E-HANDEL 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu Internetu?

1190 zł/os +23% VAT
Data rozpoczęcia: 2011-06-07
Data zakończenia: 2011-06-08
Warszawa, Prosta 51, Siedziba Dziennika Rzeczpospolita

Konferencja ma na celu przedstawienie dyrektorom i menadżerom z korporacji
i sieci handlowych szans i zagrożeń płynących z nowoczesnych kanałów sprzedaży. Omówione zostaną w teorii i praktyce zagadnienia związane ze sprzedażą przez Internet, telefony komórkowe i kioski multimedialne.

Prelegenci to w większości praktycy, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z wdrażania elektronicznej sprzedaży. Zaprezentowane zostaną przekrojowe dane oraz konkretne przykłady z rynku polskiego oraz z rynków bardziej rozwiniętych.


Uwaga!  Przy zgłoszeniu do 20 maja 2011r., koszt udziału tylko 690 zł/os +23% VAT

Każdy kto odwiedzi konferencję dowie się:

  • Jak zbudować sprzedaż on-line bez niszczenia własnej sieci dystrybucji.
  • Jak uzyskać synergię pomiędzy kanałami sprzedaży.
  • Jak pogodzić marketing, sprzedaż, obsługę klienta i IT w projekcie eCommerce.
  • Jak ustrzec się błędów, które doprowadziły do porażek projektów handlowych w Sieci.
  • W co zainwestować by przegonić konkurencję.

Kluczowe zagadnienia:

  • Analiza rynku eCommerce, szans i zagrożeń
  • Strategie budowy eCommerce
  • Strategia budowy wielokanałowego eCommerce
  • Najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe w ocenie właścicieli sklepów
  • Kluczowe aspekty techniczne budowy sklepu internetowego
  • Badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych
  • Najtrudniejsze pytania w eCommerce i odpowiedzi na nie
  • Trendy, czyli jak wyprzedzić konkurencję
  • Mobilna komunikacja i płatność przez Internet
  • Inspiracje z różnych branż – jak wykorzystać w pełni możliwości Internetu