hot topics
• retail innovation 2015/2016 • dywersyfiacja formatów • przebudowa strategii • wskaźniki efektywności formatów • kanibalizacja kanałów • relokalizacja • marka własna • shopper insights vs innowacje • convenience • franczyza •
Weź udział w warsztatach, znajdź gotowe rozwiązania i poznaj doświadczenia fim m.in.:
Tesco, Goodyear, Dom Mody MODO, Aldik Nova, Orange, KPMG, TNS Global, Grupa Media–Saturn, Vandermoortele
W programie m.in.:
-
Wielcy gracze w małych formatach – jak stworzyć atrakcyjną i zdywersyfiowaną ofertę wielu formatów na rynku retail
-
Jak badać rynek lokalny i stworzyć format uszyty dla konkretnej lokalizacji i lokalnej społeczności
-
Gotowe sposoby na uniknięcie pułapki kanibalizacji kanałów sprzedaży
-
Relokalizacja – kiedy ją zrobić i jak zbadać konieczność jej przeprowadzenia?
-
Strategia Twojej sieci convenience– jak z powodzeniem określić profi i asortyment oraz dopasować je do lokalnego otoczenia
-
Rozwój modelu franczyzowego w segmencie convenience – dobre praktyki
Dodatkowo PIERWSZY NA POLSKIM RYNKU INTERAKTYWNY TRENING - połączenie wiedzy z ćwiczeniami i pracą w terenie! Dowiedz się, jak kształtować doświadczenia klienta w formacie convenience.
Wspólnie z zaproszonymi prelegentami, zachęcam do udziału w spotkaniu, dzięki któremu zdobędziesz unikalną wiedzę oraz nowe narzędzia przydatne w codziennej pracy.
Do zobaczenia 11-12 czerwca!
Katarzyna Wesołowicz