Filip Werstler

Prowadzi szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Polpharma, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Jest prelegentem, występującym na konferencjach spod znaku TEDx a także mówcą nagradzanym na wielu konferencjach marketingowych. Podczas swojego pierwszego wystąpienia na TEDxie opowiada drogę, jaką przeszedł od jąkania się do bycia trenerem wystąpień publicznych. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Sam zdobywał czołowo lokaty na konferencjach marketingowych i technologicznych, takich jak Infoshare czy iDesign. Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z literaturą faktu i oddany fan FC Barcelony.

Szczegóły
  • Zawód
    Trener prezentacji i wystąpień biznesowych
Szczegóły
  • Zawód
    Trener prezentacji i wystąpień biznesowych
Wydarzenia prelegenta
Mogą Ci się również spodobać:
DATA STORYTELLING
28 stycznia 2025
09:15
Współcześnie dane dla wielu pracowników to codzienność. Nie tylko ich analiza, ale przede wszystkim ich prezentacja. Niestety w wielu przypadkach prezentacje o danych są nie tylko nudne, ale również niezrozumiałe. Mimo wielu godzin siedzenia nad prezentacją efekty są co najmniej...
Archiwum