PR&Media Days 2021

coraz bardziej NEW i coraz mniej NORMAL

Data rozpoczęcia:
24.02.2021
Data zakończenia:
25.02.2021

1 350 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 22 stycznia

1 550 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 22 stycznia


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

„Chociaż niekoniecznie możesz przewidzieć czas następnego kryzysu – możesz być na niego przygotowany” Casey Boggs

Czym jest lub ma być NEW NORMAL, o którym wszyscy dziś rozmawiają…

Przewidzenie tego, co nas czeka przypomina kliknięcie „wyślij” w komunikacie marki z zawiązanymi oczami. Jest po prostu zbyt wiele zmiennych, ponieważ cały czas dostosowujemy się do trwającej pandemii. Dlatego trudno zaprzeczyć, że PRowcy muszą znajdować się w stanie ciągłej transformacji. Przyszłość PR to nowe i kreatywne realizacje projektów. 

Przy obecnym stanie rzeczy i pracy to  wirtualne doświadczenia stają się „wielką” rzeczą. To czego uczy nas kryzys wywołany pandemią, to dojrzałość komunikacyjna. Jak ten trend wpłynie na PR? Nacisk zostanie położony na przywództwo komunikacyjne, rzecznictwo i odpowiedzialność za komunikację współpracowników, a także ciągły pomiar postaw i narracji wewnętrznych. To właśnie komunikacja decyduje dziś o kondycji przedsiębiorstwa, a to co się dzieje dookoła jest okazją do ukształtowania nowych zachowań konsumentów i pracowników – i to jest największe zawodowe wyzwanie, przed którym stoją dziś PRowcy.

Podczas wydarzenia porozmawiamy m.in. o tym:

  • Jakie są główne narzędzia wykorzystywane w obecnym kryzysie?
  • Jak planować zmianę i dlaczego warto być cierpliwym?
  • Czy technologia służy nam pomocą czy staje się przeszkodą?
  • Co można zrobić, a co trzeba? – lekcje na przyszłość
  • Jak eksperci od PR mogą pomóc firmie w transformacji?
  • Jak powinno funkcjonować biuro prasowe w dobie pandemii i po niej?
  • Co znaczy dobry PR i dlaczego jest potrzebny jak nigdy dotąd?
  • Czy już z górki? – nowe wyzwania
  • Jak aktualne zmiany społeczne wpływają na zachowanie i wizerunek marek i organizacji?
  • Jak w powinniśmy występować online?

Odbiorcy:
Na pełne inspiracji wydarzenie zapraszamy:

  • Specjalistów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Pracowników biur prasowych
  • Specjalistów działów komunikacji
  • Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami

Organizacja:
Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.

W trakcie wydarzenia uczestnicy widzą i słyszę wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.

Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma certyfikat, materiały w wersji elektronicznej oraz dostęp do nagranego wydarzenia.
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.

     

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała