Powered by chatwoo.com

Zespół

Dowiedz się więcej

Justyna Piechocka

Dyrektor Działu Szkoleń

Z branżą eventową związana od 2007 r. W latach 2007 – 2009, jako Kierownik Projektów, odpowiadała za organizację międzynarodowych targów branżowych i towarzyszących im wydarzeń dla kilku tysięcy osób. W latach 2009 – 2012 związana z Informedia Polska oraz dziennikiem „Puls Biznesu”. Dotychczas przygotowała i nadzorowała realizację kilkuset kongresów, forum i szkoleń, custom eventów i road show, w ramach których współpracowała z kadrą zarządzającą kluczowymi firmami na rynku polskim i europejskim. Gościła znane osobistości ze świata biznesu, w tym zdobywców światowych nagród i prestiżowych rankingów. Wiele z wydarzeń jej autorstwa na stałe wpisało się kalendarz najważniejszych spotkań branżowych w Polsce. Aktualnie, w dzienniku „Rzeczpospolita”, odpowiada za rozwój oferty szkoleń B2B.

Dowiedz się więcej

Łukasz Suchenek

Project Manager

W latach 2007-2009 odpowiedzialny za obsługę klienta w Medicover. Od 2009 związany z rynkiem szkoleń biznesowych. Doświadczony handlowiec i kierownik zespołów sprzedażowych. Doświadczenie w tym zakresie zdobywał w Bonnier Business Polska oraz Trio Conferences. Aktualnie w Gremi Business Media odpowiedzialny za merytoryczne przygotowanie konferencji i warsztatów.

Dowiedz się więcej

Tomasz Jakubiak

Project Manager

Z branżą konferencji i warsztatów związany od 2008 r. Przez większość kariery w działach sprzedaży firm Informedia Polska oraz Bonnier Business Polska. W tym czasie pokonał drogę od młodszego specjalisty, po Senior Sales Managera i - w latach 2012-2014 - Koordynatora Działu Sprzedaży w dzienniku "Puls Biznesu", gdzie zajmował się bezpośrednim zarządzaniem grupą kilkunastu handlowców. Do zespołu "Rzeczpospolitej" dołączył z początkiem 2015 r., obejmując funkcję Project Managera. Odpowiada za merytoryczne przygotowanie konferencji i warsztatów dla klientów biznesowych.

Dowiedz się więcej

Małgorzata Pryczek

Project Manager

W 2016 roku rozpoczęła pracę w dziale Konferencji i Szkoleń Dziennika Rzeczpospolita, początkowo w roli specjalisty ds. sprzedaży. Od czerwca 2017 roku odpowiada za merytoryczne przygotowanie konferencji i warsztatów jako Project Manager, zdobywa doświadczenie, w wolnych chwilach rozwijając swoją pasję jaką jest robienie zdjęć. Obecnie studiuje zaocznie, na drugim roku fotografii w Warszawskiej Akademii Fotografii.

Dowiedz się więcej

Bartosz Kaczmarczyk

Project Manager

Project manager z wieloletnim stażem przy organizacji i realizacji branżowych konferencji. Specjalizuje się w tematyce marketingu, komunikacji, nowych mediów. Swoje doświadczenie zdobywał w czołowych firmach branży: Informedia Polska, Bonnier Business Polska, Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB, NoNoobs, Langas Group, także Trio Conferences. Spory bagaż doświadczeń wyniósł również pracując w Microsoft Polska, a także nadzorując kampanie marketingowe jako project manager w agencjach interaktywnych. W zespole Szkoleń i Konferencji „Rzeczpospolitej” od kwietnia 2017.

Dowiedz się więcej

Wojciech Winiarski

Kierownik ds. sprzedaży szkoleń

Z branżą szkoleń związany od 2007 roku. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla czołowych firm w branży m.in. Informedia Polska i Puls Biznesu, w których odpowiedzialny był za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji oraz sprzedaż produktów konferencyjno-szkoleniowych dla kluczowych klientów. Z zespołem szkoleń dziennika „Rzeczpospolita” związany od 2014 roku, w którym odpowiada za koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego.