• Kiedyś wylacznie jako HUB transakcyjny a dziś?
• W jaki sposób SSC powinno wykorzystać swoja nietypowa pozycje w organizacji i stać się wewnętrznym konsultantem dla biznesu;
• Kompetencje osób zatrudnianych w SSC, automatyzacja w Trumpf Shared Services.
Studium przypadku tworzenia SSC od podstaw dla korporacji, która nigdy nie miała SSC, w czasach pandemii i obostrzeń w podróżowaniu. Jak przekształcić projekt wdrożenia systemu ERP skazany na niepowodzenie w sukces.
• Nowe SSC – jak zbudować business case i przekonać decydentów, że warto zainwestować w Polsce
• Podstawy – rejestracja firmy, biuro, strategia rekrutacyjna, pierwsi ludzie w SSC – wyzwania i szanse
• Przejęcie procesów – zdalne przenoszenie procesów w trakcie pandemii – wyzwania i szanse
• Punkt zwrotny we wdrożenie systemu ERP – wybór SAP power users spośród pracowników SSC
• Rola kluczowych użytkowników SAP w sukcesie wdrożenia
• Wnioski, porady, przestrogi…
• Czym są tzw. „Game Changers”?
• Momenty przełomowe w historii SSC/GBS
• COVID-19, digitalizacja… a co dalej?
• GBS na ścieżce rozwoju - dojrzałość i rola w biznesie
• Czynniki rozwoju SSC/GBS dzisiaj i w przyszłości - fakty i prognozy
Postępująca na całym świecie transformacja biznesu przy udziale technologii ma kluczowe znaczenie dla firm w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej oraz napędzaniu ich wzrostu i wdrażaniu innowacji. Aby lepiej się do tego przygotować, organizacje na całym świecie przechodzą na nowy model działania, a to oznacza jeszcze większy zwrot w kierunku transformacji cyfrowej.
Dlatego właśnie rozwój oprogramowania na każdym etapie cyklu życia wszystkich rozwiązań, bezpieczeństwo cyfrowe i customer experience (CX) to nie tylko najważniejsze priorytety dla firmy, ale również strategiczne obszary wzrostu dla Cisco w Krakowie.
W obecnych czasach nowoczesne technologie wspierają sposób w jaki organizację optymalizują swoje procesy w wielu obszarach działalności. Centra Usług Wspólnych, które centralizują wiele funkcji back-office są doskonałym miejscem w firmach to budowania centrów kompetencji w zakresie cyfryzacji procesów zarówno w CUW jak i również w obszarach biznesowych.
• Strategia jako klucz do skutecznej transformacji cyfrowej
• Rola CUW jako ‘Center of Excellence’ do przeprowadzenia cyfryzacji
• Przykłady wdrożeń i ich efekty
• Perspektywa na przyszłość
Dlaczego firmy muszą przełamać mentalne i organizacyjne bariery innowacji, aby przetrwać. W doskonaleniu modeli biznesowych oraz tworzeniu nowych innowacyjnych rozwiązań należy wykorzystać wiedzę ukrytą w danych. Coraz powszechniej w nasze życie i działalność firm wkracza sztuczna inteligencja. Aby zaprząc ją do uzyskiwania przewagi konkurencyjnej należy odpowiednio podjeść do specyfiki jej wdrażania. Kluczowym czynnikiem wpływającym na powodzenie takich projektów jest przygotowanie danych uczących, dlatego przedstawię najlepsze praktyki w tym zakresie, aby osiągnąć zamierzony cel biznesowy.
• Innowacje jako konieczność w „nowej normalności
• Wiedza o twoim biznesie ukryta w danych.
• Jak wdrażać projekty sztucznej inteligencji?
• Klucz do sukcesu - dane uczące algorytmy
• Wyzwania związane z zarządzaniem wiedzą związane z środowiskiem międzynarodowym
• Wyzwania związane z zarządzaniem wiedzą związane z rotacją personelu
• Wyzwania związane z zarządzaniem wiedzą związane ze zmianami strukturalnymi i procesowymi
• Narzędzia zarządzania wiedzą w Shared Service Centre
• Praca biurowa vs. praca zdalna
• Model hybrydowy – udomowiony czy tymczasowy?
• Wyzwania modelu hybrydowego
• Kooperacja wirtualna w miejscach pracy
• Dobrostan pracowników po 18 miesiącach pandemii
Spotkanie poświęcone będzie oczekiwaniom kandydatów, w szczególności Pokolenia Z, w zakresie organizacji procesu rekrutacji. Na podstawie doświadczeń własnych oraz badań przedstawię zmiany technologiczne, organizacyjne i społeczne w społeczeństwie, kształtujące nowe oczekiwania odnośnie procesów rekrutacyjnych. Porozmawiamy co i jak zmieniać w pracy działu rekrutacji, by skutecznie przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie kandydatów od pierwszej interakcji aż do zatrudnienia.
• Jak One-Day Delivery zmienia rynek pracy
• Co Pokolenie Z zapamiętuje z ofert pracy
• Kliknięcie i co dalej? Szybka ścieżka kandydata czy droga przez mękę
• Automatyzacja z ludzką twarzą
• Co się dzieje gdy kandydat organizuje pracę rekrutera
• Raportowanie czasu pracy
• Jakość danych
• Wskaźniki operacyjne
• System operational intelligence
• Ciągłe doskonalenie
• Outsourcing = Partner Technologiczny
• Trendy
• Dlaczego warto outsourcować
• Jak wygląda polski rynek
• Jak zmienił się rynek pracownika w IT
Czy mała firma typu BPO/SSC obsługująca wyłącznie lokalnych klientów może w stosunkowo krótkim czasie stać się międzynarodowym graczem z korporacyjnym klientem? To zależy. A czy niewielkie SSC może bez szkody dla jakości świadczonych usług nagle powiększyć portfolio klientów? To zależy. Od czego? Przede wszystkim od przyjętej strategii rozwoju i budowania marki BPO/SSC. Opierając się na przykładach z życia wziętych opowiem o tym, jak ważne jest stworzenie realnej i dostosowanej do panujących warunków strategii rozwoju BPO