AKADEMIA M&A – PRAWNE I FINANSOWE ASPEKTY MERGERS AND ACQUISITIONS

18 i 25 maja

Data rozpoczęcia:
18.05.2021
Data zakończenia:
25.05.2021

1 090 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 10 maja

1 390 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 10 maja


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

Nadzwyczajne okoliczności zaistniałe w ostatnich miesiącach odcisnęły znaczące piętno na transakcjach M&A. Jakkolwiek na początku pandemii w większości sektorów gospodarki nastąpiło uzasadnione strategicznie zawieszenie procesów fuzji i przejęć, obecnie zauważamy znaczną aktywizację globalnego rynku M&A.  

Wpływ na to mają zarówno ofensywne strategie przedsiębiorstw zmierzające do umocnienia pozycji na rynku lub reorganizacji biznesu i zapewnienia bezpieczeństwa, jak i defensywne strategie ukierunkowane na utrzymanie wartości przedsiębiorstwa wskutek poniesionych w ostatnich miesiącach strat lub zapewnienie przetrwania biznesu (np. sprzedaż istotnych aktywów lub utworzenie wspólnego przedsięwzięcia z partnerami biznesowymi).

Niezależnie od pobudek biznesowych generujących transakcję, obecnie jeszcze bardziej istotne niż dotychczas staje się kompleksowe, płynne a przede wszystkim bezpieczne od strony prawno-podatkowej przeprowadzenie transakcji. 

•    wybór odpowiedniego modelu transakcji, 
•    przeprowadzenie badania due diligence w kluczowych obszarach targetu, 
•    odpowiednie ukształtowanie dokumentacji transakcyjnej, 
•    wypełnienie obowiązków podatkowych (w tym raportowania MDR),
•    potransakcyjna integracja.
każdy z tych elementów wymaga wcześniejszego zaplanowania oraz profesjonalnej implementacji. W ramach Akademii M&A wprowadzimy Państwa w aspekty transakcji oraz zwrócimy uwagę na obszary, które determinują skuteczne i udane przeprowadzenie transakcji. 

Odbiorcy:
Na szkolenie zapraszamy:
•    Właścicieli firm
•    Prezesów zarządu
•    Członków zarządu
•    Dyrektorów działów finansowych i rachunkowych
•    Dyrektorów ds. strategii i rozwoju
•    Prawników
oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką fuzji i przejęć

Organizacja:
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej  opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.

W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania prowadzącemu poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma certyfikat oraz materiały w wersji elektronicznej.

W przypadku braku możliwości uczestnictwa w zaplanowanym terminie szkolenia, przekażemy nagranie z całego szkolenia.

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała