Tylko na naszych warsztatach dowiesz się jak kompleksowo i skutecznie zbudować strategię Twojego produktu
Poznasz najlepsze techniki promocji leków OTC w social media i w kanale tradycyjnym
Zdobędziesz wiedzę na temat budowania wizerunku marki OTC oraz najskuteczniejszych sposobów dotarcia do Klienta
Dołacz do grona uczestników i dowiedz się:
Switch – jak i kiedy zmienić kategorię leku Rx na OTC
Planowanie budżetu produktów OTC – jak stworzyć optymalną finansowo strategię promocji produktu farmaceutycznego
Inspiracje z rynku FMCG – najlepsze sposoby na stworzenie rozpoznawalnego brandu i jego promocję na konkurencyjnym rynku
Marketing w social media – jak dotrzeć do klienta poprzez efektywne działania promocyjne leków OTC w mediach społecznościowych
Diagnoza rynku – jak poznać swojego klienta i skutecznie dotrzeć z przekazem marketingowym na temat Twojego produktu OTC
W gronie prelegentów:
Sanofi, IMS Health, Żywiec Zdrój, Bonduelle Polska, Baker & mckenzie, Starcom
Wspólnie z prelegentami zapraszam do zapoznania się z programem warsztatów i udziału w spotkaniu
Łukasz Suchenek
Project Manager
Dziennik „Rzeczpospolita”