Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji

Data rozpoczęcia:
29.03.2022
Data zakończenia:
29.03.2022
Dzień I
Wtorek
29 marca 2022
09:00

Czas na logowanie

09:15

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.

Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"

09:20

Must-have w digitalu 2022-2025

Anna Gruszka, Industry Director Teads

10:00

„Wirtualny” influencer marketing - szanse i zagrożenia.

Dagmara Plata-Alf, Kierownik Studiów Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

•    Wirtualni influencerzy - czyli kto?
•    Szanse i zagrożenia wynikające ze współpracy z wirtualnymi influencerami
•    Przyszłość „wirtualnego” influencer marketingu
•    Sesja Q&A

10:45

Przerwa

11:00

Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?

Leszek A. Nowak, Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu

Kilka lat temu Stephen Hawking podczas konferencji Web Summit w Lizbonie stwierdził, że „rozwój sztucznej inteligencji może być najgorszą lub najlepszą rzeczą, jaka przydarzy się ludzkości. Jeszcze tego nie wiemy (co przeważy - LN)”.

Póki jeszcze jednak SI nas nie zabiła, to korzystajmy z jej dobrodziejstw. Przynajmniej w naszych biznesach. Zobaczmy, czy nam się to opłaca i kiedy.

•    Ładny robot zarabia, a Ty siedzisz i liczysz pieniądze.
•    Pogaduszki z robotem? Większość to lubi.
•    Nie próbuj negocjować z robotami. Są bezduszne.
•    Jak zarobić na płci? Roboty wolą kobiety.
•    Sesja Q&A

11:45

„Think globally, act locally” – jak przełożyć z sukcesem strategie globalne na działania lokalne w Digital Marketingu

Karolina Kaczmarczyk, Digital Marketing Manager Consumer CEE

•    Jak dopasować strategię poprzez analizę rynku
•    Wybór i analiza narzędzi w digital marektingu – brand awareness vs performance, jakie proporcje uwzględnić w przełożeniu strategii
•    Content marekting w strategii globalnej vs lokalnej
•    Case study projektów na rynku PL jak i EU
•    Sesja Q&A

12:30

Przerwa

12:45

AGILE B2B Selling & Marketing - Stop FUNNEL, Go AGILE

Wiktor Łyczko, CEO B2BPowerGroup.com & e-point.com

Dlaczego Solution Selling oraz Advisory Selling muszą być prowadzone w sposób zwinny (AGILE)
•    Dlaczego PRACA NA LEJKACH SPRZEDAŻOWYCH TO GWÓŹDŹ DO TRUMNY zwinnej sprzedaży doradczej B2B?
•    Dlaczego działy marketingu B2B powinny PRZESTAĆ GENEROWAĆ LEADY wspierając zwinną sprzedaż?
•    Jak zbudować ZWINNY EKOSYSTEM MARKETINGOWO - SPRZEDAŻOWY
•    ZWINNY FRAMEWORK SPRZEDAŻOWY ZAMIAST LEJKA Sprzedażowego i Lejka Marketingowego
•    Sesja Q&A

Roundtable: AGILE B2B Selling & Marketing - Stop FUNNEL, Go AGILE. 
5 kwietnia 2022 r. o godzinie 10:30-12:00.
•    panel dyskusyjny online poświęcony tematyce Agile B2B Selling & Marketing. Prowadzący pogłębi temat omawiany podczas wystąpienia, ale przede wszystkim będzie odpowiadał na pytania uczestników.
•    Ilość miejsc ograniczona (15 osób)

13:30

Digital naturalnym kanałem komunikacji, czyli czy każdy użytkownik zostanie konsumentem?

Agnieszka Kos – Podlaska, Digital Sales Director, Burda Media Polska Sp. z o.o.

- jak to było, jest i będzie? – Digital w ciągłym procesie zmiany i udoskonalania.
- zmieniające się trendy, czyli dlaczego digitalowi eksperci przestali powtarzać ..Ten rok będzie rokiem mobile?
- każdy z nas jest inny, zatem co zrobić, żeby z przekazem trafić do odpowiedniej grupy?
- cross komunikacja, czyli przyjaźń Influencer Marketingu z Content Marketingiem

14:15

Przerwa

14:30

CEO i jego firma na LinkedInie

Adrian Gamoń, Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media

Wraz ze wzrostem zainteresowania angażowaniem pracowników w komunikację firmy, rośnie również zainteresowanie rolą komunikacyjną liderów.
Badania aktywnych liderów firm w porównaniu ze stronami firmowymi wskazują, że posty liderów mają większe zasięgi i niejednokrotnie przekładają się na większe efekty sprzedażowe. Szefowie – pracownicy chcą usłyszeć autentyczny głos liderów i poznać ich wizję rozwoju!
•    Potencjał i trendy w komunikacji biznesowej na LinkedInie,
•    Jak zaangażować liderów oraz pracowników w komunikację firmy
•    Dobre praktyki w aktywnościach pracowników i liderów na LinkedInie
•    Sesja Q&

15:15

Strategie digital marketingowe szyte na miarę

Szymon Rozmus, Senior SEO Specialist w Vestigio

•    jak prawidłowo targetować grup/grupy docelowej
•    działania UX jako fundament nowoczesnych strategii marketingowych
•    estymacjach zasięgowych, konwersji i zagrożeń w przypadku migracji serwisów
•    Case study
•    Sesja Q&A

16:00

Segmentacja i personalizacja w digital marketingu - na czym polega dobra segmentacja i jaki może dać efekt?

Maria Magdalena Szram, Digital Marketing Director MENA & Poland w JLL

Na czym polega dobra segmentacja i jaki może dać efekt? 
Aby w pełni uchwycić wartość tego, co ma do zaoferowania organizacji biznesowej, ważne jest zrozumienie, że segmentacja to program, a nie projekt. Tam, gdzie te ostatnie mają specyficzne, ukierunkowane, taktyczne zastosowania, segmentacja rzadko to robi. To praca, która wymaga dużej ilości planowania i przygotowań, aby mogła zostać skutecznie wdrożona i mieć realny wpływ na wyniki biznesowe. Największą różnicą jest to, że projekty zajmują się dostarczaniem ściśle określonych wyników w określonym przedziale czasowym i budżecie, podczas gdy programy zajmują się dostarczaniem wyników, które przynoszą korzyści całej organizacji. Mówiąc prościej, projekty obejmują „robienie rzeczy we właściwy sposób”, a programy obejmują „robienie właściwych rzeczy”. Podobne zwroty, ale bardzo różne znaczenia. Aby więc segmentacja działała skutecznie, organizacje muszą przestrzegać zasad segmentacji i konsekwentnie je wykorzystywać we wszystkich funkcjach i kanałach.
 

16:30

Zakończenie szkolenia