DIGITAL CUSTOMER CARE 2018

Nowe technologie w służbie client service

Data rozpoczęcia:
04.04.2018
Data zakończenia:
05.04.2018

Opis

Rozwój nowych technologii komunikacji zmienia oczekiwania konsumentów wobec client service. Stanowi to zarazem nowe wyzwanie dla specjalistów, jak również może stworzyć szansę na zbudowanie przewagi konkurencyjnej i zwiększenie efektywności w kontakcie z klientem.

Zdobądź wiedzę na temat najnowszych technologii usprawniających i wspierających dział obsługi klienta!

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszych warsztatach, w czasie których uczestnicy będą mieli okazję ugruntować i wzbogacić swoją wiedzę w obszarach  takich jak m. in.:

  • Obsługa klienta 24/7 bez ograniczeń lokalizacyjnych
  • Weryfikacja tożsamości klienta za pomocą technologii cyfrowych
  • Wykorzystanie Big Data w działaniach podnoszących efektywność kontaktu z klientem
  • Customer Experience Management
  • Mierniki KPI w Digtial Customer Care
  • Dobór nowych technologii i form kontaktu wspierających client service do specyfiki branży
  • Wdrożenia chatbotów i sztucznej inteligencji do efektywnej komunikacji z klientem