otoczenie prawne dzisiejszej organizacji – implikacje dla public relations
komunikacja organizacji a prawo (branże sensytywne, IR, prawa autorskie)
dostawcy i świat umów – wnioski i porady dla świata PR
kryzysy a prawo – kary, postępowania sądowe, postępowania administracyjne
media a prawo – branże sensytywne, prawo prasowe, etc.
regulacje i hiperinflacja regulacji – ryzyka dla (ludzi) PR
PR i regulacje wewnętrzne: procedury, polityki, regulaminy
PR, prawo i Compliance
prawo autorskie, w tym dozwolony użytek, prawo cytatu i wykorzystanie materiałów prasowych, zasady odpowiedzialności za naruszenie;
prawo do wizerunku - zasady rozpowszechniania, odpowiedzialność za naruszenie;współpraca z influencerem - na co zwrócić uwagę
prawo prasowe tj. sprostowanie, zasady odpowiedzialności cywilnej i karnej poszczególnych osób (dziennikarza, redaktora naczelnego, wydawcy)
granice wolności wypowiedzi.
umowy prawnoautorskie, kluczowe elementy umów;
share, linkowanie i embedowanie w internecie;
zasady korzystania ze stocków i otwartych licencji;
wstęp do RODO w zakresie usuwania danych i prawa do bycia zapomnianym.