Kongres Liderów Finansowych 2024

- finanse w erze nowych technologii

Data rozpoczęcia:
23.05.2024
Data zakończenia:
24.05.2024

2 650 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 15 maja

2 850 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 15 maja


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Anna Godlewska

Dyrektor Finansowy, Vice-President, R-GOL Sp. z o.o.

• O sobie - od siebie:
Będąc doktorem nauk ekonomicznych, biegłym rewidentem, ekspertem w dziedzinie audytu i szeroko pojętych finansów, mając ponad 18 lat doświadczenia w branży,
w tym ponad 8 lat w konsultingu Big4, ponad 8 na stanowiskach kierowniczych
w międzynarodowej korporacji z branży retail, w prężnie rozwijającym się pure-playerze e-grocery, w notowanej na New Connect spółce z branży luxury fashion, a obecnie w omnichanelowym liderze rynku piłkarskiego, z roku na rok utwierdzam się w przekonaniu, że jedyną stałą rzeczą jest zmiana, ale co dla mnie szczególnie istotne, odkrywam, że ta właśnie zmiana mnie wzmacnia i stanowi moją siłę napędową…

• Najważniejsze dla mnie to kształtowanie pasji moich współpracowników, a następnie schodzenie im z drogi – wierzę, że autonomia i wolność w wykonywaniu pracy wspiera zaangażowanie i w efekcie prowadzi do sukcesu. Najistotniejsza tu jednak jest świadomość, że pasja pracownika powinna rozwijać się w tym samym kierunku, co dążenia firmy… inaczej sukces będzie jednostronny…

• Inspirują mnie ludzie otwarci, działający nieszablonowo, z pasją, nieco zwariowani
w rozumieniu przeciętnych jednostek…, dla których „niemożliwe” nie istnieje.

• Chciałabym pozostawić Państwa z inspiracją do wyjścia ze swoich stref bezpieczeństwa i podążenia w kierunku zmian, mając na uwadze tekst Deana Kamena, że „co jakiś czas nowa technologia, stary problem i świetny pomysł tworzą kolejną innowację”. I właśnie Państwo mogą być jej współtwórcami

Link do LI https://www.linkedin.com/in/anna-godlewska-7126395/

Bartosz Gayer

CFO External Finance Director

Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w rolach controllera i dyrektora finansowego. W ciągu swojej kariery przeszedł drogę od pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, poprzez współtworzenie start-upu, po rolę doradcy zarządów i zewnętrznego dyrektora finansowego dla start-upów i firm z sektora MŚP. Członek CIMA. Gorący orędownik partnerstwa biznesowego i pracy z zarządami i właścicielami w sposób zwiększający skuteczność ich decyzji biznesowych. Propagator wiedzy finansowej, realizujący swoją edukacyjną misję poprzez m.in. regularne wystąpienia publiczne, szkolenia, artykuły w czasopismach branżowych, opiekę merytoryczną nad społecznością dyrektorów finansowych oraz treści publikowane na własnym blogu https://bartoszgayer.pl

Marek Pyra

Dyrektor finansowy, Duda Holding oraz Duda Development

Dyrektor Finansowy Duda Holding oraz Duda Development, Biegły Rewident, CIMA Adv Dip MA

Jako dyrektor finansowy grupy uczestniczy w tworzeniu i implementacji krótko- i długoterminowej strategii biznesowej Holdingu. Jest odpowiedzialny za wszystkie aspekty finansowe działalności grupy: od kontrolingu poprzez kontakty z partnerami biznesowymi i tworzenie joint ventures aż po pozyskiwanie kapitału na realizację nowych przedsięwzięć.
W przeszłości zajmował się rozwojem prywatnego sektora najmu, w tym m.in. tworzeniem prywatnych akademików w Polsce oraz w Czechach. Jako członek zespołu jednej z największych firm budowlanych w Polsce uczestniczył w realizacji projektów z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego.

Nikolina Gralak

Zastępca Dyrektora Kontrolingu Finansowego w Cyfrowym Polsacie

Zastępca Dyrektora Kontrolingu Finansowego w Cyfrowym Polsacie, z Grupą Polsat Plus związana od 11 lat realizując zadania i projekty w obszarze kontrolingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i rachunkowość oraz Akademii Menadżerskiej Kolegium Zarządzania i Finansów SGH, certyfikowany Project Manager (w metodologiach Prince i Agile), posiada tytuł MBA Digital Transformation Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Magdalena Brzuszczyńska

Director PwC Polska

Magdalena jest liderką projektów technologicznych związanych z tworzeniem rozwiązań na potrzeby zgodności raportowania z wymaganiami podatkowymi - JPK, eFaktur, e-sprawozdań. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu i usprawnianiu procesów księgowych i podatkowych. Jest liderką projektów wdrożeniowych ERP i technologii związanych z automatyzacją procesów podatkowo-finansowych. Posiada bogate doświadczenie w zakresie wdrożeń systemów ERP oraz ich integracji z aplikacjami zewnętrznymi zapewniającymi zgodność z lokalnymi wymogami. Jest liderką przeglądów procesów księgowych i podatkowych w zakresie identyfikacji obszarów usprawnień i potencjału do automatyzacji. Łączy obszerną wiedzę z zakresu rachunkowości i podatków oraz praktyczne doświadczenie w zakresie raportowania podatkowego i księgowego w obszarze ustawień systemów.

Beata Zborowska

Członkini zarządu, Play

Członkini Zarządu P4 sp. z o.o. (Play) od kwietnia 2021 r. Odpowiada za pion Finance & Legal (CFO) oraz pełni nadzór finansowy w spółkach zależnych Grupy Play. Z obszarem finansów i procesów back-office’owych związana od 25 lat. Przed dołączeniem do Play swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w kilku różnych sektorach biznesowych, m.in. IT (w Grupa Ergo), energetyce (Energia dla Firm), telekomunikacji (Virgin Mobile Polska, Exatel, Polkomtel) czy FMCG (Unilever Polska). Ukończyła studia na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą, posiada tytuł magister ekonomiki przedsiębiorstw (1998), jest członkiem Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). Szczęśliwa żona i mama dwójki dorosłych dzieci: Ani i Kuby.

prof. Krzysztof Jajuga

Prezes, CFA Society Poland, kierownik Katedry Inwestycji Finansowych i Zarządzania Ryzykiem, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Prezes CFA Society Poland. Profesor nauk ekonomicznych, otrzymał również tytuł doktora honoris causa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, honorowy profesor Politechniki Warszawskiej. Kierownik Katedry Inwestycji Finansowych i Zarządzania Ryzykiem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Przewodniczący Komitetu Statystyki i Ekonometrii PAN, Prezydent-Elekt International Federation of Classification Societies, Członek Prezydium Rady Doskonałości Naukowej, Członek Rady Doradczej Association of Business Service Leaders. Redaktor naczelny czasopisma "Argumenta Oeconomica" (czasopismo na liście JCR), Członek Komitetu Redakcyjnego czasopisma "Risk Management in Financial Institutions". Współpracuje z wieloma instytucjami finansowymi i przedsiębiorstwami. W przeszłości i obecnie członek licznych rad nadzorczych. Były członek Rady Naukowej Narodowego Banku Polskiego. Obecnie członek Rady Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Wykładał w Chinach, Stanach Zjednoczonych, Francji, Holandii, Irlandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Szwecji. Autor ponad 480 publikacji w języku polskim i angielskim, w tym kilkanaście monografii i podręczników. Wygłosił ponad 360 referatów na konferencjach krajowych i zagranicznych. Jeden z założycieli Polish Association of Investment Professionals (obecnie: CFA Society Poland) w 2004 roku, gdzie odpowiada przede wszystkim za aktywności w zakresie etyki, edukacji (w tym Akademia Inwestowania), university outreach.

Dorota Bokszczanin

Director PwC Polska

Dorota posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze raportowania podatkowego i doradztwa podatkowego.

Doświadczenie zdobywała także w PwC w Stanach Zjednoczonych przez 2,5 roku, biorąc udział w projektach transformacji funkcji podatkowych obejmujących badanie i optymalizację procesów oraz wdrażanie technologii w działach podatkowych.

Dorota była członkiem grupy roboczej Ministerstwa Finansów ds. wdrażania Ram Wewnętrznego Nadzoru Podatkowego w Polsce i jest odpowiedzialna za przeprowadzenie wielu projektów związanych z oceną i wspieraniem funkcji podatkowej klientów PwC, a także przygotowywanie i wdrażanie strategii podatkowych.

Piotr Frankowski

Dyrektor zarządzający, Ayming Polska

Piotr Frankowski pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ayming Polska, gdzie odpowiada za kierowanie strategią, skupiając się na umacnianiu pozycji rynkowej firmy jako lidera w finansowaniu innowacji w Polsce oraz wdrażaniu nowych usług do jej bieżącej działalności.

Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, zdobytego w wiodących firmach takich jak SAS Institute, Empik, mBank, i EY. Współkierował SAS Institute w Polsce, gdzie odpowiadał za obszar Customer Advisory, projektując rozwiązania z obszaru zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji maksymalizujące customer experience w sektorach bankowości, consumer finance, płatności, handlu i e-commerce. W Empiku zarządzał obszarem wartości klienta oraz odpowiadał za budowę i rozwój ekosystemu lojalnościowego i subskrypcyjnego, a w mBanku wprowadzał na rynek kredyty konsumenckie oraz innowacyjne rozwiązania płatnicze. Piotr Frankowski spędził również prawie 10 lat w EY, gdzie był odpowiedzialny za rozwój, zarządzanie projektami i usługi z obszaru doradztwa strategicznego głównie dla sektora finansowego.

Uzyskał tytuł magistra inżyniera na wydziale organizacji i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Jest także absolwentem studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Strathclyde University w Glasgow oraz ukończył szereg kursów menedżerskich m.in. w Commerzbanku i EY.

Aleksandra Zouner

Dyrektorka zarządzająca Pionu Rachunkowości Zarządczej i Realacji Inwestorskich, Bank BNP Paribas

W banku pełni rolę dyrektorki zarządzającej Pionu Rachunkowości Zarządczej i Relacji Inwestorskich.
Jest doświadczoną menedżerką w obszarze zarządzania i controllingu finansowego w branży bankowej. Absolwentka programów rozwojowych PMD na IESE oraz Strategic Management in Banking INSEAD. Posiada również dyplom ACCA. Zasiada w Radach Nadzorczych spółek Grupy BNP Paribas Bank Polska. Członkini Rady Fundacji BNP Paribas.
Z odwagą kreuje niestandardowe rozwiązania, nadając kierunek i zapraszając do współdziałania.
Z otwartością przyjmuje innowacyjne pomysły, wspierając je poprzez nadanie im strategicznej perspektywy. We współpracy ceni odwagę i kreatywność. Buduje zespoły w oparciu o autentyczność, empatię i przyjmowanie odpowiedzialności za podejmowane działania.

Andrzej Zubik

Partner PwC Polska

Partner PwC Polska

Andrzej jest Partnerem PwC Polska kierującym zespołem ds. postępowań spornych. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centre of English and European Law prowadzonego przez Uniwersytet Warszawski i University of Cambridge. Ukończył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie i jest radcą prawnym oraz doradcą podatkowym.
Doradza głównie w toku kontroli, postępowań podatkowych i postępowań sądowych, a także reprezentuje podatników przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi i trybunałami, a także sądami powszechnymi – w sprawach pozostających w ich właściwości. Obszar jego specjalizacji obejmuje spory podatkowe ale też dotyczące innych danin i świadczeń publicznych, a ponadto wszelkie inne interakcje z administracją podatkową wykraczające poza spory – takie jak przykładowo Program Współdziałania z Krajową Administracją Skarbową.

Dorota Kołomańska

CFO AHK Polska, Członek zarządu Stowarzyszenie Dyrektorów Finansowych FINEXA

Jestem absolwentką Politechniki Świętokrzyskiej (licencjat Marketing i Zarządzanie), Szkoły Głównej Handlowej (dyplom magistra Bankowość i Finanse). Dodatkowo ukończyłam na SGGW studia podyplomowe z rachunkowości finansowej oraz aplikację na Biegłego Rewidenta w ramach udziału w licznych audytach sprawozdań finansowych przeprowadzanych przez Deloitte Polska Sp. z o.o. oraz Grant Thornton Polska.
Na początku mojej kariery zawodowej ponad 3 lata pracowałam w dużej spółce akcyjnej w dziale finansowym w Niemczech. Od 2006 roku jestem związana zawodowo z Polsko-Niemiecką Izbą Przemysłowo-Handlowa, gdzie od 2009 r. pracuję na stanowisku Dyrektora Finansowego. Dodatkowo od ponad 10 lat działam aktywnie w Stowarzyszeniu Zrzeszającym Dyrektorów Finansowych FINEXA, a od 2021 roku na stanowisku członka zarządu tej organizacji.

Prywatnie mama dwójki synów. Hobby: taniec, książki, nowinki technologiczne, podróże.

Cezary Giza

CEO | Retail-Tech | Digital Transformation | Data-Driven Transformation

Przedsiębiorca realizujący projekty cyfryzacji oraz inżynierii danych w sektorze handlu detalicznego. W latach 2011-2023 zatrudniony w Grupie Eurocash, gdzie w ostatnich 3 latach jako Prezes Zarządu Innowacyjnej Platformy Handlu Sp. z o.o. oraz Członek Zarządu Wykonawczego sieci ABC, Groszek i EuroSklep wdrożył zaawansowaną analitykę danych oraz przeprowadził cyfryzację procesów komercyjnych i operacyjnych sieci liczących łącznie 12 tysięcy placówek. Wcześniej Dyrektor Zakupów Handlowych i Członek Zarządu Wykonawczego sieci 1 500 supermarketów Delikatesy Centrum, Eko i Mila. Były Dyrektor Relacji Inwestorskich, członek zespołu Fuzji i Przejęć, doradca Prezesa Zarządu Grupy w zakresie strategii. Prowadził również na stanowiskach kierowniczych projekty w Dziale Skarbca oraz w Dziale Sprzedaży Grupy, a także był m.in. doradcą WesternGate Ltd w Londynie w zakresie inwestycji finansowych na rynku kapitałowym.
Magister Inżynier Zarządzania na Politechnice Lubelskiej oraz absolwent kierunków biznesowych na renomowanych uczelniach międzynarodowych takich jak The London School of Economics and Political Science w Wielkiej Brytanii, Kellogg School of Management of Northwestern University w Chicago USA, University of Santiago de Compostela w Hiszpanii, Católica Lisbon School of Business & Economics w Portugalii.

Mirella Piwiszkis

CEO at Inspire EDU Sp. z o.o.

Mirella Piwiszkis jest wiodącą ekspertką w rozwijaniu kompetencji menedżerskich.
Pracuje z wieloma globalnymi organizacjami, takimi jak Whirpool, Warner Bros Discovery czy British Airways nad wzmacnianiem skuteczności zespołów menedżerskich.
Jako absolwentka Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, psycholożka biznesu oraz przedsiębiorczyni z 20-letnim doświadczeniem jest doceniana przez menedżerów, z którymi pracuje za skuteczność i wymierne rezultaty działań.
Jej wiedza i doświadczenie zostały docenione w ogólnopolskich mediach (TVN 24, Twój Styl), oraz na konferencjach, takich jak Allegro Tech Talks.
Jako trenerka biznesu i coach pomaga menedżerom rozwijać umiejętności oraz dostarcza praktycznych, sprawdzonych w realnych sytuacjach narzędzi zarządzania.
Jej ekspercki podcast "Szkoła Menedżerów", dostępny na platformach Apple Podcasts i Spotify dotarł do kilkudziesięciu tysięcy osób.

Piotr Matczak

Chief Financial Officer

Piotr Matczak leads SWM International’s global finance organization, which consists of Global Financial Planning and Analysis, Global Tax, Global Treasury, and three regional accounting teams.
Piotr joined SWM in 2019 as a finance manager, and subsequently held the positions of European Finance Controller and Global Finance Controller. Before joining SWM, he spent six years at Deloitte in Poland where he provided professional services related to internal controls, standalone and group audits, and US GAAP and IFRS reporting.
Piotr graduated from the University of Łódź in 2012 with a degree in Finance and Accounting. He also holds a master’s degree in Spatial Planning and Management from the same university. Piotr will continue to be based in his hometown of Łódź.

Anna Sobierajska-Sokół

Dyrektor Departamentu Kluczowych Podmiotów w Ministerstwie Finansów

Dyrektor Departamentu Kluczowych Podmiotów w Ministerstwie Finansów. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Łódzkiego. Od początku ścieżki zawodowej związana z administracją skarbową. Od 2014 roku zajmuje stanowiska kierownicze. W Ministerstwie Finansów od 2020 roku nadzorowała m.in. obsługę i analizę informacji o schematach podatkowych MDR. Certyfikowany doradca podatkowy. Wykładowca w Krajowej Szkole Skarbowości. Ukończyła Akademię Zarządzania w Administracji Publicznej w KSAP. W 2022 roku odznaczona Odznaką Honorową za Zasługi dla Finansów Publicznych Rzeczypospolitej Polski

Arkadiusz Wierciński

CFA, FCCA Board Member, CFO

Od grudnia 2019 roku Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy w Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. oraz Członek Zarządu w Basell Orlen Polyolefins Sprzedaż Sp. z o.o.
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach zarządczych w obszarze finansów, inwestycji i strategii, które zdobył pracując w firmach doradczych oraz spółkach publicznych i prywatnych.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.