• mediacja – kontekst prawny
• budowanie zaufania w mediacji (klient, pełnomocnik, mediator)
• deklaracja stanowisk i przygotowanie do mediacji
• umowa dla pełnomocnika
• konsekwencje prawne ugody mediacyjnej
* Przerwy ustali prowadzący
• Kreatywne formy analizy i poszukiwania rozwiązania sporu – myślenie lateralne
• BATNA/MLATNA/WATNA
• Budowanie strategii nakierowanej na relacje i funkcjonowanie w przyszłości
• Check lista – czyli jak przygotować klienta do mediacji?
• Mediacja - dlaczego warto? – Profity dla klienta i pełnomocnika
*Przerwy ustali prowadzący
• percepcja jako źródło konfliktów
• techniki komunikacyjne mediatora
• stanowiska a interesy
* Przerwy ustali prowadzący
• mediacja pracownicza, gospodarcza, administracyjna – perspektywa stron sporu
• jakie są (długofalowe) korzyści z płynące z mediacji
• kodeks etyki mediatora (jeśli nie będzie o tym mówiła P. Małgorzata)
• czym różni się mediacja od innych form - drogi sądowej, arbitrażu, koncyliacji, negocjacji
• podsumowanie szkolenia – dobre praktyki
* Przerwy ustali prowadzący