ZARZĄDZANIE PRODUKTEM OTC – Innowacje w praktyce

Data rozpoczęcia:
16.06.2015
Data zakończenia:
17.06.2015

Opis

 

  • Rywalizacja w zakresie promocji prduktów OTC jest coraz większa – producenci wciąż poszukują pomysłów na skuteczną oraz mieszczącą się w ramach ograniczeń prawnych i zasadach etyki promocję swoich wyrobów
  • Sprzedaż w segmencie produktów bez recepty w aptekach w 2014r. osiągnęła wartość 11,430 mld złotych brutto
  • Wartość sprzedaży leków OTC stanowi ok 21% tej kwoty
  • Rok 2015 ma być przełomowy jeśli chodzi o obecność firm farmaceutycznych w social media

 

Tylko na naszych warsztatach dowiesz się jak kompleksowo i skutecznie zbudować strategię Twojego produktu

Poznasz najlepsze techniki promocji leków OTC w social media i w kanale tradycyjnym

Zdobędziesz wiedzę na temat budowania wizerunku marki OTC oraz najskuteczniejszych sposobów dotarcia do Klienta

 

Dołacz do grona uczestników i dowiedz się:

Switch – jak i kiedy zmienić kategorię leku Rx na OTC
Planowanie budżetu produktów OTC – jak stworzyć optymalną finansowo strategię promocji produktu farmaceutycznego
Inspiracje z rynku FMCG – najlepsze sposoby na stworzenie rozpoznawalnego brandu i jego promocję na konkurencyjnym rynku
Marketing w social media – jak dotrzeć do klienta poprzez efektywne działania promocyjne leków OTC w mediach społecznościowych
Diagnoza rynku – jak poznać swojego klienta i skutecznie dotrzeć z przekazem marketingowym na temat Twojego produktu OTC

 

W gronie prelegentów:
Sanofi, IMS Health, Żywiec Zdrój, Bonduelle Polska, Baker & mckenzie, Starcom

 

Wspólnie z prelegentami zapraszam do zapoznania się z programem warsztatów i udziału w spotkaniu

 

Łukasz Suchenek
Project Manager
Dziennik „Rzeczpospolita”