WEBINARIUM - ZARZĄDZANIE BUDŻETEM INWESTYCJI

Planowanie i kontrola kosztów projektu

Data rozpoczęcia:
07.11.2017
Data zakończenia:
07.11.2017

Prelegenci

Daniel Dajewski

Udziałowiec i Wiceprezes Zarządu Agro-Projects Sp. z o.o. Sp. k. W firmie odpowiedzialny za sprzedaż eksportową, finanse, IT. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wcześniej pracował w firmach Radpol SA (radpol.com.pl / spółka giełdowa) jako Prezes Zarządu, BalexMetal Sp. z o.o. (balex.eu) jako Dyrektor Eksportu/Handlowy oraz w Grupie Pipelife (pipelie.com) jako Dyrektor Handlowy oraz Zarządzający. W obszarze jego zainteresowań biznesowych znajduje się problematyka finansowa, nowych technologii oraz procesów biznesowych w sprzedaży.

dr. Inż. Jarosław Górecki

Adiunkt w Katedrze Inżynierii Produkcji i Zarządzania w Budownictwie na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy

Od 2009 roku uprawniony do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Od roku 2014 biegły sądowy w zakresie budownictwa. W dorobku zawodowym wyróżnić można siedmioletnią pracę na uczelni, cztery staże zagraniczne na uczelniach we Francji i Hiszpanii (Jaen, Paryż, Valencia, Santiago de Compostela), kilkuletnią pracę na budowach w roli inżyniera budowy oraz sporządzenie szeregu świadectw charakterystyki energetycznej budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej. Aktywny członek Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa – przewodniczący Koła Młodych PZITB. Główne zainteresowania to zarządzanie projektami inwestycyjno-budowlanymi, efektywność energetyczna przedsięwzięć budowlanych, marketing, informatyka, robotyka, rozwiązania komunikacyjne, urbanistyka, turystyka, sport, muzyka.

Dariusz Łukowiak

Wiceprezes zarządu oraz udziałowiec KOMAKO Sp. z o.o.. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej, Kanadyjskiego Instytut Zarządzania oraz Harvard Business School Publishing. W latach 2001 – 2004: Dyrektor Handlowy w ATHENASOFT Sp. z o.o. W KOMAKO kieruje projektami wdrożeniowymi rozwiązań opartych o technologie Microsoft. Dyrektor KOMAKO Akademia. Zaangażowany w projekty wdrożeniowe systemu enova365 w obszarach zarządzania projektami oraz elektronicznego obiegu dokumentów. Interesuje się zawodowo zagadnieniami planowania i organizacji pracy zespołów ludzkich oraz metodyki szkoleń.

Wojciech Mikulski

Wiceprezes zarządu oraz udziałowiec KOMAKO Sp. z o.o. Absolwent Politechniki Szczecińskiej na kierunku optoelektronika oraz Studium Zarządzania w Budownictwie WAiB. Kieruje projektami wdrożeniowymi Spółki KOMAKO od 1995 roku, zaangażowany w projekty wdrożeń systemu enova365 od 12 lat. Interesuje się zawodowo metodykami wdrożeń systemów do zarządzania. Prowadzi blog: http://oprogramowanie-dla-firm.blog.pl/