UTRZYMANIE KLIENTA W ENERGETYCE 2017

Jak pozyskać oraz utrzymać klienta w dobie rosnącej konkurencji?

Data rozpoczęcia:
08.06.2017
Data zakończenia:
09.06.2017

Prelegenci

Marcin Frątczak

Dyrektor ds. Sprzedaży, Fortum Marketing and Sales

Praktyk sprzedaży, menedżer zarządzający zespołami, z kilkunastoletnim stażem. Doświadczenia zdobywał w rynku finansowym (Bank Millennium, Expander, Tax Care). od 2010 pracuje w branży energetycznej. Uczestniczył w budowaniu kilku niezależnych spółek obrotu (Energia dla firm, DUON, Deltis). Obecnie (od 2014 roku) zarządza sprzedażą wewnętrzną i zewnętrzną, i odpowiada za pozyskanie Klientów biznesowych (energia elektryczna i gaz ziemny), dla Fortum.

Marcin Jagodziński

Dyrektor Departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego, Credit Agricole

Zdobywał doświadczenie zawodowe w takich bankach jak eurobank, Polbank, BPH, a od 2010 kontynuuje swoją karierę zawodową w Credit Agricole Bank Polska. Przez 12 lat pracował w sieci sprzedaży rozpoczynając od stanowiska Doradcy Klienta, na stanowisku Dyrektora Regionu kończąc. Od ponad trzech lat odpowiada za departament marketingu operacyjnego i relacyjnego, w którym większość zadań powiązana jest bezpośrednio z budowaniem strategii akwizycji i lojalizacji klienta. Absolwent Politechniki Gdańskiej, Akademii Morskiej oraz Kaszubsko - Pomorskiej Szkole Wyższej.

Karol Janosz

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Pionu Obsługi Klienta, TAURON Obsługa Klienta

Menedżer posiadający wieloletnie i solidne doświadczenie w restrukturyzacji, outsourcingu i nearshoringu działalności biznesowej w sektorze energetycznym w Polsce.
Szczególną posiadaną kompetencją jest zarządzanie zmianą oraz projektami skutkującymi w usprawnieniu procesów biznesowych oraz osiągnięciu wyższej efektywności działalności biznesowej.
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Śląskim w zakresie Zarządzania przedsiębiorstwem.
Aktualnie pracuje na stanowisku wiceprezesa ds. Obsługi Klienta w Tauron Obsługa Klienta będąc odpowiedzialnym za procesy obsługi dla 5,5 mln Klientów firmy Tauron Sprzedaż.

Janusz Kamieński

Chief Experience Officer, Executive-Conversation

Konsultant, menedżer, przedsiębiorca. Od 2004 r. CEO polskiej firmy doradczej Executive-Conversation. Promotor i prekursor w Polsce strategii CX/CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej licznych przedsiębiorstw. W swojej karierze doradzał zarządom firm nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami – w Czechach, Danii, Holandii, Niemczech, Rumunii oraz Wielkiej Brytanii. Wspierał procesy formułowania i realizacji skutecznych strategii m.in. w: Alior Bank, Auchan, Bank Pekao, Basel Orlen Poliolefins, Coca-Cola Hellenic Bottlers, Deni Cler, Edipresse, Eltel Networks, First Data, Generali, Grupa Żywiec, innogy, Play, Pramerica, Raiffeisen Polbank, Reckitt Benckiser,.
Konsultant akredytowanego przy Chartered Institute of Marketing programu Professional Diploma in Marketing. Ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w Polsce i na świecie (m.in. Berlin, Budapeszt, Shanghaj, Vancouver). Jego artykuły publikują najlepsze czasopisma biznesowe w Polsce, a prowadzony od listopada 2012 r. blog w tematyce strategii biznesowych oraz CX/CEM ma już ponad 1,2 mln wejść.

Aneta Kozłowska

Dyrektor Biura Projektów, Westhill Consulting

Z wykształcenia jest Informatykiem i finansistką, absolwentką Akademii Podlaskiej w Siedlcach oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła w Biurze Obsługi Klienta/Call Center, w międzynarodowej korporacji z branży finansów i ubezpieczeń współpracującej z sieciami handlowymi. Następnie poprzez działy marketingu i sprzedaży nabywała wiedzę na temat współpracy z Klientami detalicznymi i korporacyjnymi. Zarządzała dwupoziomową strukturą w Dziale Sprzedaży, realizując założone plany. Prowadziła duże projekty przygotowując nowe produkty do wdrożenia na rynek. W Westhill Consulting zajmuje się zarządzaniem Biurem Projektów. Prowadziła od strony merytorycznej, formalnej i organizacyjnej takie projekty jak: Standardy Obsługi Klienta, Projekty Customer Experience Managment, Akademie i Kluby Menedżera, a także projekty z obszarów wzmacniających sprzedaż. Do grona Klientów z jakimi pracowała do tej pory należą: Scania, Iveco, Inter Cars, Sanofi Aventis, Getin Noble Bank, PKS Gdańsk Oliwa, Kuehne+Nagel, Olsen, Skandia Życie, Warta, Philips HealthCare, Regenersis, Canpol Babies. Najważniejsze projekty to m.in. Regenersis - Customer Experience Management. Jeden z pierwszych w Polsce projektów Customer Experience Management. Scandia - Customer Experience Management. Z dużym sukcesem zrealizowała też projekty Standardy Obsługi Klienta oraz Customer Experience Management w Inter Cars oraz Scania. Jednym z największych sukcesów było zdobycie wraz z Klientem Inter Cars nagrody HR Innovator 2016 za najbardziej innowacyjny projekt rozwojowy – „Autostrada Rozwoju” oraz wyróżnienia w konkursie EBStars w kategorii Digital za projekt MasterMechanik. Dodatkowo jest trenerem specjalizującym się w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem.Jeden z największych sukcesów to zdobycie wraz z Klientem Inter Cars nagrody HR Innovator 2016 za najbardziej innowacyjny projekt rozwojowy – „Autostrada Rozwoju” oraz wyróżnienie w konkursie EBStars w kategorii Digital za projekt MasterMechanik

Krzysztof Murzyn

Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity

W branży interaktywnej działa od 2003 roku. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Ekspert w zakresie internetowych systemów wymiany informacji i komunikacji e-marketingowej. Doradza kluczowym Klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci, omnichannel commerce oraz wyboru najlepszych narzędzi ich realizacji.

Andrzej Musiał

Manager, Management Consulting, KPMG

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne). Posiada ponad 10 lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów doradczych. W KPMG specjalizuje się w realizacji projektów w zakresie doradztwa strategicznego, poprawy efektywności organizacji sprzedaży, marketingu i obsługi klienta oraz doskonalenia zarządzania doświadczeniami klientów. Realizuje projekty dla klientów z branży finansowej, telekomunikacji i nowych technologii, energetyki oraz rynku dóbr konsumpcyjnych.

Aldona Pojda-Niedźwiedź

Manager zespołu rozwoju programu rabatowego, Credit Agricole

Entuzjastka nowych wyzwań, ciągle poszukuje skutecznych rozwiązań w obszarze budowania szeroko pojętej relacji z klientem i lojalności. Od prawie 20 lat związana z bankowością. Początkowo w obszarze tworzenia i zarządzania strukturami sprzedażowymi oraz kreowania strategii wdrożenia i rozwoju kart partnerskich, w ramach współpracy z m.in. Tesco, Media Markt, Ahold Polska. Ostatnie 10 lat z pasją i skutecznie działa w obszarze zarządzania i rozwoju programów bonusowych i lojalnościowych dla produktów Banku Credit Agricole. Między innymi wdrażała pierwszy bankowy multipartnerski program lojalnościowy oraz stworzyła koncepcję Klubu Rabatowego Credit Agricole- największego programu tego typu w Polsce.

Bożena Wróblewska

Dyrektor ds. Innowacji i Nowych Usług, Veolia Energia Polska

Menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży energetycznej i branży dóbr szybkozbywalnych. Specjalista w zakresie rozwoju strategii działania przedsiębiorstwa, rozwoju nowych obszarów i wdrażania innowacyjnych projektów w marketingu, sprzedaży oraz obsłudze Klienta. W swojej karierze zajmowała się poszukiwaniem i wdrażaniem nowych produktów, rozwiązań i innowacji, wprowadzaniem nowych technologii na polski rynek, jak również rozwojem projektów związanych z marketingiem digital. Odpowiadała za optymalizację procesów marketingowo-sprzedażowych, zwiększanie efektywności oraz skuteczności komunikacji marketingowej. Wdrożyła wiele produktów i ofert, które odniosły sukces na rynku i znalazły wielu odbiorców. W grupie Veolia, która jest czołowym dostawcą usług w zakresie energii, wody i odpadów, odpowiada za obszar marketingu, w tym działania związane z rozwojem oferty dla Klientów oraz wdrażaniem nowych usług.