Prawne praktyki w Public Relations

Start date:
20.10.2022
End date:
20.10.2022

1 350 zł per person + 23% VAT

order before 10 October

1 450 zł per person + 23% VAT

order after 10 October


No. of participants

+ 23% VAT

Timeline

Day I
Thursday
20 october 2022
09:15

Czas na logowanie

09:25

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.

Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"

09:30

Co w PRawie piszczy, czyli co ludzie od PR powinni wiedzieć o prawie i prawnikach?

Damian Ziąber, Rzecznik prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

    otoczenie prawne dzisiejszej organizacji – implikacje dla public relations 
    komunikacja organizacji a prawo (branże sensytywne, IR, prawa autorskie)
    dostawcy i świat umów – wnioski i porady dla świata PR
    kryzysy a prawo – kary, postępowania sądowe, postępowania administracyjne
 

11:00

Przerwa

11:15

Co w PRawie piszczy, czyli co ludzie od PR powinni wiedzieć o prawie i prawnikach?

Damian Ziąber, Rzecznik prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

    media a prawo – branże sensytywne, prawo prasowe, etc.
    regulacje i hiperinflacja regulacji – ryzyka dla (ludzi) PR
    PR i regulacje wewnętrzne: procedury, polityki, regulaminy
    PR, prawo i Compliance
 

12:15

Przerwa

12:30

Jak przygotować się na współpracę z influencerem i jak korzystać z treści PR/marketingowych zgodnie z prawem

Magdalena Korol

    prawo autorskie, w tym dozwolony użytek, prawo cytatu i wykorzystanie materiałów prasowych, zasady odpowiedzialności za naruszenie;
    prawo do wizerunku - zasady rozpowszechniania, odpowiedzialność za naruszenie;współpraca z influencerem - na co zwrócić uwagę
    prawo prasowe tj. sprostowanie, zasady odpowiedzialności cywilnej i karnej poszczególnych osób (dziennikarza, redaktora naczelnego, wydawcy) 
    granice wolności wypowiedzi.
 

13:30

Przerwa

13:45

Nowe Media a działalność PR/marketingowa

Arkadiusz Szczudło

    umowy prawnoautorskie, kluczowe elementy umów;
    share, linkowanie i embedowanie w internecie;
    zasady korzystania ze stocków i otwartych licencji;
    wstęp do RODO w zakresie usuwania danych i prawa do bycia zapomnianym.
 

14:45

PANEL DYSKUSYJNY: Prawo dla PR-owców, czyli to wszystko, o co zawsze chciałeś zapytać prawnika pracując w PR/marketingu, ale nigdy nie miałeś okazji.

Arkadiusz Szczudło , Magdalena Korol

15:45

Zakończenie