B2B SALES DEVELOPMENT - Jak zmaksymalizować potencjał sieci i wyniki sił sprzedaży

Data rozpoczęcia:
16.10.2014
Data zakończenia:
17.10.2014

Opis

 

TO MÓWIĄ LICZBY:

 

2 x większy wpływ na decyzje zakupowe mają personalne relacje z Klientem B2B*

*Zródło The Corporate Executive Board Company

Jak zatem emocjonalnie połączyć się z Twoim Klientem B2B?

 

57% dostawców rozwiązań B2B przenosi swoje działania z offline’u do online’u*

*Źródło Business 2 Community

Czy wiesz już jak skutecznie prowadzić działania B2B multichannel?

 

58% Klientów B2B stwierdza, że przedstawiciele handlowi nie są w stanie udzielić im potrzebnych informacji*

*Źródło Forbes Insight

Jak więc skutecznie szkolić Twoich przedstawicieli handlowych?

 

80% swojego czasu przedstawiciele handlowi spędzają na działaniach, które nie przynoszą firmie zysku*

*Źródło Forbes Insight

 

 

 

Czy wiesz jak temu zapobiec?

Odpowiedzi na te pytania znają praktycy i eksperci rynku B2B, którzy swoją wiedzą podzielą się na warsztatach! 

 

Zapraszam do udziału w unikalnym szkoleniu - będziesz miał wyjątkową szansę na zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu rozwoju i zarządzania sprzedażą B2B. Przedstawimy Ci najlepsze praktyki, zdradzimy jak unikać najczęstszych błędów i pokażemy najefektywniejsze narzędzia.

 

Jeżeli więc jesteś odpowiedzialny za sprzedaż i budowanie relacji z klientem biznesowym – już dziś zgłoś swój udział!

 

Warsztaty będą miały bardzo praktyczny charakter – chcemy zapewnić naszym uczestnikom pełen komfort w pozyskiwaniu wiedzy. Liczba miejsc jest więc ograniczona.

 

Do zobaczenia w dniach 16 – 17 października w Warszawie!

 

Piotr Spiechowicz, Project Manager

 

.

  • Jak skutecznie zbudować myślenie sprzedażowe we wszystkich działach Twojej firmy
  • Jak wyglądają kreatywne i innowacyjne techniki szkolenia nowoczesnych sił sprzedaży
  • Jak efektywnie budować trwałe i personalne relacje z klientami biznesowymi
  • Jak wykorzystywać obsługę posprzedażową do budowania swojej przewagi konkurencyjnej w relacjach B2B
  • W jaki sposób nowoczesne technologie mogą wspierać sprzedaż B2B

 

Poznaj doświadczenia:

IBM Polska, Samsung Electronics, LOT, Nowy Styl Group, Citroen Polska, Bayer Pharmaceuticals, Orange, Generujleady.pl, Deloitte

 

.

 

 

.