PR&MEDIA DAYS 2023

przewidzieć nieprzewidywalne

Start date:
08.03.2023
End date:
09.03.2023

2 750 zł per person + 23% VAT

order before 22 February

2 950 zł per person + 23% VAT

order after 22 February


No. of participants

+ 23% VAT

Description

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na VI edycję PR&Media Days 2023. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji wydarzenia jest przewidzieć nieprzewidywalne.

Za nami trudne lata, które nauczyły nas szybkiego i elastycznego działania w czasach, kiedy niewiele dało się przewidzieć. Obecna sytuacja pokazuje jednak, że okres nieprzewidywalności wcale nie jest za nami

Funkcjonowanie w warunkach nieprzewidywalności wymaga zupełnie nowych umiejętności i nowych rozwiązań. W obecnej sytuacji dość powszechny będzie rozpad tradycyjnych struktur i odchodzenie od rutyny; coś co przez lata sprawdzało się, w takich warunkach jak obecnie przestanie się sprawdzać. 

Najlepsi PRowcy i specjaliści ds. komunikacji, którzy uświetnią tę edycję wydarzenia pokażą, jak się przygotować i co warto wiedzieć, aby być gotowym na nieprzewidywalne.

I tak Adam Łaszyn wprowadzi nas w krajobraz kryzysowy u progu wiosny 2023 
Maksymilian Pawłowski powie o tym,  jak ewoluuje otoczenie i oczekiwania wobec komunikacji korporacyjnej i jak skutecznie przygotować się do zmiany
Bogusław Chrabota i Cezary Szymanek o przejściu ze świata analogowego do online
Luiza Jurgiel-Żyła wraz z gośćmi porozmawia o tym co w PR piszczy
Wojciech Jabłczyński zaprosi do kuchni PRowca
Barbara Krysztofczyk pokaże, czy prewencja kryzysowa to wróżenie z fusów
Szymon Milczanowski zagra z Wami z grę „Otwórz się na nowe- zaufaj sobie”
O czarnych łabędziach opowie Tomasz Podolak
O Reatywności i charyzmie PRowca – Maksymilian Ławrynowicz
Marcin Markowski o wykorzystaniu siły kropli
Maciej Karczyński o tym, jak wygrać przegraną grę z mediami?
Bartosz Dembiński o przebodźcowaniu klientów, a Hubert Niedzielski o nowych narzędziach w rękach PRowca
Aneta Gil o rozwoju w kierunku omnikanałowości, a Agnieszka Gorzkowicz o organizowaniu się i komunikacji w mikrokryzysie.

Case study: PSPR, Alert Media Communications, Teknis Group Oy, Oragne Polska, Krystalpoint, Winstone Consulting, Bartosz Dembiński PR•Komunikacja, Volkswagen, Mindset, Ikea, Credit Agricole Bank Polska, PR HUB.

Jak co roku, na pełne inspiracji wydarzenie zapraszamy:
Specjalistów PR
Rzeczników Prasowych
Pracowników biur prasowych
Specjalistów działów komunikacji
Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami

Niezmiernie miło nam po dwóch latach wrócić do formuły stacjonarnej. Widzimy się w:
ADN Centrum Konferencyjne

Grzybowska 56
Warszawa

Będzie to doskonała okazja do spotkania się w swoim gronie jak i poszerzenia swoich znajomości branżowych. 
Zaplanuj swój udział już dziś – nie może Ciebie zabraknąć!

 

Invited by

Agnieszka Spychała