ROZWÓJ NOWYCH FORMATÓW NA RYNKU RETAIL. Zmiana układu sił a przebudowa strategii

Data rozpoczęcia:
11.06.2015
Data zakończenia:
12.06.2015

Opis

 

hot topics

• retail innovation 2015/2016 • dywersyfiacja formatów • przebudowa strategii • wskaźniki efektywności formatów • kanibalizacja kanałów • relokalizacja • marka własna • shopper insights vs innowacje • convenience • franczyza 

 

Weź udział w warsztatach, znajdź gotowe rozwiązania i poznaj doświadczenia fim m.in.: 
Tesco, Goodyear, Dom Mody MODO, Aldik Nova, Orange, KPMG, TNS Global, Grupa Media–Saturn, Vandermoortele

 

W programie m.in.:

  • Wielcy gracze w małych formatach – jak stworzyć atrakcyjną i zdywersyfiowaną ofertę wielu formatów na rynku retail
  • Jak badać rynek lokalny i stworzyć format uszyty dla konkretnej lokalizacji i lokalnej społeczności
  • Gotowe sposoby na uniknięcie pułapki kanibalizacji kanałów sprzedaży
  • Relokalizacja – kiedy ją zrobić i jak zbadać konieczność jej przeprowadzenia?
  • Strategia Twojej sieci convenience– jak z powodzeniem określić profi i asortyment oraz dopasować je do lokalnego otoczenia
  • Rozwój modelu franczyzowego w segmencie convenience – dobre praktyki
     

 

Dodatkowo PIERWSZY NA POLSKIM RYNKU INTERAKTYWNY TRENING - połączenie wiedzy z ćwiczeniami i pracą w terenie! Dowiedz się, jak kształtować doświadczenia klienta w formacie convenience.

 

Wspólnie z zaproszonymi prelegentami, zachęcam do udziału w spotkaniu, dzięki któremu zdobędziesz unikalną wiedzę oraz nowe narzędzia przydatne w codziennej pracy.

 

Do zobaczenia 11-12 czerwca!

Katarzyna Wesołowicz