FORUM CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN 2014 - Od emocji Klienta do zysków dla firmy

Data rozpoczęcia:
07.10.2014
Data zakończenia:
08.10.2014

Opis

Codziennie Twoja firma zabiera Klientów w podróż – wyprawę, która od emocji może prowadzić wprost do zysków! Ta droga nie zawsze jest łatwa, czasem popełniasz błędy, zbaczasz ze ścieżki, a Klient odchodzi w swoją stronę…
Nasi prelegenci doskonale wiedzą jak temu zapobiec! Zdobywcy europejskich nagród, eksperci i praktycy reprezentujący kluczowe firmy chcą Ci pomóc!!!


Już dziś odpowiedz więc na zaproszenie i weź udział w Forum CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN 2014
– pierwszym wydarzeniu na polskim rynku
,
które krok po kroku pokaże Ci każdy etap w podróży Twojego Klienta i jego doświadczeń.
Przygotowaliśmy kompletną formułę – gwarantujemy zdobycie wiedzy pełnej inspiracji, praktyki i gotowych rozwiązań: sesje wspólne, sesja CX Design Think Tank, 10 równoległych bloków tematycznych, 2 sesje równoległe.

Sam więc zadecydujesz i stworzysz program wydarzenia zgodny z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami.
Tylko tu poznasz naprawdę gorące trendy i wyjdziesz z głową pełną nowych pomysłów!

Serdecznie zapraszam do udziału!

Justyna Piechocka

Dyrektor ds. Projektów
 

Partnerzy

Bain & Company jest jedną z najbardziej prestiżowych firm konsultingowych na świecie, do której światowi liderzy biznesu zwracają się w celu poprawy wyników swoich firm. Bain wspiera ponad dwie trzecie firm z różnych branż należących do grupy tzw. Global 500, jak również większość regionalnych i narodowych liderów, a także zdecydowaną większość funduszy private equity. Firma towarzyszy klientom w podejmowaniu najważniejszych decyzji z zakresu strategii, organizacji, fuzji i przejęć oraz w działaniach i strategiach IT. Sukces w Bain mierzony jest wynikami klientów. Dzięki wsparciu firmy, klienci uzyskują czterokrotnie wyższe niż przeciętne wzrosty wartości akcji, między innymi dlatego przeważającą liczbę projektów realizowanych jest w ramach kontynuacji wcześniejszej współpracy z klientami. Firma powstała w 1973 roku, a obecnie liczy 50 biur w 32 krajach na świecie. Dodatkowe informacje na www.bain.com oraz na Twitterze @BainAlerts.


Benefit Systems to jeden z największych dostawców pozapłacowych świadczeń pracowniczych na polskim rynku. Od ponad dziesięciu lat pomaga pracodawcom budować spójne systemy motywacyjne, uwzględniające najnowsze trendy, kulturę organizacyjną firmy, sytuację w branży oraz profil pracowników. W ofercie Benefit Systems dostępne są programy z zakresu sportu i rekreacji, zdrowego żywienia, kultury i rozrywki oraz wypoczynku, czyli: MultiSport, MultiBenefit, MultiKafeteria, MultiWypoczynek, MultiBilet, BenefitLunch. Dodatkowe informacje na benefitsystems.pl.

 

Everbe – projektujemy unikalne doświadczenia klientów, tworzymy strategie oraz wspieramy organizacje we wdrażaniu Customer Experience Management. W centrum naszych zainteresowań jest człowiek. Zwiększamy efektywność biznesu naszych klientów przez tworzenie kultury organizacji opartej o wartości, która przynosi korzyści firmie, pracownikom i klientom. Dodatkowe informacje na everbe.pl.

 

Partner Merytoryczny

Klinika Customer Experience - Wdrażanie podejścia Customer Experience to nie projekt, to długofalowe przedsięwzięcie, które ma zmienić kulturę całej organizacji. Na każdym etapie pojawiają się pytania…. Jeśli więc potrzebujesz przedyskutować z kimś: swój pomysł, jakieś zagadnienie, konkretną sytuację związaną z zarządzaniem doświadczeniami Klienta lub narzędziami (np. Customer Journey, Voice of Customer, Voice of Customer Closed Loop, typami badań, sposobem raportowania postępów CX), współpracą między silosami? A może po prostu chwilę porozmawiać z Konsultantami Customer Experience – skorzystaj z jedynej takiej możliwości. Podczas obydwu dni konferencji konsultanci z firmy doradczej CustomerMatters specjalizującej się wyłącznie w projektach związanych z Customer Experience, Patrona Merytorycznego Konferencji, pozostają do Państwa dyspozycji.