Zapraszamy na praktyczny warsztat, który ma na celu przybliżenie kluczowych obszarów wpływających na skuteczność i opłacalność sponsoringu. Dowiecie się Państwo jak w nowoczesny sposób zainteresować sponsorów swoimi projektami w obszarze KULTURY, NAUKI I SPORTU oraz przećwiczycie przygotowanie skutecznej oferty.
Do zaangażowania się firmy w działania sponsorskie w obszarze kultury, sportu i nauki niezbędne jest, aby było to dla niej wyraźnie opłacalne, w szczególności w zakresie wartości działań promocyjnych, a także w odniesieniu do korzyści osiąganych wśród swoich obecnych i potencjalnych klientów. Dlatego instytucje i organizacje kultury, sportu i nauki, aby pozyskać finansowanie sponsorów, potrzebują nauczyć się jak ich do tego zachęcić, jak pokazać korzyści i jak wyrazić im za to wdzięczność.
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość rozwinąć umiejętności w zakresie:
• budowania kompetencji w zakresie konstruowania propozycji sponsoringowych,
• definiowania adresatów tych propozycji,
• wyceniania świadczeń promocyjnych będących w dyspozycji instytucji i organizacji kultury, sportu i nauki,
• definiowania warunków współpracy ze sponsorami w tym zagadnień prawnych
• prowadzenia ewaluacji działań promocyjnych
• dokonywania rozliczeń finansowych.
Przygotowaliśmy dla Państwa praktyczny warsztat, który będzie prowadzony przez Pana Artura Łobanowskiego. Osobę, z ogromną wiedzą (opracowywał programy studiów podyplomowych z tego zakresu i sam prowadzi na nich zajęcia) i doświadczeniem w zakresie sponsoringu, zaangażowaną na każdym etapie prowadzenia współpracy sponsoringowej między sponsorowanym podmiotem a firmą sponsorującą.
Podczas zajęć uczestnicy będą mieli okazję do pracy metodami warsztatowymi:
• Case studies, dyskusja - przedstawienie i analiza przykładowych ofert sponsoringu ze szczególnym uwzględnieniem poprawności prezentacji projektu i jego walorów oraz wartości świadczeń promocyjnych będących w dyspozycji oferenta.
• Prezentacja rozwiązań wspomagających opracowanie oferty sponsoringu:
- Samodzielne tworzenie oferty
- Wspomagane tworzenie oferty
- Zautomatyzowane tworzenie oferty
• Analiza dokumentów
Szkolenie w szczególności kierujemy do:
• Pracowników instytucji i organizacji kultury, sportu i nauki
• Organizatorów wydarzeń kulturalnych, sportowych i naukowych
• Twórców indywidualnych, sportowców indywidualnych
• Grup artystycznych i kreatywnych
• Autorów rozwiązań cyfrowych i multimedialnych
• Menedżerów kultury, sportu i nauki
• Przedstawicieli organizacji pozarządowych i fundacji
• Pracowników jednostek samorządowych odpowiedzialnych za kulturę, sport i naukę
• Wszystkie osoby zainteresowane tematyką sponsoringu
Organizacja:
Ze względu na warsztatowy charakter zajęć szkolenie zostało zaplanowane w formule stacjonarnej w Warszawie.