PR&Media Days 2021

coraz bardziej NEW i coraz mniej NORMAL

Data rozpoczęcia:
24.02.2021
Data zakończenia:
25.02.2021
Dzień I
Środa
24 lutego 2021
09:15

Czas na logowanie

09:25

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.

Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"

09:30

Od radia do podcastu

Jarosław Kuźniar

10:30

Przerwa techniczna

10:35

Nie wiesz co robić? Wróć do korzeni." - O wnioskach z PR kryzysowego

Aleksandra Smyczyńska, Dyrektor Komunikacji i Public Affairs, Innogy Polska

•    Co pandemia zmieniła w pracy prowca? 
•    Jakie są główne narzędzia wykorzystywane w obecnym kryzysie? 
•    Dlaczego musimy jako specjaliści komunikacji wrócić do korzeni?

11:20

Przerwa na kawę i herbatę

11:30

E-prezenter czyli jak występować zawodowo i co powiedzieć by było interesujące

Sławomir Matczak, RED-AKTOR, Esemedia

•    Rola storytellingu w prezentacji. Jak budować mikro scenariusze odpowiedzi i wystąpień np.  wpis na Twitterze lub krótki komentarz. Jakie są niezbędne elementy komunikatu. 
•    Zasady zachowania przed kamerami internetowymi. Na jakim siadać tle, jak się oświetlić, jak ustawić mikrofon, gdzie patrzeć i co zrobić z rękami, notatkami i innymi pomocami.
•    Prezenter w e-prezentacji- czyli jak zbudować ciekawą prezentację według zasady budowania artykułu w gazecie z tytułem, lidem i treścią, oraz jak rozplanować informacje na slajdach
•    Jak poprowadzić wzrok widza po skomplikowanym slajdzie w prezentacji.
•    Dykcja i oddech- podstawowe ćwiczenia dykcyjne aktorów poprawiające artykulacje i emisję głosu oraz łagodzące stres.
 

12:50

Przerwa techniczna

13:00

Transformacja2050.pl jako przykład rozwoju komunikacji korporacyjnej

Magda Kempiński, Dyrektor komunikacji korporacyjnej, Grupa Veolia w Polsce , Agata Kosmal, Zastępca Dyrektora komunikacji korporacyjnej, Grupa Veolia w Polsce

•    Scenariusze jutra zaproszeniem do przyszłości
•    Jak staliśmy się liderem komunikacji dla sektora energetycznego
•    Kontent, angażowanie, inspirowanie dla wymagających interesariuszy
 

13:35

Przerwa

13:40

Pandemiczne kryzysy wizerunkowe - lekcje na lepsze czasy

Monika Krajewska

•    pandemia uświadomiła nam jeszcze bardziej, że komunikacja jest elementem zarządzania, 
•    nie bagatelizujmy jej, bo konsekwencje braku długofalowego wcześniejszego, efektywnego budowania wizerunku spotykają nas w najmniej oczekiwanym momencie, 
•    wiele kryzysów ma swoje podłoże w braku skutecznej i efektywnej komunikacji wewnętrznej, brak wsparcia pracowników również,
•    social media - wspaniałe narzędzie, jeszcze ciągle nie rozumiane, 
•    co można zrobić, a co trzeba i lekcje na przyszłość.

14:25

Przerwa techniczna

14:45

Idea pustego krzesła czyli rola ekspertów od komunikacji w czasach niepewności

Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec

•    Covid 19 przyspiesza zmianę w kierunku tzw. stakeholders economy i biznesu opartego na wartościach
•    Jak eksperci od komunikacji mogą pomóc firmie w transformacji?
•    Siła współpracy - Jak Grupa Żywiec dostosowała się do nowej rzeczywistości 
 

15:30

Zakończenie I dnia PR&Media Days

Dzień II
Czwartek
25 lutego 2021
09:15

Czas na logowanie

09:30

Pandemia i zmiany w świecie mediów

Bogusław Chrabota, Redaktor Naczelny, „Rzeczpospolita”

10:00

Przerwa techniczna

10:05

Motoryzacyjne New Normal w czasach pandemii na przykładzie działań polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Kinga Lisowska, MENADŻER DS. PR I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH w MITSUBISHI MOTORS POLSKA

•    #WspierajmySię - auta Mitsubishi spieszą z pomocą szpitalom 
•    Pierwsza motoryzacyjna premiera samochodu online 
•    Eko- tropy Bartka Topy - płyń w głównym nurcie mediów społecznościowych z zielonymi aktywistami
•    Odetchnij głęboko i jedź na #WakacjezMitsubishi

10:50

Przerwa na kawę i herbatę

11:00

CovidComms, czyli przyspieszony kurs digitalizacji relacji

Robert Moreń, Niezależny konsultant; wykładowca SWPS

•    Pandemia Covid-19 przeorała rzeczywistość - dobry PR jest potrzebny jak nigdy.
•    Offline przegrywa z online - co z tego zostanie.
•    Strategie komunikacyjne vs. elastyczność i quick response.
•    Przystosuj się albo giń.
•    Nowe do's i don'ts w komunikacji.
•    To teraz już z górki... - nowe wyzwania

12:00

Przerwa techniczna

12:05

Czy republikanie nadal kupują buty?

Marcin Herman, Ekspert ds. komunikacji korporacyjnej

Nowa normalność to pogłębiające się podziały społeczne. Żyjemy w bańkach nie tylko naszych zainteresowań, ale również przekonań, poglądów i wartości. Konsumenci są przyzwyczajeni do otrzymywania spersonalizowanych produktów i komunikatów.

•    Czy wobec tego marki powinny angażować się w dyskusje światopoglądowe?
•    Jakie są korzyści i koszty takiego zaangażowania?
•    A może warto dzisiaj powtórzyć za Michaelem Jordanem „Republicans buy sneakers, too”?
•    Zastanówmy się, jak aktualne zmiany społeczne wpływają na zachowanie i wizerunek marek i organizacji. 
 

12:50

Przerwa

13:05

Zmiana w czasie zmian. Komunikacja w czasach nowej normalności

Wiktor Balcer, Marketing i PR Manager, Cityboard Media

•    Jak planować zmianę i dlaczego warto być cierpliwym 
•    Jak wprowadzać i komunikować zmiany w firmie w czasach New Normal
•    Jak wybrać dobry moment na komunikację, kiedy każdy wydaje się zły
•    Efekty zmian w New Normal
 

13:50

Przerwa techniczna

13:55

Czy rewolucja jest skuteczniejsza niż ewolucja?

Katarzyna Golińska, Marketing & Communication Team Director, Santander TFI

•    W tym o zmianach jakie w komunikacji zachodzą już od jakiegoś czasu
•    O tym, czy pandemia je przyspieszyła, czy zmieniła kierunek, czy może nadała zupełnie nowy ton?
•    Czy trwałość tych zmian zależy od trwałości lockdownów?
•    Czy zmiany dotyczą tylko komunikacji zewnętrznej? 
•    Czy technologia służy nam pomocą czy staje się przeszkodą? 
 

14:30

Zakończenie PR&Media Days