PR&Media Days 2021

coraz bardziej NEW i coraz mniej NORMAL

Data rozpoczęcia:
24.02.2021
Data zakończenia:
25.02.2021

1 350 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 22 stycznia

1 550 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 22 stycznia


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Bogusław Chrabota

Redaktor Naczelny, „Rzeczpospolita”

Absolwent i doktorant Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1993 roku współtworzył telewizję Polsat. Długoletni komentator Tok FM i Radia PiN. Bloger. Autor książek, scenariuszy, publicysta prasowy i felietonista. Wykładowca akademicki. Członek Polskiego Towarzystwa Bluesowego.

Magdalena Brzezińska

Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec S.A.

Odpowiada za budowanie reputacji firmy, relacje z interesariuszami, public affairs i zrównoważony rozwój. Z branżą public relations związana od 18 lat. Ekspert z doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej i zrównoważonego rozwoju dla firm z sektora FMCG, finansowego, transportowego i energetycznego. Przed objęciem stanowiska Szefa Działu Spraw Korporacyjnych Grupy Żywiec S.A. kierowała zespołem specjalizującym się w komunikacji korporacyjnej, CSR i employer branding w agencji HAVAS PR Warsaw. Wieloletnia jurorka prestiżowego konkursu branżowego Złote Spinacze. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Jarosław Kuźniar

Multiinstrumentalista. Ma za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie. Dzisiaj skupia się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. W pracy działa od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet. Te marki mówią same za siebie, choć stanowiły kolejne etapy w poszukiwaniu nowych wyzwań. Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. Dzisiaj to on uczy studentów. Jako wykładowca skupia się na mądrym byciu przed kamerą, nowoczesnym kreowaniu swojej marki osobistej i rozwijaniu własnych kanałów w social media. Szkoli firmy i osoby prywatne. Od kilku lat z innej pasji, podróży, próbuje uczynić swój kolejny zawód. Świat odkrywa sam i z Klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje. Wraz z zespołem przygotowuje wyprawy szyte na miarę dla Klientów indywidualnych i biznesu, którzy podobnie jak ja chcą to robić inaczej, mądrzej, głębiej. Rusza po wiedzę, a nie zabawę. Z początkiem 2019 roku otworzył agencję Kuźniar Media, gdzie skupia się jego praca szkoleniowa, kreowanie historii marek, doradzanie firmom w social mediach, inspirowanie innych jako speaker i konferansjer. Pracując w startupowej społeczności poznał wiele firm, których założyciele chcieli wiedzieć, jak prowadzić marketing i PR, jak budować nowe media i dbać o własną markę. Kuźniar Media to agencja kreatywna, która odpowiada na te pytania. Od października 2020 ruszyła jego platforma Voice House i jednocześnie nowoczesne studio nagrań, gdzie zespół zajmuje się kompleksową produkcją podcastów i videocastów.
Przeszło 25 lat drogi zawodowej i jeden pewnik – ZMIANA
Albo za nią pójdziesz albo zostaniesz w tyle. Rok 2020 pokazał, że życie w zmianie to nowa normalność. Niezależnie od pokolenia, niezależnie od wieku, niezależnie od zawodu. Jarosław Kuźniar latami podążał za czasami, intuicją i szansą, jaka za każdym razem przed nim stawała. Zamienił radio na telewizję, telewizję na online, online na audio. Zaufał intuicji, zawierzył społeczności i zbudował nowe miejsce, gdzie mogli się spotkać. Czy było łatwo? Jak w tym wszystkim utrzymał widza, jak sprawił, żeby szedł razem z nim? Budowanie na obopólnym zaufaniu, na wierze we własne umiejętności, własna pracowitość daje dzisiaj przewagę. Przewagę, o której więcej opowie na PR & Media Days 2021.

Aleksandra Smyczyńska

Dyrektor Komunikacji i Public Affairs, Innogy Polska

Pełni też funkcję rzecznika prasowego firmy. Była odpowiedzialna za komunikację między innymi w PKP Cargo i Banku Pekao S.A. Wykładowca na podyplomowych studiach PR na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uczelni Łazarskiego.
Liderka projektu wspierającego kobiety w innogy. Doktor literaturoznawstwa.

Wiktor Balcer

Marketing i PR Manager, Cityboard Media

Wykładowca w Instytucie Psychologii SWPS w Warszawie, trener z zakresu wystąpień publicznych. Pracował w agencjach Profile i ZOOM bsc. Realizował kampanie dla PGE EJ1, Onetu, Mniejszości Niemieckiej w Polsce, Agencji Rozwoju Przemysłu, Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności. Jako trener szkolił pracowników Tauronu, GDDKiA, Ministerstwa Środowiska, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Agencji Rozwoju Przemysłu. Komentator Gazety Wyborczej Opole. Publikował w Polska The Times, Gazecie Finansowej, Nowym Marketingu. Prelegent i moderator na kongresach i seminariach. Współautor 5 książek naukowych z zakresu PR i komunikacji. Ukończył studia magisterskie (socjologia), podyplomowe (PR) i doktoranckie (politologia).

Katarzyna Golińska

Marketing & Communication Team Director, Santander TFI

15 lat doświadczenia w PR i marketingu instytucji finansowych, ponad 10 lat doświadczeń z drugiej strony barykady – czyli dziennikarskich. Specjalistka od sytuacji trudnych i kryzysowych, a także komunikacji wewnętrznej.

Monika Krajewska

Ekspert, menadżer, doświadczony lider zespołów z dwudziestotrzyletnim stażem pracy w obszarze public relations, public affairs, relacji inwestorskich, finansów publicznych, administracji podatkowej oraz IT. Absolwentka Nauk Politycznych na Uniwersytecie Gdańskim, studiów doktoranckich na kierunku finanse publiczne na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów MBA Innowacje i Nowe Technologie na Politechnice Warszawskiej. Pracowała w Ministerstwie Finansów, PKN Orlen, Sygnity S.A., Polskiej Grupie Energetycznej S.A. (PGE). Wieloletnia właścicielka agencji PR obsługującej klientów korporacyjnych i instytucjonalnych. Realizowała projekty doradcze, komunikacyjne i marketingowe w kraju i za granicą. Zarządzała wielomilionowymi budżetami oraz zespołem ponad 120 osób w rozproszonej strukturze macierzowej. W latach 2006-2008 odpowiedzialna za organizacyjne oraz merytoryczne wprowadzenie jednolitych interpretacji podatkowych, pierwszego projektu e-deklaracji, relacji międzynarodowych oraz wielu kampanii informacyjno-edukacyjnych administracji podatkowej (obecnie KAS). Doradzała Sygnity S.A. przy projekcie e-podatki, której efektem jest między innymi stosowany obecnie wypełniany przez urząd KAS e-PIT. W PGE S.A. do początku 2020 roku kierowała departamentem zarządzania komunikacją i marketingiem. Jednostka ta była odpowiedzialna za nadzór nad całym obszarem komunikacji i marketingu w PGE S.A. oraz Grupie Kapitałowej PGE (GK PGE). Do jej obowiązków należało m.in. kreowanie polityki informacyjnej, polityki antykryzysowej, zarządzenie ryzykami komunikacyjnymi, w tym – wraz z rzecznikiem prasowym, którego pracę nadzorowała - prowadzenie biura prasowego PGE, budowanie i podtrzymywanie relacji międzynarodowych oraz wizerunku członków zarządu na arenie międzynarodowej oraz europejskiej, nadzór nad tworzeniem koncepcji kreatywnych dla kampanii marketingowo-sprzedażowych oraz wizerunkowych, ich realizację oraz współpracę z podwykonawcami, odpowiedzialna za prowadzenie działań CSR w GK PGE, wszelkie działania z obszaru sponsoringu, w tym sponsoringu sportu wraz z zarządzaniem umową o naming rights PGE Narodowego. Brała udział w wielu strategicznych projektach prowadzonych w PGE S.A., w tym integracji spółki po przejęciu aktywów EDF Polska. Raportowała bezpośrednio do prezesa zarządu PGE, współpracowała ze wszystkimi departamentami merytorycznymi w centrali oraz GK. Obecnie współwłaściciel oraz prezes zarządu spółki FuelMe Sp. z o.o. oraz prowadząca jej dział FuelMe Communication.

Adam Kasprzyk

Dyrektor ds. komunikacji oraz rzecznik prasowy w Grupie LOTOS. Funkcje te pełni od października 2018 roku. Był także prezesem Zarządu Fundacji LOTOS, a obecnie jest członkiem jej Rady. Od kilku lat związany z branżą paliwowo-energetyczną. Posiada bogate doświadczenie z dziedziny PR i komunikacji. Wcześniej zatrudniony w Grupie ENERGA, gdzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego. Był także dyrektorem programowym i dyrektorem ds. rozwoju i studia telewizyjnego w Polskim Radiu Koszalin, a także prokurentem w tej spółce. Wieloletni dziennikarz radiowy i telewizyjny. Pracował w największych redakcjach informacyjnych w Polsce. Na ich antenach relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.
Studiował w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Słupsku. Absolwent studiów Executive MBA organizowanych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów.
Wieloletni wykładowca akademicki. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Współautor publikacji „Dostęp do informacji publicznej. Wybrane aspekty teorii i praktyki”.
Historyk z zamiłowania i wykształcenia. Posiada honorowy tytuł „Przyjaciela Gniewu”, chociaż pochodzi z Pomorza Zachodniego, z miejscowości Gwda Mała nad rzeką Gwdą.

Robert Moreń

Niezależny konsultant; wykładowca SWPS

Do czerwca 2020 dyrektor ds. komunikacji i marketingu w firmie Benefit Systems, lidera rynku pozapłacowych benefitów pracowniczych w Polsce (m.in. karta MultiSport), a także w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii, Chorwacji i Grecji. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w dziennikarstwie, public relations i komunikacji korporacyjnej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Oklahoma State University. W 1993 roku otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i German Marshall Fund za najlepszy debiut dziennikarski. Opublikował kilkaset artykułów w Spotkaniach, Życiu Warszawy, Polityce, a także w USA Today. Pracował również jako reporter "Faktów" TVN i dyrektor ds. mediów w agencji PR – Point of View. W latach 2003-2013 był rzecznikiem prasowym, a następnie dyrektorem zarządzającym w Banku Pekao SA oraz członkiem Komitetu Wykonawczego Identity & Communications Grupy UniCredit. Następnie w latach 2013-2014 był Dyrektorem Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT. Przed przyjściem do Benefit Systems (w kwietniu 2017) był zastępcą globalnego szefa komunikacji firmy MoneyGram, odpowiedzialnym za region EMEAAP (Europa, Bliski Wschód, Afryka, Azja i Pacyfik).

Marcin Herman

Ekspert ds. komunikacji korporacyjnej

Ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej i marketingu z blisko 20 letnim doświadczeniem. Ostatnio był dyrektorem Działu PR i Komunikacji wewnętrznej oraz rzecznikiem prasowym Alior Banku. Przez wiele lat związany z agencją Profile, gdzie ostatnio pełnił rolę partnera zarządzającego. W swojej karierze doradzał klientom z branży finansowej, energetycznej, budowlanej, odpadowej oraz ICT.

Sławomir Matczak

RED-AKTOR, Esemedia

Łączy w sobie doświadczenie, praktykę i umiejętności.
Dziennikarz - według klasyfikacji telewizyjnej - starszy redaktor. 23 lata pracy w TVP Zrealizował ponad 10 tys.
relacji do serwisów informacyjnych oraz kilkadziesiąt reportaży. Wydawca ponad 2500 programów studyjnych w Panoramie TVP2 i TVP Info. Wie, jak pisać komunikaty i jak rozmawiać w mediach i z mediami . Aktor- realizuje szkolenia z dykcji i występów publicznych. Absolwent warszawskiej PWST, aktor Teatru Polskiego w Warszawie. Wie, jak mówić wyraźnie i co zrobić, by nie stracić głosu.
Prezenter - poprowadził kilkadziesiąt dyskusji panelowych i konferencji transmitowanych przez Internet, oraz około 100 prezentacji multimedialnych na inne tematy niż prowadzone szkolenia medialne - wie, jak zachować się podczas występu przed kamerami, także internetowymi.
Szkoleniowiec - od 1998 roku realizuje konsultacje z zakresu skutecznej informacji, głównie: umiejętności występowania przed kamerą, budowania przekazów dla mediów, techniki mowy oraz prezentacji -także w sieci.
Doradza, jak działać w sytuacjach kryzysowych, konsultuje Q&A czyli odpowiedzi na trudne pytania zadawane w takich sytuacjach. Przygotowuje rzeczników prasowych i zarządy firm do działania w sytuacjach kryzysu.
Dotychczas przeprowadził na rynku ponad 600 szkoleń zamkniętych i kilkadziesiąt otwartych.
Wykładowca - od 2009 roku prowadzi zajęcia na wydziałach zarzadzania, oraz dziennikarstwa i PR na uczelniach w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Krakowie. Prowadził wykłady w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury, Polskim Instytucie Dyplomacji a także w Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia.

Kinga Lisowska

MENADŻER DS. PR I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH w MITSUBISHI MOTORS POLSKA

Kinga Lisowska jest absolwentką Wydziału Marketingu i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Swą 25-letnią karierę zawodową rozpoczynała w dziale marketingu Polskiej Telewizji Kablowej, ale pierwsze doświadczenia z zakresu Public Relations zbierała w słynnej agencji PR United Publishers, założonej przez Małgorzatę Niezabitowską – dziennikarkę i rzeczniczkę rządu Tadeusza Mazowieckiego. Kolejny rok poświęciła na zdobywanie wiedzy i doświadczenia w pracy z klientami z wielu branż w agencji PR Partners, będącej częścią znanej grupy Corporate Profiles DDB (obecnie Grupa DDB Polska).
Dalsze 6 lat kariery poświęciła pracy na stanowisku PR Menadżera w polskim oddziale Nissan Motor Corporation będąc odpowiedzialna między innymi za strategię komunikacji PR, relacje z mediami w tym biuro prasowe i wszelkie materiały dla mediów, prezentacje i salony samochodowe dla dziennikarzy, redakcję kwartalnika dla klientów, zarządzanie parkiem prasowym oraz działania sponsoringowe.
Kinga Lisowska dołączyła do kadry zarządzającej polską filią Mitsubishi Motors Corporation w 2004 roku. Jako Menadżer ds. Public Relations i Mediów Społecznościowych odpowiada za strategię i wszystkie działania w obszarze PR i relacji z mediami, takie, jak wypowiedzi dla mediów, komunikaty i materiały prasowe, zarządzanie antykryzysowe, czy wykorzystywanie parku samochodów prasowych, ale także za szeroki i dynamicznie rozwijający się obszar mediów społecznościowych w kontekście zarządzania i kreowania strategii i treści a także produkcji zdjęć i filmów przeznaczonych do publikacji w kanałach Facebook, Instagram, YouTube i Linkedin.
Zajmuje się także intensywną i efektywną współpracą z influencerami – ambasadorami marki, takimi, jak znani aktorzy – Bartłomiej Topa, Maciej Stuhr czy Anna Cieślak ale także sportowcy, kreatorzy instagramowi, czy youtuberzy.