UTRZYMANIE KLIENTA W ENERGETYCE 2017

Jak pozyskać oraz utrzymać klienta w dobie rosnącej konkurencji?

Data rozpoczęcia:
08.06.2017
Data zakończenia:
09.06.2017

Program

Dzień I
Czwartek
8 czerwca 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Poranna kawa

09:30

Szerokie portfolio produktowe i usługi dodatkowe odpowiedzią na rosnące oczekiwania klienta? Jak stworzyć idealne portfolio?

Bożena Wróblewska, Dyrektor ds. Innowacji i Nowych Usług, Veolia Energia Polska

  • Jak tworzyć produkty które pozwolą na spełnienie oczekiwań klienta?
  • W jaki sposób badać oczekiwania klienta i wykorzystać je w procesie tworzenia innowacyjnych produktów?
  • Czego jeszcze oczekują klienci i jak wdrożyć do oferty usługi dodatkowe? 
  • Konkurencja – jakie parametry analizy otoczenia biznesowego pozwolą na przygotowanie unikalnego na rynku portfolio produktowego?
10:30

Segmentacja i charakterystyka klienta w sektorze energetycznym – na jakich wskaźnikach bazować aby jak najlepiej dostosować ofertę dla klienta?

Marcin Frątczak, Dyrektor ds. Sprzedaży, Fortum Marketing and Sales

  • Segmentacja klienta – jak przeprowadzić analizę potrzeb klienta celu stworzenia segmentacji klientów?
  • Produkt + segmentacja – jak przygotować ofertę która w pełni pokryje zapotrzebowanie poszczególnych odbiorców?
11:30

Przerwa kawowa

11:50

Biuro Obsługi Klienta a biznes – jak stworzyć biuro obsługi klienta zgodnie ze strategią firmy?

Karol Janosz, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Pionu Obsługi Klienta, TAURON Obsługa Klienta

  • Koszty a inwestycje w BOK – jak znaleźć równowagę pomiędzy szukaniem oszczędności  a rozwojem działu obsługi klienta (eBOK, eFaktura, Centra kompetencyjne, digitalizacja)
  • Planowanie i organizacja działu obsługi klienta – jakie działania pozwolą na optymalizację procesów?
  • Retencja pracownika – jak jej zapobiec w dobie coraz większych wymagań rynku w obszarze obsługi klienta sektora energetycznego?
12:50

Lunch

13:50

Digitalizacja (wielokanałowość) obsługi klienta – jak efektywnie zarządzać różnymi kanałami obsługi?

Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity

  • Jak technologie wpływają na jakość obsługi klienta w sektorze energetycznym?
  • Wpływ preferencji i trendów konsumenckich na kanały obsługi – w jakie rozwiązania należy inwestować
  • Case study procesu transformacji gracza branży telko / energia
  • Co zmieniać aby móc zarządzać różnymi kanałami w procesie kontaktu z klientem? Jak zarządzać obsługą wielokanałową? Jak integrować kanały obsługi klienta?
14:30

Od strategii do doświadczeń klientów - projektowanie systemu obsługi klientów krok po kroku (sesja ćwiczeniowa)

Janusz Kamieński, Chief Experience Officer, Executive-Conversation

Wszystkie firmy realizują procesy obsługowe, ale które potrafią to zrobić w sposób wyróżniający i wartościowy dla klientów? Jak zaprojektować i wdrożyć system obsługi klienta, który będzie spójny ze strategią i przełoży się na wysoką lojalność klientów oraz ich gotowość do polecania? Na co zwrócić uwagę we własnej organizacji, tworząc taki system? Jak go wdrożyć? Jak zbudować i utrzymać zaangażowanie pracowników w realizację takiego systemu? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas zaplanowanej sesji ćwiczeniowej.

16:00

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Dzień II
Piątek
9 czerwca 2017
10:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

10:30

Customer Experience – jakie narzędzia pozwolą na zwiększenie efektywności zarządzania doświadczeniami klienta w sektorze energetycznym?

Aneta Kozłowska, Dyrektor Biura Projektów, Westhill Consulting

  • Jak badać doświadczenia klienta na każdym punkcie styku klienta z firmą?
  • Jak zapewnić pozytywne doświadczenia na różnych etapach życia klienta?
  • Jak wykorzystać wielokanałową obsługę klienta w celu budowania pozytywnych doświadczeń klienta?
  • UX w organizacji – jakie działania pozwolą na optymalizację przepływu informacji pomiędzy departamentami?
  • Jak stworzyć  kulturę organizacji  skoncentrowaną na kliencie?
11:30

Przerwa na kawę

11:50

Budowanie pozytywnego doświadczenia środkiem do utrzymania Klienta

Marcin Jagodziński, Dyrektor Departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego, Credit Agricole , Aldona Pojda-Niedźwiedź, Manager zespołu rozwoju programu rabatowego, Credit Agricole

  • Model sprzedaży vs retencja
  • Kluczowe momenty. Kiedy i jak budować pozytywne doświadczenia Klienta i wzmacniać lojalność
  • Standardowe eventy czy efekt wow? - case study
12:50

Lunch

13:50

Prawa klienta odbiorcy końcowego w świetle najnowszych regulacji

Grzegorz Filipowicz, Senior Associate Praktyki Infrastruktury i Energetyki Domański Zakrzewski Palinka

  • Umowa o przyłączenie do sieci, sprzedaż i dystrybucja, rozwiązanie umowy – które zapisy budzą najwięcej wątpliwości i jak je interpretować? 
  • Najważniejsze wytyczne URE w zakresie stosowanych umów
14:50

Jak budować pozytywne doświadczenia klientów: analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów w Polsce. Perspektywa sektora energetycznego

Andrzej Musiał, Manager, Management Consulting, KPMG

  • Prezentacja badania doświadczeń klientów na rynku w Polsce realizowanego na podstawie metodyki KPMG Sześciu Filarów TM Customer Experience
  • Polski konsument – czego oczekuje w relacji z marką z perspektywy budowania pozytywnych doświadczeń
  • Sektor energetyczny na tle innych badanych sektorów – sytuacja na rynku polskim, porównanie do wyników sektora w badaniach realizowanych w innych krajach
  • Kluczowe obserwacje dotyczące doświadczeń polskiego konsumenta z markami w sektorze energetycznym
15:30

Zakończenie drugiego dnia warsztatów. Wręczenie certyfikatów