Akademia Eksperta dla Kupców

w dobie Nowych Technologii

Data rozpoczęcia:
09.05.2024
Data zakończenia:
09.05.2024

1 450 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 30 kwietnia

1 550 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 30 kwietnia


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Program

Dzień I
Czwartek
9 maja 2024
09:15

Czas na logowanie

09:25

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.

Magdalena Ziółkowska, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"

09:30

Agnieszka Kieliszek-Korczyńska, Wieloletni praktyk zakupowy, menadżer, konsultant, trener, BUY & LEAD WISELY

Moduł 1: Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw. Aspekt środowiskowy w zarządzaniu zakupami nieprodukcyjnymi.

  • Kwestie środowiskowe w procesie wyboru dostawców
  • Przykład negocjacji z dostawcą w ramach inwestycji zrównoważonego rozwoju
  • Aktualizacja procedur i wskaźników zakupowych o wymogi ESG

Moduł 2: Automatyzacja procesu zamówień w zakupach nieprodukcyjnych.

  • Charakterystyka zakupów nieprodukcyjnych
  • Przebieg procesu
  • Korzyści

Moduł 3: Wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesach zakupowych.
 

11:00

Sesja pytań i odpowiedzi

11:15

Przerwa

11:45

Mariusz Turek, Procurement & Supply Chain Expert MCIPS, PROFITIA

Moduł 4: Nowoczesne podejście do zarządzania kategorią zakupową.

  • Zarządzanie przetargami a zarządzanie kategorią
  • Proaktywność w zakupach
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami a nieprzewidywalność rynków
  • Nowoczesne narzędzia wspierające category management
13:15

Sesja pytań i odpowiedzi

13:30

Przerwa

13:45

Adam Bernacki, Executive Sales & Procurement Manager

Moduł 5: Kupujący wobec wyzwań AI - kierunki rozwijania kompetencji, oraz metody zarządzania nowoczesnymi zakupami.

  • Jak przetrwać jako kupiec w świecie AI? - analiza zmian roli kupca w kontekście rozwoju technologii
  • Jak wykorzystać zmianę? Wpływ automatyzacji na proces zakupowy
  • Jak rozwijać się dzięki zmianie? Omówienie wyzwań i możliwości wynikających z nowej roli kupującego
  • Wyjaśnienie kompetencji niezbędnych dla efektywnego kupowania w erze AI
15:15

Sesja pytań i odpowiedzi

15:30

Przerwa

15:45

Kupiec w centrum cyfrowej (r)ewolucji zakupowej.

Dorota Tynek, Project Manager, OptiBuy- a WNS , Tomasz Piaseczny, Project Manager, OptiBuy- a WNS company

Moduł 6: Jak nowe technologie wpływają na codzienną pracę kupca? 

  • Nowe wyzwania w zarządzaniu relacjami – jak to robić w erze spotkań online i Account Based Marketingu. 
  • Zwiększenie znaczenia kompetencji „zwinnego” zarządzania projektami zakupowymi. 
  • Zastosowanie AI na praktycznych przykładach codziennych obowiązków Kupca.

Moduł 7: Nowoczesne zakupy – nie tylko „JAK?”, ale też „CO?” kupujemy!

  • Wszechobecna cyfryzacja i nowe technologie na wskroś kategorii zakupowych. 
  • Dlaczego warto być na bieżąco z nowinkami i jak to osiągnąć? 
  • Czy zawsze warto być „pionierem”?

Moduł 8: Kupiec jako lider zmian i wdrożeniowiec.

  • Co w praktyce dają nam cyfrowe narzędzia zarządzania zakupami (na przykładzie Ivalua)?
  • Zwiększanie efektywności procesów zakupowych i dlaczego nowoczesna organizacja zakupowa powinna to robić? 
  • Kluczowa rola kupca we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi zarządzania zakupami. 
17:00

Sesja pytań i odpowiedzi

17:15

Zakończenie szkolenia