PR&Media Days 2025

- obroni się autentyczność -

Data rozpoczęcia:
25.03.2025
Data zakończenia:
26.03.2025

2 450 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Krzysztof Olszewski

dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Play

Odpowiada za media relations i komunikacją korporacyjną operatora telekomunikacyjnego Play. Wcześniej przez niemal 20 lat pracował w branży finansowej – ostatnio jako szef zespołu komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy mBanku, odpowiedzialny za działania PR w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ma bogate doświadczenie w zakresie komunikacji kryzysowej i issue management oraz z dziedziny content marketingu. Wykładał również PR. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Mateusz Witczyński

rzecznik prasowy ORLEN S.A.

Rzecznik prasowy z 15 letnim doświadczeniem w biznesie i samorządzie, członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
W dotychczasowej karierze kierował komunikacją Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie, odpowiadał za komunikację na rynku polskim i szwedzkim koncernu budowlanego Astaldi S.p.A. Doradzał Prezesowi Państwowej Agencji Atomistyki, reprezentował Polskę przed organami UE. Przygotował i wdrożył strategię komunikacyjną wykonawcy Centralnego Odcinka II Linii Metra w Warszawie, za co otrzymał Lwa PR Biznesu 2013, oraz wyróżnienie "Wzór do naśladowania" na konferencji "Crisis in Construction" w 2012 r.
Zaczynał jako dziennikarz. Pisał m.in.: dla Dziennika Polska Europa Świat, Pulsu Biznesu. Z wykształcenia ekonomista, dyplomata.
Prywatnie miłośnik Warszawy, pasjonat kolarstwa krajoznawczego, motoryzacji i sportów wodnych. Orędownik zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności nie tylko w biznesie.

Adam Stężewski

Performance Business Marketing Ownera, Agencja Whites

Ekspert, który łączy doświadczenie w zarządzaniu zaawansowanymi kampaniami marketingowymi z wizją przyszłości cyfrowej komunikacji. Współpracował z największymi markami w Polsce, takimi jak Eobuwie/Modivo, Media Expert, Born2be i Renee, realizując działania promocyjne, łączące social media, platformy rozrywkowe i aplikacje, powiązane skrupulatnie zbudowaną analityką.
Obecnie pełni rolę Performance Business Marketing Ownera w Agencji Whites, gdzie koncentruje się na tworzeniu strategii full-funnelowych, wspieranych przez analitykę, AI i nowoczesne technologie. Jego doświadczenie obejmuje wystąpienie na międzynarodowej konferencji META w Atenach w 2024 roku, podczas której dzielił się spostrzeżeniami na temat wzrostu efektywności, komunikując się w środowisku aplikacji Meta czy podczas Tbilisi PR Days 2024.

Prof. dr hab. Dariusz Tworzydło

ekspert z zakresu zarządzania kryzysowego. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Autor blisko 300 analiz oraz artykułów opublikowanych w kraju i za granicą. Autor książek poświęconych tematyce zarządzania kryzysowego wydanych między innymi przez PWN oraz Difin. Były prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz współzałożyciel oraz były prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Prezes zarządu Exacto, firmy badawczej oraz public relations, specjalizującej się w sytuacjach kryzysowych. Autor wielu projektów badawczych, dokumentów strategicznych oraz dokumentacji kryzysowych przygotowywanych dla firm oraz instytucji.

Anna Olszewska

Rzeczniczka i Dyrektorka Departamentu Komunikacji, KIR

Posiada wieloletnie doświadczenie marketingowo-komunikacyjne, które zdobywała w firmach z branży FMCG, farmaceutycznej oraz finansowej (Danone, Wella, PepsiCo, Eli Lilly, GlaxoSmithKline, KIR). Specjalizuje się w marketingu strategicznym, komunikacji korporacyjnej i produktowej. Obecnie jest rzeczniczką KIR - technologicznego huba usług wspólnych dla sektora bankowego. Zarządza komunikacją i działaniami PR wspierającymi m.in. usługi zaufania (zdalne potwierdzanie tożsamości mojeID, podpis elektroniczny mSzafir, mobilna e-pieczęć), rozwiązania automatyzujące procesy biznesowe i obieg informacji w sektorze publicznym i prywatnym (Ognivo, split payment, SCU AML) oraz produkcyjne wdrażanie nowych technologii (Krajowa Sieć Blockchain, trwały nośnik, piaskownica technologiczna, NFT).

Karolina Karolczak

executive coach/ trener/ szkoleniowiec/ wykładowczyni akdamicka/ FORBES TOP 3 TO FOLLOW

Ekspertka z ponad 24-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim i trenerem motywacyjnym z Międzynarodowym certyfikatem MBCTT oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Ambasadorka programu Marka jest Kobietą, twórczyni programu treningowego #celomania oraz autorka wielu publikacji branżowych.
Opowiadała podczas rozwoju kariery zawodowej za komunikację globalna marek, , działania marketingowe i PR na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Wdrażała strategie marketingową na rynkach Europe, Eastern Europe, Asia & North America w frimie AsstrA Associated Trafic AG w 24 krajch.
Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED.
Dodatkowo jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS teraz Pluxee była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku (JMP, Auchan, CRF, HEBE, MMSH i wiele innych).

Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanięi Levi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 25 834 obserwujących na LinkedIn).

Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie (kompetencje przyszłości). Od ponad 12 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem na konferencji Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska, wieloletni członek Jury POS STARS konkursu na najlepszy display reklamowy organizowanego przez OOH magazine podczas targów Festiwal Marketingu.

Od ponad 10 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska. Od 2022 zasiada w Jury Złote Spinacze.

Agnieszka Wrońska

Martyna Petrus

PR Specialist w Antal oraz PR & Project Manager BigUp Tour, ERNEST i 4the20s

Jako PR Specialist w Antal zarządza projektami na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wzmacniając wizerunek marki poprzez skuteczne media relations i organizację wydarzeń. Specjalistka od PR-u, social mediów i zarządzania projektami z ponad 5-letnim doświadczeniem w budowaniu strategii, które angażują miliony odbiorców online i offline. Obecnie łączy kreatywność z praktycznym podejściem, prowadząc projekty dla BigUp Tour, ERNEST i 4the20s, gdzie z sukcesem tworzy eventy i wdraża kampanie społecznościowe, które wyznaczają trendy w komunikacji. Głos generacji Z, która doskonale rozumie potrzeby współczesnych odbiorców – ceni kampanie wyróżniające się autentycznością, humorem i nowatorskim podejściem do storytellingu. Specjalizuje się w budowaniu wiarygodnych relacji marki z odbiorcami, które są kluczem do sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie PRu i Marketingu.

Katarzyna Nowakowska

Kierownik zespołu ds. komunikacji z mediami w WUP Warszawa

Była dziennikarka (m.in. radiowa Trójka, Radio ESKA i Radio ESKA ROCK, a potem Wicedyrektor Działu Informacji Grupy Radiowej TIME / ZPR) z długoletnim doświadczeniem. Stara się je łączyć z moją wiedzą językoznawczą.

Język polski to jej pasja! Potwierdzona oczywiście studiami i dyplomami. Działając pod szyldem Warsztat Tekstowy, zajmuje się redakcją tekstów, a także popularyzowaniem wiedzy o polszczyźnie i poprawności językowej. Prowadzi szkolenia z tym związane, jest też trenerką prostego języka (za chwilę skończę kolejne studia z tym związane). Swoją pracą udowadnia, że nawet w trudnych sytuacjach/branżach można mówić do odbiorców prosto, tworząc jednocześnie ciekawy i rzetelny przekaz.

Jarosław Bańda

wiceprezes i współwłaściciel, Lighthouse

Ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej z blisko 25-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategicznym planowaniu komunikacji, a w obszarze jego zainteresowań zawodowych znajdują się ponadto takie obszary jak zarządzanie zmianą, crisis & issue management czy zrównoważony rozwój.
Wiedzę i kompetencje zdobyte podczas wielu lat pracy w konsultingu komunikacyjnym łączy z doświadczeniem zdobytym po stronie klienta, w takich firmach jak Polpharma SA, Bank Pekao SA i PGNiG. Przed dołączeniem do zespołu Lighthouse był Zastępcą Dyrektora Zarządzającego w polskim biurze agencji Edelman. Absolwent Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu.

Iwona Prószyńska

PR/ cyberbezpieczeństwo / cybersecurity, NASK

Specjalistka w obszarze komunikacji z bogatym doświadczeniem zdobytym m.in. w administracji publicznej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Sciences Po w Lille i podyplomowych studiów z zakresu zarządzania cyberbezpieczeństwem na Politechnice Śląskiej. Na co dzień pracuje w NASK, gdzie m.in. wspiera zespół CERT Polska w obszarze projektów edukacyjnych i popularyzacji wiedzy o zagrożeniach w sieci.

Grzegorz Kosiński

CEO, Audience Network

W biznesie wytrwałość oraz konsekwencja w podejmowanych działaniach determinują sukces. Te cechy są także bazą, na której współtworzę Audience Network.

Od wielu lat wspieramy marketerów w praktycznym wykorzystaniu najnowszych technologii, po to, aby mogli efektywniej wykorzystywać budżet mediowy. Na co dzień projektujemy niestandardowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów rozwiązania z zakresu Big Data Marketingu. Korzystając z unikalnego know-how oraz
technologii Data Management Platform wspieramy reklamodawców w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników i maksymalizacji sprzedaży. Pomagamy analizować dane naszych klientów, wzbogacamy je także o informacje z największej w Europie hurtowni danych o użytkownikach internetu, a następnie wyciągamy nowe, nieoczywiste wnioski na temat zachowań klientów, po to, aby zmaksymalizować sprzedaż.

Mariusz Sokołowski

Doktor nauk humanistycznych, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, inspektor polskiej policji w stanie spoczynku, partner, Prostrategic Communication.

W przeszłości wieloletni rzecznik prasowy polskiej Policji. Obecnie adiunkt Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego a także partner w agencji public relations – Prostrategic Communication, specjalizującej się w relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i public affairs.

W 2001 roku uzyskał na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie historii na podstawie rozprawy pt. Policja a społeczeństwo w okresie międzywojennym. Do 2003 roku był pracownikiem naukowo-dydaktycznym Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, zaś do 2013 roku – adiunktem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Do 2016 roku wykładowca Wszechnicy Polskiej - Szkoły Wyższej w Warszawie. Od 2013 roku pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego. Najpierw był adiunktem w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Uniwersytetu Warszawskiego, a następnie - od 2016 roku do dzisiaj- jest adiunktem Katedry Nauk o Bezpieczeństwie na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych.
W 2011 r. odbył szkolenie w zakresie „Przywództwa i zarządzania w organach ochrony pożytku publicznego” w Kolegium Wymiaru Sprawiedliwości i Nauk Sądowych Uniwersytetu New Haven (USA).
W latach 2004- 2007 rzecznik prasowy komendanta stołecznego a następnie do sierpnia 2015 roku - rzecznik prasowy komendanta głównego Policji. W ciągu 12 lat służby na tych stanowiskach kierował w polskiej Policji operacjami „Media” podczas największych wydarzeń w kraju, jak np.: Europejski Szczyt Gospodarczy w 2004 r., Szczyt Rady Europy w 2005 r., Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej EURO 2012, czy Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014. Jest laureatem prestiżowej nagrody w pierwszej edycji konkursu „PRotony” w kategorii „Rzecznik prasowy”. W 2012 r. uhonorowany został nagrodą „Lwa PR”, która jest przyznawana przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations osobom o szczególnym dorobku zawodowym, które wykazują się nowatorskim podejściem do pracy i dbają o najwyższy poziom etyki zawodowej. W 2010 r. nominowany „za kompetentne i konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku Policji w kraju, w którym mundur wciąż bardzo źle się kojarzy oraz za aktywność w mediach i dostępność dla dziennikarzy”, do pierwszej trójki prestiżowego konkursu „Człowieka Briefu 2010” w kategorii „Człowiek PR-u Briefu 2010”.
Przez lata angażował się w działalność na rzecz poprawy i promocji bezpieczeństwa, inicjując i prowadząc liczne akcje i programy profilaktyczne, w które zaangażowani byli przedstawiciele wszystkich grup wiekowych: dzieci, młodzież, dorośli i seniorzy.
Kampanie społeczne, które współorganizował i wspierał, można by wyliczać w setkach. Znajdują się wśród nich m.in.: „Stop 18”, „Bezpieczna droga z radami Sponge Boba”, „Piłeś? Nie jedź!”, „Mistrzowie w pasach”, „Nie [przy]dzwoń za kierownicą”. W 2010 r. pomysłodawca i organizator policyjnej kampanii „Użyj wyobraźni”, mającej na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Kampania została nagrodzona prestiżową nagrodą „Effie Awards 2010”, którą przyznaje się w ramach jednego z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.
Współpracował i nadal współpracuje ze kręgiem akademickim, z przedstawicielami wymiaru sprawiedliwości, a także z organizacjami, m.in. z „Niebieską Linią”, „Itaką”, „WOŚP” i „La Stradą” – jego misją było uaktywnienie wszystkich, dla których ważne jest bezpieczeństwo obywateli.
Obecnie partner w Prostrategic Communication - agencji Public Relations, specjalizującej się w relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i public affairs.

dr Maksymilian Pawłowski

Kierownik komunikacji korporacyjnej, DPD Polska

Ekonomista, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 20 lat związany z obszarem komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz zarządzania.
Doświadczenie zdobywał w spółkach giełdowych, międzynarodowych koncernach oraz firmach konsultingowych w Polsce i zagranicą. Zarządzał projektami lokalnymi jak i globalnymi związanymi z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, a także transformacji kultury cyfrowej i budowania doświadczeń pracowników. Pracował dla takich firm jak; JMC, Orbis/Accor, Scania, FujiFilm, DTZ/Cushman & Wakefield, Leroy Merlin Polska, Teknos Group Oy. Obecnie odpowiada za komunikację w firmie DPD Polska, która jest liderem w zakresie rozwiązań logistycznych i e-commerce dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jest autorem licznych publikacji i szkoleń poświęconych komunikacji i zarządzaniu prowadzonych w Polsce i zagranicą.

Wojciech Jabczyński

rzecznik Orange Polska

Z Public Relations związany od 1999 roku. Wcześniej dziennikarz Gazety Wyborczej. Od 2008 roku rzecznik Orange Polska. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Był jednym z pierwszych rzeczników w Polsce, który prowadził blog firmowy. Entuzjasta wykorzystania mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii w komunikacji. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Gościnny wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz prelegent na najważniejszych konferencjach branżowych.

Rafał Kątny

dziennikarz, wydawca, producent, P R o w i e c

Producent projektów filmowych, biznesowych i edukacyjnych. W branży kreatywnej efektywnie realizuje projekty komunikacyjne i wizerunkowe (m.in. dla Allegro, InPost, Żabka, DHL, Ambasada Królestwa Danii, Ambasada Brytyjska).
Prowadzi szkolenia i warsztaty o nowoczesnej komunikacji i rozwijaniu umiejętności społecznych. Showrunner podcastu “Co Rzecze Rzecznik”, który koncentruje się wokół kluczowych kompetencji w PR’ze.
Działa na rzecz na transplantologii i promocji zdrowia. Uhonorowany ogólnopolską nagrodą „Drugie Życie – aktywny po transplantacji”.
Z zamiłowania pływak openwater, miłośnik Gdyni i modernizmu, twórca społecznego projektu “Gdynia-Morze?”.

Bartosz Dembiński

PR-owiec, trener i wykładowca, właściciel, Bartosz Dembiński PR•Komunikacja

Mam piętnastoletnie doświadczenie w public relations i marketingu. Przez niemal osiem lat byłem rzecznikiem prasowym jednej z najlepszych polskich uczelni – Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, a przez ponad dwa lata copywriterem w agencji reklamowej Hand Made (pracowałem m.in. dla Idea Banku czy Kompanii Piwowarskiej). Od pięciu lat prowadzę własną firmę – Bartosz Dembiński PR•Komunikacja (www.bartoszdembinski.pl). Doradzam firmom i instytucjom, jak komunikować się profesjonalnie skutecznie. Wśród moich klientów byli i są m.in. KLER, Województwo Małopolskie, EUROVIA Polska, CenterMed, Fabryki Mebli FORTE, ALPLA, Urząd Miejski w Wałbrzychu, SATIM Monitoring Satelitarny, Urząd Miasta w Rumi, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, AGH czy Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, zaś szkoleniowo pracowałem m.in. dla Polskiej Akademii Nauk, Fundacji Perspektywy, Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A., ZUS, JWW, Ebury Polska, Golden Training czy Politechniki Krakowskiej. Byłem prelegentem podczas takich wydarzeń, jak TEDx czy PR&Media Days. Prowadzę zajęcia z przedmiotu „Media relations” w Instytucie Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jestem absolwentem socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH oraz dziennikarstwa na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.

Katarzyna Furman

Komunikacja, media, social media, język mediów, fake newsy i dezinformacja, BNI Polska

Absolwentka filologii polskiej oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała, pracując jako korektorka w “Dzienniku Gazecie Prawnej”, “Super Expressie” i “Wprost”. Przez trzy lata była wydawczynią codziennego serwisu fotograficznego w Polskiej Agencji Prasowej. Jako specjalistka ds. komunikacji uczestniczyła w projekcie przeciwdziałania dezinformacji w polskojęzycznej części mediów społecznościowych w NASK.

Justyna Wydra

rzeczniczka prasowa Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki

Odpowiedzialna za tworzenie strategii informacyjnej, budowanie relacji z mediami oraz komunikację kryzysową w najstarszej polskiej instytucji promującej sztukę współczesną.
Wcześniej PR-owczyni i Sustainability Officer w Banku BNP Paribas. Brała udział w realizacji m.in. kampanii społecznych „Pierwsza Pomoc Ludzkości”, nagrodzonej Brązowym Lwem na Cannes Lions 2022, oraz „Gdzie są nasze Patronki”, uhonorowanej srebrem w kategorii Equality w ramach Effie Awards 2022.
Doświadczenie w komunikacji zdobywała również w Biurze Parlamentu Europejskiego w Polsce oraz w agencji PR.
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Dyplomacji kulturalnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także Fotografii w Akademii Fotografii.
Fanka literatury faktu i Sapkowskiego i intensywnych city breaków. W wolnym czasie fotografuje analogowo.

Anna Kula

ESG, PR, Kula PR

Pomaga firmom w zrozumieniu, komunikacji i realizacji celów zrównoważonego rozwoju
Ma holistyczne podejście do zagadnienia greenwashingu, które łączy zacięcie prawne z 20-letnim doświadczeniem w działach komunikacji oraz znajomością obszaru ESG.
Kierowała działaniami komunikacyjnymi firm i pełniła rolę rzeczniczki (biuro PR Euro Banku SA, Santander CB, CH Wroclavia).
Obecnie pod marką Kula PR pomaga firmom w komunikacji i realizacji celów zrównoważonego rozwoju, m.in. przez konsulting, wsparcie strategiczne, a także autorskie programy szkoleniowe.
Jest absolwentką studiów ESG w Akademii Leona Koźmińskiego, członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, ekspertką Climate Leadership, moderatorką Mozaiki Klimatycznej i wykładowczynią akademicką.
Stara się, by jej słuchacze przekonali się do koncepcji zrównoważonego rozwoju, widzieli w nim sens i szanse.

Marta Bruczuk-Figiel

PR Manager, Corporate Communication, , NBS Communications

Doświadczona PR Menadżerka, na początku swojej kariery zawodowej związana z sektorem publicznym oraz polityką regionalną. Następnie zaangażowała się w organizację międzynarodowych konferencji, w tym Forum Ekonomicznego w Karpaczu, dla którego współtworzyła program merytoryczny. Jej doświadczenie obejmuje także koordynację wydarzeń takich jak Europejski Kongres Samorządów oraz Forum Europa-Ukraina. Realizowała projekty PR m.in. dla marek takich jak BLIK, Future Mind czy Procter & Gamble. Obecnie, w agencji NBS Communications, wspiera klientów w obszarze PR-u finansowego i komunikacji korporacyjnej, a także zarządza ich obecnością w mediach społecznościowych.