OMNISHOPPER: Jak aktywować Twojego Klienta w wielu kanałach? Retail agility w praktyce

Data rozpoczęcia:
18.05.2015
Data zakończenia:
19.05.2015

Opis

 

Omni Shopper Journey ● Digital Purchase Experience ● Shopper Marketing ● Retail Innovation ● Aktywacja Shoppera ● Analityka w wielu kanałach ● Retail Agility ● Supermobile ● Multiscreening

 

 

Retail agility - czy wiesz dlaczego Twój biznes musi być „zwinny” we wszystkich kanałach?

 

  • W ostatnich 12 miesiącach ruch generowany na stronach przez urządzenia mobilne wzrósł o ponad 60 proc.
  • Dochody w handlu internetowym, generowane w kanale mobilnym, odnotowały wzrost o ponad 100 proc
Źródło: Dlahandlu.pl

 

 

  • Na świecie połowa konsumentów w wieku 20-29 lat robiąc zakupy w sklepie tradycyjnym porównuje oferowane w nim ceny z cenami w sklepach internetowych
  • Najbardziej aktywną grupą wiekową wśród takich klientów są osoby między 20. a 29. rokiem życia.
  • Niemal połowa z nich (49 proc.) deklaruje regularne używanie telefonu komórkowego w celu porównywania cen
Źródło: wirtualnemedia.pl.pl

 

 

  • Tylko na naszych warsztatach dowiesz się, jak wyeliminować 6 barier, które ograniczają rozwój Twojego biznesu w wielu kanałach sprzedaży
  • Zdobędziesz unikalną wiedzę, jak przebudować zewnętrzne i wewnętrzne struktury w Twojej firmie, aby skutecznie dotrzeć do omnishoppera
  • Poznasz najskuteczniejsze sposoby na personalizację ścieżki zakupowej: omnichanel analytics, customer experience  jednolite podejście do Klienta w wielu kanałach

 

Wspólnie z zaproszonymi prelegentami serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem warsztatów i udziału w spotkaniu.

 

Do zobaczenia 18-19 maja w Warszawie!