PREMIUM BRAND DEVELOPMENT. Strategia marki – komunikacja – Lojalny Klient

Data rozpoczęcia:
22.04.2015
Data zakończenia:
23.04.2015

Opis

 

Rok 2015

 

878 tys.– taka będzie liczna bogatych i zamożnych Polaków na koniec br. roku
12,6 mld zł – tyle na dobra i usługi luksusowe wydadzą łącznie l Polacy w tym roku – to o 15% więcej
niż w ub. roku.
Rok 2016
1 mln – taka będzie liczba bogatych i zamożnych Polaków
13,3 mld zł – taka będzie wartość rynku dóbr luksusowych*

  *Dane z raportu firmy doradczej KPMG „Rynek Dóbr Luksusowych w Polsce. Edycja 2014”

 

 

ZASTANAWIASZ SIĘ się w jaki sposób znaleźć niszę dla swoich produktów premium na nasyconym rynku?
Odpowiedzią na Twoje potrzeby są warsztaty „Premium Brand Development” na których dzięki praktycznym przykładom dowiesz się jak w dobie demokratyzacji luksusu przygotować i wdrożyć skuteczną strategię dla Twojej marki premium. Poznasz najlepsze praktyki kształtowania wizerunku w zakresie podtrzymywania zainteresowania na kolejnych etapach cyklu życia brandu.

 

POSZUKUJESZ inspiracji dla działań związanych z Twoim brandem premium i dotarciem do klienta zamożnego?
Od praktyków dowiesz się jakie są najefektywniejsze techniki komunikacji marki premium (storytelling, ambasador marki, personalizacja, content marketing).
Poznasz doświadczenia innych firm – ich najskuteczniejsze działania, pułapki i błędy.

 

CHCIAŁBYŚ WIEDZIEĆjak efektywnie zarządzać swoją marką i wyróżnić ją zarówno w kanale
online jak i offline?
Dołącz do grona uczestników i naucz się mierzyć efektywność Twoich działań w 2 kanałach, Dowiedz się jak wykorzystać brand design w zakresie zarządzania marką premium.

 

Do zobaczenia na warsztatach
Tomasz Jakubiak
Project Manager