poziomie regionalnym i globalnym w ponad 50 krajach w Ameryce Południowej i Północnej, Azji, Afryce, Australii i Europie.
Jest też wieloletnim praktykiem w zakresie implementacji strategii oraz wdrażania koncepcji CUW (SSC) (Centra Usług Wspólnych / Shared Service Centres) oraz programów optymalizacyjnych w tym obszarze.
Tworzył i zarządzał Centrami Usług (SSC) w Polsce, Rosji, Argentynie, Indiach, Chinach.
Mariusz posiada praktyczną wiedzę w zakresie finansów, zarządzania projektami oraz zarządzania zmianą.

Janusz Tyburcy

CEO, PROA Technology

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowisku CIO w instytucjach finansowych. Posiada ugruntowaną wiedzę i doświadczenie w planowaniu strategicznym, zarządzaniu zespołami ludzi oraz zapewnieniu wysokiej jakości i efektywności nadzorowanych procesów. Zorientowanie na wdrażanie dopasowanych rozwiązań IT wspierających osiąganie celów biznesowych przy jednoczesnej optymalizacji kosztowej oraz minimalizacji potencjalnych ryzyk. Swoją karierę zawodową rozpoczynał jako asystent w Katedrze Sztucznej Inteligencji na Uniwersytecie Ekonomiczny we Wrocławiu. W 2017 roku swoją pasję związaną ze sztuczną inteligencją połączył z wiedzą i doświadczeniem wyniesionym z Santander Consumer Banku oraz SGB Banku gdzie pracował jako CIO i założył własną firmę specjalizującą się w optymalizacji i robotyzacji procesów biznesowych.

Grzegorz Waligórski

Knowledge Manager, Deloitte

Jestem specjalistą od procesów i narzędzi wspierających zarządzanie wiedzą i komunikację. Zdobywałem doświadczenie w działach Research oraz Knowledge Management międzynarodowych firm z rynku nieruchomości, gdzie dotknąłem różnych etapów procesu zarządzania wiedzą: od generacji wiedzy przez interpretację wiedzy, po dzielenie się wiedzą. Obecnie pracuję dla firm IT pomagając zespołom w komunikacji o produktach, które tworzą oraz porządkując dostęp do dokumentacji. Bardzo lubię wspierać liderów i zespoły w ich bieżących operacjach poprzez udrażnianie kanałów komunikacji. Pochodzę z Łowicza, ukończyłem studia na SGH w Warszawie na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, spędziłem pół roku w Brukseli w ramach wymiany Erasmusa, od 12 roku życia jestem związany z ruchem Skautów Europy.

Aleksandra Szyrwińska

Talent Acquisition Marketing Specialist, Kariera.pl

Absolwentka kierunku Zarządzanie o specjalizacji Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Swoją przygodę z Rekrutacją i Employer Brandingiem rozpoczęła od studiów podyplomowych w Akademii Górniczo - Hutniczej. Była uczestniczką pierwszej edycji studiów podyplomowych z zakresu Employer Brandingu na Krakowskim AGH. Pierwsze doświadczenie zdobywała na stażach w agencjach rekrutacyjnych oraz wewnętrznych Działach HR (TUI Polska, Philips Lighting, Grupa Żywiec). Od trzech lat związana z Grupą Pracuj. Uczestniczy w Targach Pracy, gdzie w charakterze Konsultanta CV/Doradcy Zawodowego edukuje młodych ludzi jak stworzyć dokumenty aplikacyjne według zmieniających się trendów rynku pracy oraz rozwinąć swoją karierę zawodową. Od listopada 2017 roku objęła stanowisko Talent Acquisition Marketing Specjalisty. Odpowiedzialna jest za wykorzystywanie nowych narzędzi rekrutacyjnych, budowanie kampanii marketingowych rekrutacji, moderowanie i tworzenie kreatywnych treści ofert oraz pozyskiwanie kandydatów.