Dowiedz się:
Dla 65% badanych marka i wizerunek sprzedawcy ma duże znaczenie przy decyzji o współpracy*
Prawie dwie trzecie badanych (63%) życzyłoby sobie dedykowanego opiekuna do obsługi*
46% wszystkich ankietowanych firm rozważa zmianę sprzedawcy energii*
*Badania realizowane na zlecenie PKP Energetyka przez ARC Rynek i Opinia
Większość dostawców energii elektrycznej jest przekonana że aby zbudować dobre relacje z klientem wystarczy w sposób niezawodny dostarczać energię.
Okazuje się że tak nie jest, a klienci sami nie poszukują sposobów na poprawę tych relacji.
Co powinna zrobić Twoja firma, żeby zmienić tą sytuację a odbiorcę energii zamienić w lojalnego klienta?
Klienci wymuszają zmiany na globalnym rynku energii i mediów które powodują, że nie produkt jest i będzie najważniejszy - kluczem do sukcesu będą relacje z klientami. Jak firmy energetyczne powinny wprowadzać zmiany systemowe które mają wpływ na pozytywny ich wizerunek i odbiór przez klienta
Jeżeli chcesz poznać nowoczesne kanały sprzedaży oraz obsługi klienta na rynku energetycznym, zgłoś swój udział w wyjątkowych warsztatach.
Do zobaczenia
Piotr Spiechowicz
Project Manager
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem z dzisiejszego wydania "Rz". Już 23% polskich odbiorców energii planuje zmienić dostawcę!
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/1163051-Strzezcie-sie--energetycy.html