Powered by chatwoo.com

MARKETING I BRANDING PRAWNICZY

Dobre praktyki w budowaniu wizerunku i promocji Twojej Kancelarii

Data rozpoczęcia:
30.08.2018
Data zakończenia:
31.08.2018

2 100 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Program

Dzień I
Czwartek
30 sierpnia 2018
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

Warsztat umiejętności miękkich: Formułowanie wypowiedzi w wywiadach prasowych, audycjach radiowych i telewizyjnych – perspektywa dziennikarza cz. 1

Beata Tadla, Dziennikarka radiowa i telewizyjna

  • O czym pamiętać formułując komunikaty w mediach – praktyczne wskazówki
  • Jak wybrać odpowiednią formę i kanał komunikacji w celu zwiększenia popularności naszej działalności prawniczej
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja – na co zwrócić szczególną uwagę i uchronić się od błędów w trakcie wystąpień publicznych
10:30

Przerwa na kawę

10:40

Warsztat umiejętności miękkich: Formułowanie wypowiedzi w wywiadach prasowych, audycjach radiowych i telewizyjnych – perspektywa dziennikarza cz. 2

Beata Tadla, Dziennikarka radiowa i telewizyjna

11:40

Przerwa na kawę

12:00

Branding prawniczy – dlaczego tak ważne jest stworzenie dobrego wizerunku naszej kancelarii i od czego zacząć?

Anna Jachimczyk, Specjalista do spraw marketingu, Kancelaria Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni (KKZ)

  • Tworzenie wizerunku Kancelarii jako rzetelnego wspólnika
  • Branding pod linią wody
  • Personal i employer branding, czyli jak być dobrze postrzeganym na konkurencyjnym rynku usług prawnych
  • Różnice między reklamą, brandingiem i promocją
13:00

Przerwa na lunch

13:40

Dozwolone i niedozwolone praktyki w marketingu prawniczym

Anna Jachimczyk, Specjalista do spraw marketingu, Kancelaria Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni (KKZ)

  • Co możemy zyskać wykorzystując content marketing, remarketing i social media marketing
  • Z jakich narzędzi promocji możemy korzystać, a które z nich są niedozwolone
  • Omówienie przykładów kampanii i działań promujących naszą działalność
15:40

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II
Piątek
31 sierpnia 2018
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

Etyka adwokacka – w jaki sposób zachować najwyższe standardy podejmując działania promujące i wizerunkowe w swojej działalności prawniczej

Hubert Kubik, Szef Działu Procesowego obsługi prawnej KKZ, Kancelaria Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni (KKZ)

  • Kontakt adwokata z mediami – podstawy prawne
  • Tajemnica zawodowa a prawo prasowe
  • Zakaz korzystania z reklamy, czym różni się reklama od informowania?
  • Zamieszczanie informacji prasowych bezpośrednio związanych z pomocą prawną
  • Broszury i informatory, odpłatne i nieodpłatne artykuły lub audycje radiowe, telewizyjne służące promocji adwokata/ kancelarii pod kątem prawnym
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Działania, strategia i komunikacja prawników w Social Media

Maciej Leonard Żybula, Prezes agencji digitalowej Social Art.

  • Jakie narzędzia wykorzystać do promowania swojej działalności w mediach społecznościowych
  • Jak konstruować wypowiedzi w Social Media i w jaki sposób ustrzec się błędów komunikacyjnych
12:20

Przerwa na lunch

13:00

Narzędzia e-marketingowe dla prawników, czyli jak zaistnieć w mediach online cz. 1

Rafał Chmielewski, Entrepreneur and CEO, web.lex Group

  • Przegląd skutecznych narzędzi e-marketingowych
  • Blog prawniczy, jakie płyną z niego korzyści promocyjne, od czego zacząć i na co zwrócić szczególną uwagę
14:20

Przerwa na kawę

14:40

Narzędzia e-marketingowe dla prawników, czyli jak zaistnieć w mediach online cz. 2

Rafał Chmielewski, Entrepreneur and CEO, web.lex Group

16:10

Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów