Powered by chatwoo.com

MARKETING I BRANDING PRAWNICZY

Dobre praktyki w budowaniu wizerunku i promocji Twojej Kancelarii

Data rozpoczęcia:
30.08.2018
Data zakończenia:
31.08.2018

2 100 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

W programie m in.:

  • Dozwolone i niedozwolone praktyki w marketingu prawniczym
  • Działania, strategia i komunikacja w Social Media dla prawników
  • Budowanie wizerunku prawnika i kancelarii z perspektywy Brand Management
  • Różnice między reklamą, brandingiem, a promocją
  • Narzędzia e-marketingowe dla prawników, czyli jak zaistnieć w mediach online

Dowiedz się w jaki sposób zwiększyć rozpoznawalność swojej marki na rynku usług prawniczych!

  • Dwa dni intensywnych, praktycznych warsztatów przygotowanych we współpracy z Kancelarią Kopeć & Zaborowski
  • Sesja ćwiczeniowa z wystąpień publicznych i formułowania wypowiedzi w wywiadach prasowych z perspektywy doświadczonej dziennikarki Beaty Tadli
  • Najskuteczniejsze praktyki budowania wizerunku w kanałach online i offline
  • Podstawy prawne określające dozwolone działania w promowaniu Twojej działalności prawniczej

Rynek usług prawnych staje się coraz bardziej konkurencyjny. Obostrzenia legislacyjne stanowią niemałe wyzwanie w obszarze promocji działalności prawników i kancelarii. Aby w odpowiedzialny i skuteczny sposób budować swoją markę rzetelnego i profesjonalnego prawnika możemy wykorzystać narzędzia i metody marketingu zgodne z literą i duchem prawa. Które z nich wybrać i jak umiejętnie z nich korzystać dowiesz się na naszym wydarzeniu „Marketing i branding prawniczy”.

Zapraszamy na warsztaty, w ramach których nasi eksperci z Kancelarii Kopeć & Zaborowski, web.lex oraz praktycy od budowania wizerunku opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z wdrażaniem najlepszych praktyk dotyczących takich obszarów jak:

  • Tworzenie wizerunku Kancelarii jako rzetelnego wspólnika
  • Stosowanie narzędzi content marketingu i remarketingu
  • Etyka adwokacka, czyli w jaki sposób zachować najwyższe standardy w działaniach promujących działalność prawniczą
  • Prowadzenie bloga prawniczego
  • Wykorzystanie możliwości mediów społecznościowych w działaniach wizerunkowych
  • Personal i employer branding dla prawników
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja

Na wydarzenie zaprasza

Filip Walicki