ANALITYKA W SPRZEDAŻY

Jak zwiększyć efektywność działów sprzedaży za pomocą analityki

Data rozpoczęcia:
06.04.2018
Data zakończenia:
06.04.2018

Opis

W skutecznym zarządzaniu działem sprzedaży niezbędna jest znajomość narzędzi analitycznych. Monitorowanie danych i postępu realizacji celów pozwala efektywnie rozwijać i zwiększać sprzedaż. Zapraszamy na zaawansowane warsztaty, w takcie których dowiesz się, jak usprawnić oraz zwiększyć możliwości operacyjne sprzedaży poprzez narzędzia analityczne.

Jeżeli pracujesz w obszarze analizy danych sprzedażowych, to nie może zabraknąć Cię na tym wydarzeniu!

W programie m.in.:

  • Budowanie strategii sprzedaży z wykorzystaniem analityki predykcyjnej
  • Zasady wizualizacji danych i techniki raportowania sprzedaży  
  • Podejścia do prognozowania sprzedaży: szeregi czasowe i metody regresyjne
  • Zastosowanie Excela i Power BI w podejmowaniu właściwych decyzji
  • Jakich mierników należy użyć do badania aktywności i efektywności zespołów sprzedaży?
  • Dlaczego w niektórych przypadkach analizy sprzedażowe mogą zawieźć?
  • Zasady skutecznej komunikacji z pracownikami działów sprzedaży i analitykami