Powered by chatwoo.com

Zespół

Dowiedz się więcej

Justyna Piechocka

Dyrektor Działu Szkoleń

Z branżą eventową związana od 2007 r. W latach 2007 – 2009, jako Kierownik Projektów, odpowiadała za organizację międzynarodowych targów branżowych i towarzyszących im wydarzeń dla kilku tysięcy osób. W latach 2009 – 2012 związana z Informedia Polska oraz dziennikiem „Puls Biznesu”. Dotychczas przygotowała i nadzorowała realizację kilkuset kongresów, forum i szkoleń, custom eventów i road show, w ramach których współpracowała z kadrą zarządzającą kluczowymi firmami na rynku polskim i europejskim. Gościła znane osobistości ze świata biznesu, w tym zdobywców światowych nagród i prestiżowych rankingów. Wiele z wydarzeń jej autorstwa na stałe wpisało się kalendarz najważniejszych spotkań branżowych w Polsce. Aktualnie, w dzienniku „Rzeczpospolita”, odpowiada za rozwój oferty szkoleń B2B.

Dowiedz się więcej

Tomasz Jakubiak

Project Manager

Z branżą konferencji i warsztatów związany od 2008 r. Przez większość kariery w działach sprzedaży firm Informedia Polska oraz Bonnier Business Polska. W tym czasie pokonał drogę od młodszego specjalisty, po Senior Sales Managera i - w latach 2012-2014 - Koordynatora Działu Sprzedaży w dzienniku "Puls Biznesu", gdzie zajmował się bezpośrednim zarządzaniem grupą kilkunastu handlowców. Do zespołu "Rzeczpospolitej" dołączył z początkiem 2015 r., obejmując funkcję Project Managera. Odpowiada za merytoryczne przygotowanie konferencji i warsztatów dla klientów biznesowych.

Dowiedz się więcej

Filip Walicki

Project Manager

Z branżą szkoleniową związany od 2013 roku. Swoje doświadczenie zdobywał jako konsultant HR, analityk rynku pracy i koordynator projektów szkoleń zamkniętych. Jest absolwentem studiów socjologicznych Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie działał jako główny organizator eventów masowych z ramienia Samorządu Studenckiego UMK. Studia magisterskie ukończył na Uniwersytecie Warszawskim zajmując się naukowo tematyką motywacji do pracy w perspektywie pokoleniowej. Do „Rzeczpospolitej” dołączył w październiku 2017 roku obejmując stanowisko merytorycznego kierownika projektów realizowanych przez Dział Szkoleń i Konferencji.

Dowiedz się więcej

Katarzyna Żmijewska

Project Manager

Od 2014 roku zawodowo związana z organizacją oraz promocją szkoleń i konferencji. Doświadczenie wcześniej zdobywała w International Data Group Poland S.A. Obecnie jako Project Manager w zespole dziennika „Rzeczpospolita” odpowiada za realizację warstwy merytorycznej projektów szkoleniowych. Absolwentka historii sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Dowiedz się więcej

Wojciech Winiarski

Kierownik ds. sprzedaży szkoleń

Z branżą szkoleń związany od 2007 roku. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla czołowych firm w branży m.in. Informedia Polska i Puls Biznesu, w których odpowiedzialny był za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji oraz sprzedaż produktów konferencyjno-szkoleniowych dla kluczowych klientów. Z zespołem szkoleń dziennika „Rzeczpospolita” związany od 2014 roku, w którym odpowiada za koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego.