LEAD GENERATION 2017

Jak efektywnie wykorzystać potencjał generowanych leadów? Trendy * Narzędzia * Case studies

Data rozpoczęcia:
11.05.2017
Data zakończenia:
12.05.2017

Program

Dzień I
Czwartek
11 maja 2017
09:00

Rejestracja Uczestników. Poranna kawa

09:30

Mix działań strategicznych jako kluczowy czynnik w procesie generowania leadów – jak budować ‘świadomość leadu’ w Twojej organizacji?

Case study

Karolina Kuczera-Skórczyńska, Dyrektor ds. Digital Marketingu, Bank Zachodni WBK

  • Marketing+obsługa klienta+sprzedaż – jak działania poszczególnych zespołów wpłyną na efektywność pozyskiwania i utrzymania jakości leadów?
  • Jakie działania wpływają na efektywny przepływ informacji pomiędzy departamentami? Jak możesz usprawnić optymalne zarządzanie leadami?
  • Elastyczny partner w biznesie czy zarządca informacji – jak pozycjonować lead-team w organizacji?
  • Lead generation vs strategia Twojej firmy – jak kreować kampanie mające na celu generowanie leadów spójnych z założeniami biznesowymi?
10:30

Omnichannel Lead Generation – innowacyjne techniki integracji wszystkich punktów styku z klientem

Jan Załęcki, Wiceprezes, Marketing Relacji

  • Jak zmaksymalizować wykorzystanie punktów styku z klientem?
  • Gdzie szukać innowacyjnych rozwiązań pozyskiwania leadów w komunikacji wielokanałowej?
  • Jeden klient vs kilka źródeł informacji – jak integrować dane pochodzące z różnych źródeł?
11:30

Przerwa kawowa

11:50

Mobile Lead Generation – niezbędny element pozyskiwania informacji o klientach?!

Case study

Mateusz Dudek, Prezes Zarządu, Retailored Sp. z o.o.

  • Jakie działania pozwolą w pełni wykorzystać potencjał kanału mobile?
  • Które narzędzia przyniosą największą efektywność ?
  • Mierniki efektywności mobile lead generation – co liczby mówią o jakości danych mobilnych?
12:30

ROI Lead Generation – jak mierzyć efektywność działań mających na celu generowanie leadów

Case study

Karolina Bryłka, CRM & Digital Marketing Manager, Fiat Chrysler Polska

  • Strategia pozyskiwania leadów a koszty i efektywność – jak planować działania zgodnie
  • z budżetem?
  • Narzędzia i techniki – które z nich stosować aby jak najlepiej dokonać pomiarów ROI
  • Zanim rozpoczniesz rejs, najpierw określ cel podróży – jak definiować cele i KPI w dobie multiscreeningu?
13:30

Lunch

14:30

Jak radzić sobie z generowaniem i obsługą leadów w branży zdrowie/uroda?

Case study

Grzegorz Głowiak, Dyrektor E-commerce, Freshpharma , Karol Bzymek, Head of Digital & IT, Yves Rocher CEE

  • jak zachęcić użytkowników do zapisania się do bazy?
  • jak przekształcić użytkownika w Klienta i wygenerować pierwsze zamówienie?
  • jak zlojalizować klienta po pierwszym zamówieniu?
15:30

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Dzień II
Piątek
12 maja 2017
09:00

Rejestracja Uczestników. Poranna kawa

09:30

Stary dobry content marketing – czy zawsze jest sposobem na pozyskanie leadów najwyższej jakości?!

Case study

Karolina Wesołowska, Dyrektor Departamentu Marketingu, Ceramika Paradyż

  • Jakość contentu a jakość leadów – jak treści wpływają na efektywność pozyskiwania leadów?
  • Jak przykuć uwagę klienta do danej treści? Co może zainteresować odbiorcę najbardziej?
  • Jak targetować Twoje treści, aby budować pożądaną bazę leadów?
  • Gated content – jak efektywnie go wykorzystać w procesie generowania leadów?
10:30

Najważniejsze wyzwanie do 2020 roku w firmach B2B czyli Integracja Marketingu i Sprzedaży

Wiktor Łyczko, CEO B2BPowerGroup.com & e-point.com

  • Fakty i mity o integracji Marketingu i Sprzedaży
  • 4 fundamenty Zintegrowanego Ekosystemu Sprzedażowo – Marketingowego
    • Identyfikacja Komitetu zakupowego oraz Cyklu Zakupowego Klienta
    • Jak stworzyć Bank Ultra Relewantnych Treści
    • Platforma contentowo - sprzedażowa (case study)
    • Zintegrowane Programy Marketingowo - Sprzedażowe (na czym to polega, jak je wdrożyć)
11:30

Przerwa kawowa

11:50

Content i email - połączenie, które pozwoli Ci zamienić odwiedzających stronę w klientów

Maria Wąchal, Head of Content, FreshMail

  • Lead leadowi nie równy, czyli o tym, jak zbierać wartościowe leady
  • Sprawdzona wiedza o odbiorcach, tylko tak zawalczysz o konwersję
  • Skuteczny lead nurturing, czyli jak być pomocną marką
12:50

Lunch

13:50

Customer Experience a lead nurturing – jak doświadczenia klienta wykorzystać w procesie generowania leadów?

Katarzyna Polewacz, Client Relations Manager, Sodexo On-site Services

  • Nie czekaj na feedback tylko go twórz! – jak kreować doświadczenia klienta w celu podnoszenia jakości leadów?
  • Feedback 360° - skąd czerpać informacje na temat podniesienia jakości oferty?
  • Customer journey – jak zdiagnozować  punkty procesu zakupowego Klienta?
14:50

Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów