Sales&Operations Planning 2018

Mierniki * Prognozowanie * Optymalizacja

Data rozpoczęcia:
05.10.2017
Data zakończenia:
06.10.2017

Opis

Jak skutecznie planować sprzedaż w oparciu o komunikację wewnątrz firmy oraz pomocne systemy?
Stworzyliśmy warsztaty, które odpowiedzą na podstawowe i najbardziej nurtujące pytania w kwestiach prognozowania.
Przyjdź i posłuchaj  jakie rozwiązania stosują doświadczeni praktycy.

  • Realizacja planowania operacji i sprzedaży jako zadanie nie tylko dla działów logistycznych!
    Jak poprowadzić komunikację wewnątrz organizacji, tak by wzrosła świadomość pracowników.
    Jakość prognoz a finalna sprzedaż i zadowolenie klientów.
     
  • Jaka jest rola Lidera S&OP? Przedstawimy zadania lidera w typowych fazach ewolucji systemu.
  • Prześledzimy harmonogram wdrożenia Sales & Operations Planning krok po kroku.
  • W licznych Case Studies zaprezentują się firmy, które rozwijają się dzięki sprawnemu łańcuchowi dostaw, demand planningowi, oraz doborze odpowiedniego oprogramowania
  • Zdradzimy jaką rolę odgrywa Customer Intimacy  w obszarze działań SCM.

Jeśli chcesz uzyskać odpowiedzi na pytania: jak być skutecznym Demand Plannerem, jak odpowiednio odczytywać prognozy i  jakie systemy informatyczne mogą Ci w tym pomóc, oraz jak utrzymać przy życiu tak wymagający system jakim jest S&OP, te warsztaty są właśnie dla Ciebie!