MOBILE BANKING 2015 - Kanał mobilny jako strategiczny element bankowości wielokanałowej

Data rozpoczęcia:
15.12.2014
Data zakończenia:
16.12.2014

Opis

  • Poznaj najefektywniejsze rozwiązania bankowości mobilnej z kraju i ze świata - spotkaj najlepszych ekspertów z Polski!
  • Dowiedz się jak skutecznie wpisać i zyskownie rozwijać bankowość mobilną w strategii wielokanałowej
  • Zdobądź wiedzę na temat narzędzi i technik analizy danych o kliencie i dowiedz się jak zyskać dzięki znajomości mKlienta
  • Dowiedz się jak stworzyć użyteczną i zgodną z najnowszymi trendami aplikację mobile banking - user experience i usability

 

Wielokanałowość to obecnie niezbędne rozwiązanie. Stosowanie różnych kanałów sprzedaży jest już standardem mającym na celu maksymalne ułatwienie klientowi decyzji, który bank wybrać. Najnowszym kanałem jest mobile. Jednak czy banki są gotowe na świadczenie usług w tym kanale? Czy są w stanie przekonać do siebie klientów z różnych grup, do których adresują swoje rozwiązania?

 

W imieniu Dziennika Rzeczpospolita zapraszamy na wyjątkowe warsztaty, na których praktycy z firm takich jak  Bankier.pl, BZ WBK, Facebook, Linklaters Warsaw, mBank, Orange, VML Poland oraz SkyCash Poland pokażą jak wykorzystać bankowość mobilną i jak będzie ona ewoluowała pod wpływem oczekiwań i potrzeb klientów.