Zespół

Dowiedz się więcej

Justyna Piechocka

Dyrektor Działu Szkoleń

Z branżą eventową związana od 2007 r. W latach 2007 – 2009, jako Kierownik Projektów, odpowiadała za organizację międzynarodowych targów branżowych i towarzyszących im wydarzeń dla kilku tysięcy osób. W latach 2009 – 2012 związana z Informedia Polska oraz dziennikiem „Puls Biznesu”. Dotychczas przygotowała i nadzorowała realizację kilkuset kongresów, forum i szkoleń, custom eventów i road show, w ramach których współpracowała z kadrą zarządzającą kluczowymi firmami na rynku polskim i europejskim. Gościła znane osobistości ze świata biznesu, w tym zdobywców światowych nagród i prestiżowych rankingów. Wiele z wydarzeń jej autorstwa na stałe wpisało się kalendarz najważniejszych spotkań branżowych w Polsce. Aktualnie, w dzienniku „Rzeczpospolita”, odpowiada za rozwój oferty szkoleń B2B.

Dowiedz się więcej

Paulina Mocka

Project Manager

Od 2015 roku związana z firmą Gremi Media. Odpowiada za merytoryczne opracowanie programów konferencji i warsztatów dla klientów biznesowych. Doświadczenie jako Project Manager w branży eventowej zdobyła w firmie Trio Conferences, gdzie przygotowała i nadzorowała realizację kilkudziesięciu wydarzeń skierowanych do wyższej i średniej kadry managerskiej. Odbyła staż w Konwent der Polnischen Organisationen in Deutschland w Aachen. W latach 2013-1014 pracowała w Instytucie Kultury i Mediów Polonicus w Niemczech, gdzie była odpowiedzialna za promocję i koordynowanie Gali Polonicus i sympozjum Gali Polonii. Przygotowała międzynarodowy projekt Euro Forum – forum młodzieży dla europejskiej Polonii. W latach 2010-2013 brała udział w kilku międzynarodowych wolontariatach, projektach organizacji Service Civil International. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz stypendystka programu Erasmus na Technische Universitaet in Dresden w Niemczech.

Dowiedz się więcej

Łukasz Suchenek

Project Manager

W latach 2007-2009 odpowiedzialny za obsługę klienta w Medicover. Od 2009 związany z rynkiem szkoleń biznesowych. Doświadczony handlowiec i kierownik zespołów sprzedażowych. Doświadczenie w tym zakresie zdobywał w Bonnier Business Polska oraz Trio Conferences. Aktualnie w Gremi Business Media odpowiedzialny za merytoryczne przygotowanie konferencji i warsztatów.

Dowiedz się więcej

Tomasz Jakubiak

Project Manager

Z branżą konferencji i warsztatów związany od 2008 r. Przez większość kariery w działach sprzedaży firm Informedia Polska oraz Bonnier Business Polska. W tym czasie pokonał drogę od młodszego specjalisty, po Senior Sales Managera i - w latach 2012-2014 - Koordynatora Działu Sprzedaży w dzienniku "Puls Biznesu", gdzie zajmował się bezpośrednim zarządzaniem grupą kilkunastu handlowców. Do zespołu "Rzeczpospolitej" dołączył z początkiem 2015 r., obejmując funkcję Project Managera. Odpowiada za merytoryczne przygotowanie konferencji i warsztatów dla klientów biznesowych.

Dowiedz się więcej

Rafał Rybarczyk

Project Manager

Karierę w branży konferencyjnej rozpoczął w 2009 roku. Wówczas jako Specjalista ds. Sprzedaży w firmie Informedia Polska był odpowiedzialny za sprzedaż uczestnictw, pozyskanie klienta oraz nawiązywanie relacji biznesowych. W roku 2011 awansował na stanowisko Key Account Managera, gdzie był odpowiedzialny za obsługę klienta kluczowego. Od 2012 roku w strukturach Bonnier Business Polska. Do zespołu Szkoleń i Konferencji „Rzeczpospolitej” dołączył w roku 2015 wspierając swym doświadczeniem dział sprzedaży. W roku 2016 objął stanowisko Project Managera i obecnie odpowiada za organizację warsztatów i konferencji od strony merytorycznej.

Dowiedz się więcej

Wojciech Winiarski

Kierownik ds. sprzedaży szkoleń

Z branżą szkoleń związany od 2007 roku. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla czołowych firm w branży m.in. Informedia Polska i Puls Biznesu, w których odpowiedzialny był za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji oraz sprzedaż produktów konferencyjno-szkoleniowych dla kluczowych klientów. Z zespołem szkoleń dziennika „Rzeczpospolita” związany od 2014 roku, w którym odpowiada za koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego.