KLIENT 55+

Strategie marketingowe dla dojrzałego pokolenia

Data rozpoczęcia:
26.10.2017
Data zakończenia:
27.10.2017

Opis

Jeśli planujesz wybrać odpowiedni klucz dotarcia do dojrzałego klienta i wypromować ofertę do najbardziej wymagającej grupy odbiorców, weź udział w Warsztatach Marketing 55+ i zainspiruj się doświadczeniem specjalistów z obszaru komunikacji marketingowej kierowanej do SREBRNEGO POKOLENIA

Zrozum jacy są przedstawiciele srebrnego pokolenia dzisiaj:
wiarygodni, solidni, konsekwentni, lojalni ale podobni tylko z nazwy

Poznaj srebrną percepcję marketingu, czyli wartości pokolenia 55+: odmienne doświadczenia, poglądy i przyzwyczajenia.

Zobacz, jak wykorzystać entuzjazm drugiej młodości swoich klientów

Twórz dojrzały komunikat dla dojrzałych konsumentów

W programie:
10 Praktycznych sesji tematycznych
Analiza case study zrealizowanych kampanii
Inspirujące rozwiązania rynkowe, analiza strategii i unikatowych pomysłów
Interaktywna sesja warsztatowa
Wybitni eksperci, którzy odniosą się do rynkowych mitów wokół SREBRNEGO POKOLENIA

Wiedza poparta analizą KONKRETNYCH RYNKOWYCH ROZWIĄZAŃ.

Na wydarzenie zaprasza

Bartosz Kaczmarczyk