CENTRA HANDLOWE 2018

Wyzwania i strategie rozwoju rynku obiektów handlowych

Data rozpoczęcia:
08.03.2018
Data zakończenia:
09.03.2018

Opis

Rynek powierzchni handlowych w Polsce dynamicznie się rozwija. Jakie wyzwania stoją przed branżą centrów handlowych w roku 2018? Co w swojej ofercie powinno zawierać nowoczesna galeria, aby sprostać coraz większym wymaganiom klientów? W trakcie spotkania przedstawimy zbiór najciekawszych formatów i rozwiązań na rynku nieruchomości handlowych!

Główne obszary tematyczne omówione podczas warsztatów:

  • Co się zmieni w zarządzaniu i obsłudze powierzchni handlowych w Polsce w 2018?
  • Korzyści płynące z efektywnego wykorzystania remodelingu
  • Jak zarządzać portfolio marek w centrum – o skutecznym tenant-mix
  • Przykłady modernizacji największych galerii handlowych w Polsce
  • Konstrukcje umów najmu powierzchni w galeriach handlowych - jakie zapisy powinna posiadać odpowiednio sporządzona umowa
  • Trendy w promocji i komunikacji marki galerii handlowych
  • Ulice handlowe – dlaczego warto inwestować w rozwój tego formatu
  • Kto dziś jest klientem centrum handlowego - jak definiować strategiczne grupy klientów
  • Polski rynek centrów handlowych na tle Europy - porównanie wskaźników

Już dziś zgłoś swój udział!