• Co pandemia zmieniła w pracy prowca?
• Jakie są główne narzędzia wykorzystywane w obecnym kryzysie?
• Dlaczego musimy jako specjaliści komunikacji wrócić do korzeni?
• Rola storytellingu w prezentacji. Jak budować mikro scenariusze odpowiedzi i wystąpień np. wpis na Twitterze lub krótki komentarz. Jakie są niezbędne elementy komunikatu.
• Zasady zachowania przed kamerami internetowymi. Na jakim siadać tle, jak się oświetlić, jak ustawić mikrofon, gdzie patrzeć i co zrobić z rękami, notatkami i innymi pomocami.
• Prezenter w e-prezentacji- czyli jak zbudować ciekawą prezentację według zasady budowania artykułu w gazecie z tytułem, lidem i treścią, oraz jak rozplanować informacje na slajdach
• Jak poprowadzić wzrok widza po skomplikowanym slajdzie w prezentacji.
• Dykcja i oddech- podstawowe ćwiczenia dykcyjne aktorów poprawiające artykulacje i emisję głosu oraz łagodzące stres.
• Scenariusze jutra zaproszeniem do przyszłości
• Jak staliśmy się liderem komunikacji dla sektora energetycznego
• Kontent, angażowanie, inspirowanie dla wymagających interesariuszy
• pandemia uświadomiła nam jeszcze bardziej, że komunikacja jest elementem zarządzania,
• nie bagatelizujmy jej, bo konsekwencje braku długofalowego wcześniejszego, efektywnego budowania wizerunku spotykają nas w najmniej oczekiwanym momencie,
• wiele kryzysów ma swoje podłoże w braku skutecznej i efektywnej komunikacji wewnętrznej, brak wsparcia pracowników również,
• social media - wspaniałe narzędzie, jeszcze ciągle nie rozumiane,
• co można zrobić, a co trzeba i lekcje na przyszłość.
• Covid 19 przyspiesza zmianę w kierunku tzw. stakeholders economy i biznesu opartego na wartościach
• Jak eksperci od komunikacji mogą pomóc firmie w transformacji?
• Siła współpracy - Jak Grupa Żywiec dostosowała się do nowej rzeczywistości
• #WspierajmySię - auta Mitsubishi spieszą z pomocą szpitalom
• Pierwsza motoryzacyjna premiera samochodu online
• Eko- tropy Bartka Topy - płyń w głównym nurcie mediów społecznościowych z zielonymi aktywistami
• Odetchnij głęboko i jedź na #WakacjezMitsubishi
• Pandemia Covid-19 przeorała rzeczywistość - dobry PR jest potrzebny jak nigdy.
• Offline przegrywa z online - co z tego zostanie.
• Strategie komunikacyjne vs. elastyczność i quick response.
• Przystosuj się albo giń.
• Nowe do's i don'ts w komunikacji.
• To teraz już z górki... - nowe wyzwania
Nowa normalność to pogłębiające się podziały społeczne. Żyjemy w bańkach nie tylko naszych zainteresowań, ale również przekonań, poglądów i wartości. Konsumenci są przyzwyczajeni do otrzymywania spersonalizowanych produktów i komunikatów.
• Czy wobec tego marki powinny angażować się w dyskusje światopoglądowe?
• Jakie są korzyści i koszty takiego zaangażowania?
• A może warto dzisiaj powtórzyć za Michaelem Jordanem „Republicans buy sneakers, too”?
• Zastanówmy się, jak aktualne zmiany społeczne wpływają na zachowanie i wizerunek marek i organizacji.
• Jak planować zmianę i dlaczego warto być cierpliwym
• Jak wprowadzać i komunikować zmiany w firmie w czasach New Normal
• Jak wybrać dobry moment na komunikację, kiedy każdy wydaje się zły
• Efekty zmian w New Normal
• W tym o zmianach jakie w komunikacji zachodzą już od jakiegoś czasu
• O tym, czy pandemia je przyspieszyła, czy zmieniła kierunek, czy może nadała zupełnie nowy ton?
• Czy trwałość tych zmian zależy od trwałości lockdownów?
• Czy zmiany dotyczą tylko komunikacji zewnętrznej?
• Czy technologia służy nam pomocą czy staje się przeszkodą?