-
Jakie są najnowsze trendy, praktyki i rozwiązania w efektywnym zarządzaniu komunikacją wewnętrzną?
-
Jak inspirować pracowników, aby razem z Tobą osiągali cele biznesowe?
-
Na czym polega rola lidera w procesie komunikacji?
-
Czy umiesz zarządzać innowacją w zespole?
-
Jak opanować spam komunikacyjny?
-
Jak zbudować skuteczną strategię komunikacji z pracownikami w Twojej firmie?
Gdzie znaleźć odpowiedzi na te pytania?
Biorąc udział w warsztatach „Zarządzanie komunikacją wewnętrzną – innowacje w praktyce”
-
Sesja 4 interaktywnych stolików tematycznych
-
21 praktyków = 19 case studies
-
Sesje równoległe - zbuduj program i maksymalnie wykorzystaj czas
-
Unikalna i angażująca formuła spotkania
Zainspiruj się rozwiązaniami innych praktyków: T-Mobile, Tesco, Provident, Citi Handlowy, GSK, Grupa Pracuj, Neuca, Grupa Żywiec, BPH, Leroy Merlin, Orange, Colliers, ING Bank Śląski