KOMUNIKACJA KORPORACYJNA W SPÓŁKACH GIEŁDOWYCH

Jak prowadzić politykę informacyjną organizacji w świetle najnowszych trendów i obowiązków?

Data rozpoczęcia:
23.03.2017
Data zakończenia:
24.03.2017

Program

Dzień I
Czwartek
23 marca 2017
09:30

Rejestracja uczestników. Poranna kawa

10:00

Współpraca z mediami. Jak właściwie zaplanować komunikację korporacyjną skierowaną do przedstawicieli mediów?

case study Asseco

Ewa Kryj, Rzecznik Prasowy i PR Manager, Asseco Poland S.A.

  • jakie przygotować treści atrakcyjne dla dziennikarza?
  • jakie kanały wykorzystać w budowaniu polityki komunikacyjnej skierowanej do mediów?
  • w jaki sposób zapewnić stały i jak najszerszy dostęp do treści korporacjnych Twojej spółki? Jak wzbudzić zainteresowanie tymi treściami?
10:50

Nowe technologie w służbie komunikacji korporacyjnej. Jak efektywnie korzystać z nowatorskich środków komunikacji?

case study Tauron Polska Energia

Agnieszka Wójcik, Dyrektor Wykonawczy ds. Relacji z Otoczeniem w TAURON Polska Energia oraz Prezes Fundacji TAURON

  • video, chat, blog, technologie na urządzenia mobilne… z czego warto korzystać a z czego lepiej zrezygnować w komunikacji dotyczącej kwestii korporacyjnych?
  • jak zintegrować ze sobą różne kanały komunikacji w ramach spójnej strategii?
11:50

Przerwa na kawę

12:15

Mity o obowiązkach informacyjnych i nowych regulacjach. MAR case studies - najczęściej popełniane błędy

Piotr Bieżuński, Prezes NOBILI PARTNERS Sp. z o.o.

  • perception study i feedbacki (badania potrzeb i oczekiwań) - najlepsze narzędzie poznania oczekiwań inwestorów, analityków i pozostałych uczestników rynku
  • regulacje wewnętrzne - dla kogo, jak nie pisać, czego (i kogo) unikać?
  • profit warning w praktyce
  • raporty okresowe (kwartalne, półroczne i roczne): jak z perspektywy IR szybko i sprawnie znacząco podnieść ich jakość i użytkowość?
13:10

Lunch

14:10

Jak Cię widzą tak Cię piszą! Budowa relacji z oceniającymi Twoją spółkę

Dorota Nowotny, Investor Relations Officer, Orbis SA

  • Jak efektywnie budować relacje inwestorskie?
  • Jak zarządzać komunikacją z analitykami i zarządzającymi funduszami?
  • Jak dostosować środki przekazu do naszych odbiorców?
15:00

Zakończenie I dnia warsztatów

Dzień II
Piątek
24 marca 2017
09:30

Rejestracja uczestników. Poranna kawa

10:00

Obraz mówi, więcej niż 1000 słów. Płynne video to 24 klatki na sekundę. W minutę możesz przekazać 1 milion słów. Czy wiesz jak zrobić to dobrze i skutecznie?

Paweł Cymcyk, Prezes Zarządu, Związek Maklerów i Doradców

  • jak w świecie ogromnej ilości informacji w SM przebić się ze swoim komunikatem?
  • popularne błędy i proste rozwiązania
  • które narzędzia social media są najskuteczniejsze w przypadku komunikacji korporacyjnej i dlaczego?
11:00

Kryzys w spółce giełdowej i publicznej. Jak sobie z nim radzić?

Piotr Bieżuński, Prezes NOBILI PARTNERS Sp. z o.o.

  • kiedy zaczyna się kryzys komunikacyjny? Jak go prawidłowo przewidzieć?
  • narzędzia, metody i strategie działania w polityce informacyjnej firmy podczas kryzysu
  • jak przekuć kryzys w sukces wizerunkowy?
11:55

Przerwa na kawę

12:15

Komunikacja korporacyjna w kontekście współpracy z inwestorem zagranicznym

Paweł Czupryna, Business Development Director, CC Group

  • Dlaczego rynki zagraniczne są ważne dla spółek notowanych na GPW?
  • Oczekiwania inwestorów zagranicznych dot. komunikacji ze spółka
  • Jak zbudować długoterminową relacje z inwestorem zagranicznym?
12:50

Lunch

13:40

Komunikacja wewnętrzna w spółce i grupie kapitałowej

Agata Wiśniewska, Wiceprezes, Compress

  • Błędy w przepływie informacji wewnętrznych a wizerunek spółki wśród interesariuszy
  • Wpływ wewnętrznej polityki informacyjnej na wartość giełdową spółki
  • Podział kompetencji  - gdzie spółki i grupy kapitałowe mają sekcje IR?
14:30

Kary za naruszanie obowiązków informacyjnych MAR – orzecznictwo KNF

Bogdan Piotrowski, Radca prawny, Partner w Kancelarii SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy

  • zasady nakładania sankcji
  • praktyka urzędów w nakładaniu kar
15:25

Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów