TO MÓWIĄ LICZBY:
2 x większy wpływ na decyzje zakupowe mają personalne relacje z Klientem B2B*
*Zródło The Corporate Executive Board CompanyJak zatem emocjonalnie połączyć się z Twoim Klientem B2B?
57% dostawców rozwiązań B2B przenosi swoje działania z offline’u do online’u*
*Źródło Business 2 CommunityCzy wiesz już jak skutecznie prowadzić działania B2B multichannel?
58% Klientów B2B stwierdza, że przedstawiciele handlowi nie są w stanie udzielić im potrzebnych informacji*
*Źródło Forbes InsightJak więc skutecznie szkolić Twoich przedstawicieli handlowych?
80% swojego czasu przedstawiciele handlowi spędzają na działaniach, które nie przynoszą firmie zysku*
*Źródło Forbes Insight
Odpowiedzi na te pytania znają praktycy i eksperci rynku B2B, którzy swoją wiedzą podzielą się na warsztatach!
Zapraszam do udziału w unikalnym szkoleniu - będziesz miał wyjątkową szansę na zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu rozwoju i zarządzania sprzedażą B2B. Przedstawimy Ci najlepsze praktyki, zdradzimy jak unikać najczęstszych błędów i pokażemy najefektywniejsze narzędzia.
Jeżeli więc jesteś odpowiedzialny za sprzedaż i budowanie relacji z klientem biznesowym – już dziś zgłoś swój udział!
Warsztaty będą miały bardzo praktyczny charakter – chcemy zapewnić naszym uczestnikom pełen komfort w pozyskiwaniu wiedzy. Liczba miejsc jest więc ograniczona.
Do zobaczenia w dniach 16 – 17 października w Warszawie!
Piotr Spiechowicz, Project Manager
.
Poznaj doświadczenia:
IBM Polska, Samsung Electronics, LOT, Nowy Styl Group, Citroen Polska, Bayer Pharmaceuticals, Orange, Generujleady.pl, Deloitte
.
.