Data Analytics Forum 2021

Czy jesteś gotowy na nowe wyzwania?

Data rozpoczęcia:
27.04.2021
Data zakończenia:
28.04.2021

Krzysztof Sienicki

Data Science Manager at Roche

Manager z 10 letnim doświadczeniem pracy z danymi w branżach: fmcg, ecommerce i farmaceutycznej. W Roche zarządza zespołem Data Science, który realizuje globalne wdrożenia uczenia maszynowego w obszarach takich jak: badania kliniczne czy rejestracja leków. Wcześniej zarządzał zespołami, które wdrażały rozwiązania analityczne u liderów swoich branż, np. Procter & Gamble czy Bacardi.

Piotr Lipnicki

Chief Technology Officer, ReliaSol

Ekspert w obszarze wdrażania nowoczesnych technologii, prelegent na wielu polskich i europejskich konferencjach, aktywnie zaangażowany w inicjatywy, których celem jest rozwój technologii i ewangelizacja rynku w zakresie idei Przemysłu 4.0. Absolwent Uniwersytetu w Aalborgu oraz Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej, gdzie uzyskał również tytuł doktora. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Korporacyjnym Centrum Badawczym ABB, gdzie pracował na stanowisku Starszego Naukowca ds. Badań i Rozwoju. Na co dzień kieruje zespołem inżynierów i analityków w ReliaSol, firmie wdrażającej rozwiązania analityczne oparte na sztucznej inteligencji, które podnoszą doskonałość operacyjną w przemyśle.

Łukasz Czarnecki

AI / Data Science Consultant, Amazon Web Services

W Amazon Web Services pomagam organizacjom osiągnąć ich cele przy pomocy AI i analizy danych. Uczę tego również studentów PJATK oraz piszę o tym w Internecie. Budowałem projekty R&D oparte na AI, które zakończyły się sukcesem oraz takie, które kończyły się mniej oczekiwanym rezultatem. Pracowałem dla Samsung, Mediacap, Millennium Bank, Allegro i IBM. Jestem organizatorem społeczności Think AI i Human Tech Art.

Marcin Pycka

Head of Audit Analytics and Big Data Office, Bank Pekao

FCCA, CertDA - Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Oxford Brookes University, aktywny członek brytyjskiego Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Certyfikowany Analityk Danych. Od 15 lat zajmujący się tematyką Continuous Monitoring oraz Continuous Auditing stosowaną przede wszystkim w audycie wewnętrznym. Kierownik oraz Członek zespołów projektowych wdrażających nowe rozwiązania w audycie wewnętrznym Grupy UniCredit. Obecnie w Banku Pekao SA kieruje utworzonym przez siebie Biurem Analityki Audytowej i Big Data, odpowiedzialnym za wdrażanie rozwiązań analitycznych na potrzeby audytu.

Paweł Godula

Head of Data Science, AdColony

Director of Research Projects, Centre for Decision Making and Risk Analysis, INSEAD Singapore

Łukasz Michalczyk

Chief Data Officer, Dyrektor Centrum Danych i Zaawansowanej Analityki w Link4

Od 2019 roku Chief Data Officer w LINK4, gdzie odpowiada za transformację firmy w Data Driven Company. Od ponad 13 lat zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań opartych o zaawansowaną analizę danych. Przed LINK4 doświadczenie zdobywał w firmach Accenture oraz Schneider Electric, realizując projekty zarówno polskie, jak i międzynarodowe. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Tomasz Jamiński

Data Science Senior Manager, OLX, Poznań

Służebny przywódca z szerokim doświadczeniem w dziedzinie Data Science, Business Intelligence oraz Market / UX Research. Biegły zarówno w domenie online, jak i FMCG. Prezentuje wyjątkowe zrozumienie mechaniki i kultury obu tych światów. Uwielbia wyzwania z pogranicza biznesu i danych. Pasjonat budowania zespołów interdyscyplinarnych. Lubi pracować z krytycznie myślącymi liderami. Skoncentrowany na rozwijaniu mocnych stron każdej osoby. Absolwent kierunku Elektronika i Telekomunikacja na Politechnice Poznańskiej. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie mąż i ojciec, dla którego rodzina i ciepło domowe są najważniejsze. Aktywnie uprawia sport: aikido i taniec.

Matylda Szmukier

Lead Product Researcher, OLX, Lizbona

Matylda jest ekspertem w dziedzinie projektowania strategicznego z ponad 9-letnim doświadczeniem międzynarodowym w tworzeniu produktów i usług cyfrowych. Mając wykształcenie w dziedzinie psychologii i designu, projektuje usługi poprzez badanie potrzeb i motywacji ludzi, wymagań biznesowych, najnowszych trendów społecznych i najnowszych technologii. Przed OLX, Matylda pracowała jako Strategic Designer w Boston Consulting Group Digital Ventures w Londynie, gdzie odpowiadała za projektowanie innowacyjnych usług oraz wprowadzanie start-ups na rynek. Matylda ma bogate doświadczenie w całym spektrum procesu projektowania, od wczesnych etapów eksploracyjnych, MVP, iteracji po komercjalizację. Pracowała w usługach finansowych, telekomunikacji, opiece zdrowotnej i handlu detalicznym, gdzie zapewniła pomyślne wyniki w wielu złożonych projektach innowacyjnych i transformacyjnych. Do jej klientów należą Shell, De Beers, LVMH Group, Tesco Bank, O2, Vivo, Telefonica, Prudential, Royal Bank of Scotland.

Konrad Banachewicz

Lead Data Scientist at eBay

Doktor statystyki na Vrije Universiteit w Amsterdamie. Modelował w swojej karierze ryzyko kredytowe, transakcje wysokiej częstotliwości, krzywe podaży ziemniaków i awarie urządzeń przemysłowych – a obecnie w eClassifiedsGroup stara się spersonalizować reklamy pokazywane użytkownikom platform e-commerce. W wolnym czasie aktywnie rywalizuje na platformie Kaggle, słucha Iron Maiden albo szkoli się w środkach perswazji bezpośredniej na treningach Krav Magi.

Łukasz Grzybowski

Head of Machine Leargning, STX Next

Dyrektor ds. Uczenia maszynowego i inżynierii danych w STX Next z ponad 9-letnim doświadczeniem w data science i rozwoju w sektorach badań, ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Jest przedsiębiorcą i wielkim fanem start-upów, nowych technologii i innowacji, zwłaszcza w dziedzinie Fintech, IoT i AI.

Anna Kulesza

Analytics Channel Sales IBM Polska i Kraje Bałtyckie

Ania specjalizuje się w sprzedaży rozwiązań Data & AI. Jest ekspertem z prawie 14 letnim stażem.
Swoją karierę związała z firmą IBM jeszcze podczas studiów. Absolwentka Resocjalizacji oraz Marketingu i PR.
Ania ukończyła m.in autorskie szkolenie IBM, w Międzynarodowej Szkole Biznesu London Business School w Londynie.

Katarzyna Grzejszczyk

Analytics Channels Sales w IBM

Kasia jest Absolwentką Wydziału Ekonomii Uczelni Łazarskiego. Od 15 lat związana z firmą IBM Polska.
Posiada 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów IBM Data&AI dla małych i średnich przedsiębiorstw
oraz jest opiekunem Partnerów Handlowych IBM w tej dziedzinie.

Katarzyna Kaliszewska-Czeremska

Senior IT Professional, Roche Polska

Badaczka z blisko 18 letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze badań oraz strategii, zarówno w kontekście biznesowym, jak i akademickim. Realizowała projekty w Polsce i na arenie międzynarodowej. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami badawczymi, prowadzeniu rozproszonych zespołów projektowych, realizacji międzynarodowych badań terenowych i ilościowych na potrzeby procesów UX i Service Design. Na co dzień wspiera klientów w rozwoju kompetencji badawczych oraz zarządzaniu zmianą, wykorzystując wachlarz kompetencji badawczych, zarządzania procesami, Service Design/UX oraz strategicznych.
Pracowała m.in. dla takich klientów jak Michelin, OLX Group, Tatrzański Park Narodowy, Credit Agricole czy Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
Należy do European Network of Living Labs (ENoLL), Interaction Design Foundation, Applied Anthropology Network oraz PTBRiO. Równolegle z działalnością konsultingowo-biznesową prowadzi działalność naukową i dydaktyczną na uniwersytecie. Z wykształcenia doktor psychologii