MARKETING DOŚWIADCZEŃ. Jak wykorzystać emocje klienta do budowania zysków firmy? Interaktywny trening dla marketerów i praktyków komunikacji marki

Data rozpoczęcia:
05.03.2015
Data zakończenia:
06.03.2015

Opis

 

Pierwsze na polskim rynku połączenie wiedzy z ćwiczeniami i pracą w terenie!

 

  • Do przywiązania i lojalności klienta AD 2015 prowadzą doświadczenia i emocje – jeżeli odpowiadasz za marketing lub komunikację musisz wiedzieć jak trafnie je budować!
  • Pod okiem eksperta, „wejdziesz w buty” Twojego klienta – poznasz i zrozumiesz jego doświadczenia i emocje
  • Interaktywna formuła prac zespołowych - trening nastawiony jest na kształtowanie Twoich praktycznych umiejętności
  • Poznasz liczne studia przypadków polskich i zagranicznych marek z wielu branż – przeanalizujesz krok po kroku najlepsze praktyki, ale też najczęściej popełniane błędy

 

Liczba miejsc limitowana ze względu na praktyczny charakter spotkania – nie zwlekaj ze zgłoszeniem swojego udziału.