• Wirtualni influencerzy - czyli kto?
• Szanse i zagrożenia wynikające ze współpracy z wirtualnymi influencerami
• Przyszłość „wirtualnego” influencer marketingu
• Sesja Q&A
Kilka lat temu Stephen Hawking podczas konferencji Web Summit w Lizbonie stwierdził, że „rozwój sztucznej inteligencji może być najgorszą lub najlepszą rzeczą, jaka przydarzy się ludzkości. Jeszcze tego nie wiemy (co przeważy - LN)”.
Póki jeszcze jednak SI nas nie zabiła, to korzystajmy z jej dobrodziejstw. Przynajmniej w naszych biznesach. Zobaczmy, czy nam się to opłaca i kiedy.
• Ładny robot zarabia, a Ty siedzisz i liczysz pieniądze.
• Pogaduszki z robotem? Większość to lubi.
• Nie próbuj negocjować z robotami. Są bezduszne.
• Jak zarobić na płci? Roboty wolą kobiety.
• Sesja Q&A
• Jak dopasować strategię poprzez analizę rynku
• Wybór i analiza narzędzi w digital marektingu – brand awareness vs performance, jakie proporcje uwzględnić w przełożeniu strategii
• Content marekting w strategii globalnej vs lokalnej
• Case study projektów na rynku PL jak i EU
• Sesja Q&A
Dlaczego Solution Selling oraz Advisory Selling muszą być prowadzone w sposób zwinny (AGILE)
• Dlaczego PRACA NA LEJKACH SPRZEDAŻOWYCH TO GWÓŹDŹ DO TRUMNY zwinnej sprzedaży doradczej B2B?
• Dlaczego działy marketingu B2B powinny PRZESTAĆ GENEROWAĆ LEADY wspierając zwinną sprzedaż?
• Jak zbudować ZWINNY EKOSYSTEM MARKETINGOWO - SPRZEDAŻOWY
• ZWINNY FRAMEWORK SPRZEDAŻOWY ZAMIAST LEJKA Sprzedażowego i Lejka Marketingowego
• Sesja Q&A
Roundtable: AGILE B2B Selling & Marketing - Stop FUNNEL, Go AGILE.
5 kwietnia 2022 r. o godzinie 10:30-12:00.
• panel dyskusyjny online poświęcony tematyce Agile B2B Selling & Marketing. Prowadzący pogłębi temat omawiany podczas wystąpienia, ale przede wszystkim będzie odpowiadał na pytania uczestników.
• Ilość miejsc ograniczona (15 osób)
- jak to było, jest i będzie? – Digital w ciągłym procesie zmiany i udoskonalania.
- zmieniające się trendy, czyli dlaczego digitalowi eksperci przestali powtarzać ..Ten rok będzie rokiem mobile?
- każdy z nas jest inny, zatem co zrobić, żeby z przekazem trafić do odpowiedniej grupy?
- cross komunikacja, czyli przyjaźń Influencer Marketingu z Content Marketingiem
Wraz ze wzrostem zainteresowania angażowaniem pracowników w komunikację firmy, rośnie również zainteresowanie rolą komunikacyjną liderów.
Badania aktywnych liderów firm w porównaniu ze stronami firmowymi wskazują, że posty liderów mają większe zasięgi i niejednokrotnie przekładają się na większe efekty sprzedażowe. Szefowie – pracownicy chcą usłyszeć autentyczny głos liderów i poznać ich wizję rozwoju!
• Potencjał i trendy w komunikacji biznesowej na LinkedInie,
• Jak zaangażować liderów oraz pracowników w komunikację firmy
• Dobre praktyki w aktywnościach pracowników i liderów na LinkedInie
• Sesja Q&
• jak prawidłowo targetować grup/grupy docelowej
• działania UX jako fundament nowoczesnych strategii marketingowych
• estymacjach zasięgowych, konwersji i zagrożeń w przypadku migracji serwisów
• Case study
• Sesja Q&A
Na czym polega dobra segmentacja i jaki może dać efekt?
Aby w pełni uchwycić wartość tego, co ma do zaoferowania organizacji biznesowej, ważne jest zrozumienie, że segmentacja to program, a nie projekt. Tam, gdzie te ostatnie mają specyficzne, ukierunkowane, taktyczne zastosowania, segmentacja rzadko to robi. To praca, która wymaga dużej ilości planowania i przygotowań, aby mogła zostać skutecznie wdrożona i mieć realny wpływ na wyniki biznesowe. Największą różnicą jest to, że projekty zajmują się dostarczaniem ściśle określonych wyników w określonym przedziale czasowym i budżecie, podczas gdy programy zajmują się dostarczaniem wyników, które przynoszą korzyści całej organizacji. Mówiąc prościej, projekty obejmują „robienie rzeczy we właściwy sposób”, a programy obejmują „robienie właściwych rzeczy”. Podobne zwroty, ale bardzo różne znaczenia. Aby więc segmentacja działała skutecznie, organizacje muszą przestrzegać zasad segmentacji i konsekwentnie je wykorzystywać we wszystkich funkcjach i kanałach.