Czas na logowanie
Prognozowanie sprzedaży jest jednym z kluczowych elementów w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Przeszacowanie prognozy powoduje magazynowanie produktów, zaś niedoszacowanie nie pozwala sprzedać wszystkich produktów na które jest popyt. Tym bardziej sprawa staje się bardziej skomplikowana, jeśli sprzedawanych jest wiele produktów oraz na sprzedaż wpływać mogą inne zmienne objaśniające, jak chociażby promocja.
Przedmiotem wystąpienia jest zastosowana inżyniera cech, dzięki której można było zastosować model uczenia maszynowego. Aby tak było, problemy prognozowania szeregów czasowych muszą zostać przeformułowane jako problemy uczenia nadzorowanego. Dowiedzą się Państwo jak Nestlé rozwiązujemy problem prognozowania sprzedaży.
Analityka Big Data jest dziś jednym z bardziej niedocenionych i mniej wyeksploatowanych obszarów biznesu. Usługi Cloud mogą pomóc osiągnąć Ci kolejny krok w Cyfrowej Transformacji jak i krok na drodze do bycia organizacją „data-driven”. Dowiedz się jak połączyć świat Big Data i Cloud na przykładzie organizacji działającej w mocno regulowanym środowisku w kilkunastu krajach w Europie.
W trakcie prezentacji można będzie usłyszeć o: