Sales&Operations Planning 2018

Mierniki * Prognozowanie * Optymalizacja

Data rozpoczęcia:
05.10.2017
Data zakończenia:
06.10.2017

Prelegenci

Krzysztof Frączek

Sales & Operations Director, LafargeHolcim

Praktyk z 15 letnim doświadczeniem. W swojej karierze pełnił wszystkie funkcje sprzedażowe od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Sprzedaży, przez Dyrektora Regionu na funkcji Dyrektora ds. Planowania Produkcji i Sprzedaży, którą pełni obecnie skończywszy. Posiada doświadczenie związane z rynkiem budowlanym oraz surowcowym w obszarze B2B jak i B2C. Zarządzał 70 osobową strukturą sprzedaży terenowej, w tym zespołami ASM’ów oraz KAM’ów jak i Biurem Wsparcia Sprzedaży, najczęściej przekraczając z nimi o kilka długości zakładane plany sprzedaży. Odpowiadał za sprzedaż i negocjacje tak z międzynarodowym i polskimi klientami, jak i z kluczowymi Dystrybutorami. Jako Dyrektor Regionu łączył odpowiedzialność za wyniki produkcji, sprzedaży jak również development biznesu w podległym mu regionie. Doskonalił swoją wiedzę merytoryczną na licznych kursach, krajowych i zagranicznych, szczególnie z zakresu zarządzania zespołem, negocjacji, technik kupieckich, i psychologii sprzedaży. Posiada spore doświadczenie w prowadzeniu projektów. Obecnie jako Dyrektor ds. Planowania koordynując produkcję i sprzedaż całego business unit. Występuje równocześnie jako doradca biznesowy który wspiera managerów i ich zespoły w dostarczaniu rozwiązań dla klientów które równocześnie optymalizują procesy produkcyjne zakładów.
Absolwent Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie, od początku swojej pracy zawodowej związany z Lafarge (obecnie LafargeHolcim).

Timur Gostik

Global S&OP Director, AVON

Jest Dyrektorem Operacyjnym z szerokim cross-funkcyjnym doświadczeniem, włączając planowanie dostaw oraz planowanie popytu, S&OP, Planowanie i marketing Portfolio oraz Inwentaryzacje. Posiada międzynarodowe doświadczenie, pracuje między innymi w Polsce, Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii i Brazylii. Obecnie prowadzi globalne procesy usprawnienia systemów S&OP w Avon ($6-bilionowa spółka FMCG). Wcześniej jako Demand Planning Director w EMEA, prowadził usprawnienia zdolności w 33 spółkach EMEA, skupiając się na implementacji nowych metryk i narzędzi prognozowania, oraz rozwoju zasobów ludzkich i procesów. Zdobył tytuł inżyniera na Moscow State Technical University, Stopień MBA w Moscow International University, ponadto jest certyfikowanym Managerem Produkcji i Inwentaryzacji (APICSC CPIM) oraz Coachem (Erickson Proffesional Coach).

Mateusz Panek

Logistics Manager, East Europe Lacoste (Devanlay) oraz GANT Poland

Specjalista z zakresu projektów logistycznych, optymalizacji kosztów i wdrażania standardów S&OP. Swoje motto "think outside the box" doskonale przekuwa w aspektach mapowania i tworzenia procesów, podczas, gdy na co dzień jako swoiste hobby, traktuje łączenie projektów logistycznych z rozwojem kompetencji zasobów ludzkich. Początki swojej kariery rozpoczynał w METRO Group, gdzie pod okiem najlepszych menedżerów sieci Makro Cash&Carry i Real w Polsce zdobył swoje pierwsze kluczowe doświadczenia z zakresu handlu, obsługi klienta, szeroko pojętego zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem planowania sprzedaży i operacji. Swoją wiedzę i umiejętności rozwijał w Grupie PWN, a dzięki pracy dla dynamicznie rozwijającego się e-commerce Ravelo.pl – najbardziej innowacyjnego sklepu roku 2015 – zdobywał swoje pierwsze doświadczenia z zakresu tworzenia nowoczesnej logistyki e-commerce i rozpoznawania trendów z nią związanych.

Jerzy Sobieszczuk

Dyrektor Łańcucha Dostaw Regionu Polski i Węgier, Lantmännen Unibake Poland

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu . Od ponad 20 lat związany z Logistyką w branży FMCG. Wieloletnie doświadczenia w kreowaniu oraz realizacji projektów optymalizujących działanie: Dystrybucji Bezpośredniej, Magazynowania Dystrybucyjnego, Magazynowania Składowego, Floty oraz Transportu.

Zbigniew Sobkiewicz

CPIM Master Instructor, Jonah® - Consulting Director (MPM Productivity Management)

Odpowiada za działalność konsultacyjno-szkoleniową firmy MPM Productivity Management, przeprowadzanie audytów, diagnozowanie potrzeb doradczych i szkoleniowych, prowadzenie warsztatów zamkniętych i szkoleń otwartych, w tym zgodnych ze standardem APICS. Z MPM Productivity Management związany od 2001 roku, odpowiedzialny za szkolenia otwarte CPIM, szkolenia In-company, projekty zamknięte, analizy oraz konsultacje z zakresu Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SCM), Planowania Potrzeb Materiałowych (MRP), Planowania Sprzedaży i Operacji (SOP). Od 2004 roku pełni funkcję Dyrektora Konsultingu.
Od ponad 20 lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych – IFS Poland, jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania produkcją, logistyką i zapasami oraz wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie. Ekspert w zakresie systemów ERP (m.in. Exact, IFS, Baan).
Jest członkiem APICS. Posiada certyfikat CPIM oraz bierze aktywny udział w ciągłym doskonaleniu kwalifikacji trenerskich zgodnych z wymogami APICS.
Pierwszy Polak,a dziewiąty Europejczyk, który otrzymał stopień mistrza w hierarchii instruktorów Certyfikacji w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami (CPIM) amerykańskiego stowarzyszenia APICS. CPIM Master Instructor to najwyższy stopień jaki można zdobyć będąc trenerem - członkiem APICS.
Licencjonowany trener TFC - The Fresh Connection – zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw (innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem).
Pracował jako konsultant dla ponad 150 firm polskich i międzynarodowych m.in. takich firm jak: Asplex, Barlinek – Ukraina, Dell Products (Polska), Glaxo SmithKline, Hulanicki Bednarek - HB Energia, Logstor Polska, Mondi Świecie, Newag, Nowa Szkoła, PKN Orlen, SPX Flow Technology Poland, Valeo, Volvo Polska i innych.

Ewa Wawer-Modrakowska

Dyrektor Łańcucha Dostaw, Valeo Service Eastern Europe Sp. z o .o.

Specjalizuje się w planowaniu strategicznym, zarządzaniem logistyką, prowadzeniem negocjacji, implementacją i doskonaleniem zintegrowanych systemów zarządzania oraz optymalizacją procesów operacyjnych. Doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania operacyjnego zdobywała na operacyjnych i kierowniczych stanowiskach w ramach produkcji, jakości, logistyki i łańcucha dostaw w przemyśle FMCG i automotive. Aktualnie kierując Łańcuchem Dostaw w firmie Valeo Service zarządza odpowiada za operacje obsługujące klientów z 12 krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Artur Buła

CEO, BiModal Solutions

Ekspert w zakresie systemów ERP, od lat zajmujący się optymalizacją procesów biznesowych. Rozwiązania do zarządzania planowaniem, w tym S&OP, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Stworzył firmę BiModal Solutions, która wspiera przedsiębiorstwa z sektora produkcyjnego, budując dedykowane rozwiązania planistyczne, oparte na nowoczesnych i innowacyjnych technologiach firmy IBM.