Prawne praktyki w Public Relations

Data rozpoczęcia:
20.10.2022
Data zakończenia:
20.10.2022

Opis


Nie ulega wątpliwości, że działania PRowe i marketingowe oraz prawo pozostają ze sobą w ścisłym związku.

Wielu specjalistów ds. public relations i marketingu może narażać siebie, firmę i klientów na ryzyko odpowiedzialności prawnej. Znajomość prawa w tym zakresie może zabezpiecza firmę i klientów przed ryzykiem odpowiedzialności prawnej.
W czasach powszechnej dostępności Internetu i mediów społecznościowych, a w konsekwencji dynamiki tego rodzaju środków komunikacji nie trudno o konsekwencje naruszenia praw osób trzecich. 

Niezależnie od tego, czy zatrudniasz agencję PR, czy specjalista działa w strukturach firmy, bycie skutecznym w public relations i marketingu wymaga podejmowania decyzji, które mieszczą się w odpowiednich granicach prawnych. Praktyki prawne muszę uwzględniać interes własny firmy, interes klienta, oraz interes zawodu PRowca. Dlatego specjaliści od PR i marketingu muszą również spełniać standardy prawne, aby móc świadomie odpowiadać za swoje decyzje i działania. Udział w szkoleniu jest doskonałą okazją, abyś dowiedział się, jakie standardy prawne musisz  spełniać, aby wziąć odpowiedzialności za swoje wypowiedzi, decyzje i działania.


Ponadto, zaproszeni Eksperci powiedzą o:

  • otoczeniu prawnym dzisiejszej firmy

  • komunikacji organizacji z prawie

  • dostawcach i świecie umów – wnioski i porady dla PR

  • kryzysach a prawie

  • zasadach odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich 

  • zasadach odpowiedzialności za naruszenie prawa do wizerunku

  • zasadach odpowiedzialności cywilnej i karnej w prawie prasowym

  • nowych mediach w działaniach PR i marketingowych

  • granicach wolności słowa

  • kluczowych elementach prawnoautorskich
     

Biorąc udział w szkoleniu, każdy z Państwa będzie mógł zadać pytania naszym Ekspertom podczas godzinnego PANELU DYSKUSYJNEGO pt.: „Prawo dla PRowców, czyli to wszystko, o co zawsze chciałeś zapytać prawnika pracując w PR/marketingu, ale nigdy nie miałeś okazji”.


Odbiorcy

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Managerów działów PR i Marketingu

  • Specjalistów PR

  • Rzeczników Prasowych

  • Pracowników Agencji PRowych

  • Pracowników działów Marketingu

  • Prawników 

  • Pracowników biur prasowych

  • Specjalistów działów komunikacji

  • Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami
     

Organizacja:

Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
 

  • Szkolenie prowadzone jest w czasie rzeczywistym
  • Uczestnicy mogą zadawać pytania Prelegentom, odnosząc się do omawianych przez nich kwestii – na koniec szkolenia przewidziany jest czas na pytania uczestników
  • Pracujemy w oparciu o praktyczną wiedza oraz aktualne case’y i doświadczenia prowadzących.
     

Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.

 

 

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała